Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn vriend speelt op private servers (: die is ook al ondertussen lvl 53 warlock, wel vet mannetje hij heeft zo een super hete staf (:

en ik speel daar ook soms bij ondertussen al lvl 20 :m:

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Ik was ook weer begonnen met spelen, lvl 40 Hunter :$. Ga denk wel weer meer spelen, ik speel nu op een trial. Ik zat wat te kutten, en opeens had ik een freetrial van 10 dagen bovenop mijn account geploft; vraag niet hoe. Binnenkort dan denk wel ff een gamecardje halen.

Geplaatst

Private servers ftl. Dan verliest het game 90% van zijn charme.

Geplaatst

ik had het over dualboxing en ben er mee begonnen en dit is het resoltaat

2por42p.jpg

Geplaatst

Hoewel ik het zelf niet geprobeerd heb, vind ik er ook maar niets aan. Vooral niet het idee dat je twee (of meer) dezelfde classes (en vaak ook ras) level't.

Als ik zou dualboxen, zou ik tank+healer of tank+dps doen, maar dat is verdomd lastig qua keybinding.

Geplaatst

Ow wacht ik was een beetje dom aan het denken, het is dus gewoon dat je meerdere wow schermpjes aan hebt(dan moet je toch wel 2 accounts hebben?) en dan als je bijv 'W' in drukt dat ze dan beide lopen, of niet? Ik snap het niet echt, uitleg:D?!

Geplaatst

Ja, ofwel heb je meerdere schermpjes op één pc draaien, ofwel kan je vb pc+laptop gebruiken.

Ja, je hebt twee accounts nodig. Ik heb ooit geprobeerd in te loggen op mijn laptop en pc tegelijk maar dan disconnect de ene.

Ja, het is zoals je al zei. Bijvoorbeeld je typt "1" en dan doen ze allebei "Lightning Bolt" of zoiets. Je hebt er wel een extra programma voor nodig want anders werkt er maar één schermpje per keer. Geen idee hoe het zit met meerdere monitors.

Qua basisbewegingen (vooruit & achteruit, links en rechts) wordt enkel één char gebruikt, de rest zit op "/follow", ik vermoed dat die "?-button" op het schermpjes rechtsonder zoiets is ;)

Geplaatst
Het enige voordeel wat ik hier uit kan halen is dat je 2x zo sterk bent, verder lijkt het me alleen maar irritant..

Enkel als je als dualboxer tegen een enkel iemand speelt. Eén dualboxer zal in PvP vaak gewoon verslagen worden door twee aparte spelers, tenzij die het IQ van een pindanoot hebben ;).

Geplaatst
Maar als ik het zo bekijk is het meer iets voor PvE?

Mja, dan geef ik (paladin tank) nog altijd voorkeur aan twee aparte personen, vooral wegens mobiliteit, diversiteit en zelfstandig denken van elk char.

Maar, dualboxing kan idd sterk zijn voor PvE, vooral als je zelf alle vijf onder controle hebt. Op youtube vind je vast wel hoe een iemand met vijf elemental shamans (troll females) MGT HC cleart, enkele weken voor de release van WoLK. Of zelfs straffer :)

Heb ook maar zelf opgezocht, aangezien ik toch niet op mijn realm Frostmane geraak atm :(

j8uLUBEPB-U

Geplaatst

WiWa, over tank en dps valt niet mee. heb het ook even geprobeert maar dat moet je het onder de knie hebben. en het doel van me shaman's is dat het onder de knie kan krijgen en later misschien 2 andere classes te combineren

even over die meerdere monitors, meestal sluiten ze dan gewoon 2 monitors op 1 pc aan zo dat het makkelijker gaat.

wilde zelf wel met meer dan 2 accounts doen maar heb er maar 1 en de andere is van me broertje

nadeel van dualboxen is het questen vooral met quest items oppakken

en leuk fimpje trouwens

http://www.dual-boxing.com/ vroeg iemand om je code voor 10 dagen tegeven zo dat hij toen met 36 accounts tegelijkertijd bezig was :P

wil het wel proberen met 2 aparte classes maar wat zal ik dan doen pala + .... wel een dps

Geplaatst

Bjorn

Even serieus deze NERD noemt iedereen vreemd en dom omdat ze geen World of Warcraft kennen of WoW zoals hij het noemt. IK weet niet wat erger is het niet kennen of het SPELEN VAN World of NERDcraft. OH IK WEET HET TOCH

HET SPELEN IS ENORM NERD EN KANSLOOS EN OOK NOG EENS VEELSTE DUUR EN ALS JE DAN OP EEN ILLEGALE SERVER SPEELT BEN JE NOG MEER NERD EEN ACHTERLIJK. Ik hoop niet dat ik gebbanded wordt dit was alleen ff mijn mening omdat die kerel zo dom doet.

Geplaatst

Als je nou een redelijke argumentatie van je mening zou hebben gegeven, dan ik je een kans geven :cab:

Geplaatst

Als ik het goed snap, noem je iedere WoW-speler een nerd, maar dan in capslocks, én zonder argumentatie? ;c

Zoals Grumble al zei, kom met argumenten en ik ga met plezier het debat aan. Op zo'n post valt niet te reageren.

En btw, wie bedoel je met "die kerel" ?

@Mentir. Mmm, dan moet je al bijna een DPS hebben die ook met CDs zoals de paladin werkt anders wordt het snel ingewikkeld en nogal chaotisch.

Death Knight is te ingewikkeld door rune-cooldown.

Mage/Moonkin/Ele shaman cast om de 3sec (een beetje sneller met haste) dus dat kan misschien wel. Ze hebben elk enkele spells op kortere CD.

Hunter gebruikt Steady Shot elke 1,5sec maar daar buiten niets.

Warlock heeft DoTs dus dat kan misschien wel, geen idee hoe lang ze duren (denk 3DoTs van 12sec, 14sec en 24sec, vrij lang dus).

Rogue/feral druid moet je te veel op je energy en rotaties letten anders zakt je DPS drastisch.

Fury warrior is misschien ook een optie. Cleave-spam en Whirlwind (10sec CD, komt dus mooi uit). Dito voor Arms-spec en HS-spam.

SPriest is misschien wel haalbaar, gezien DoTs & Mindflay-spam.

Enh Shaman heeft enkele spells maar, maar wel op een handige 8sec en 6sec cooldown.

Ik denk dat ik er geen vergeten ben :P

IK zou Protadin + Enh Shaman proberen. Grotendeels omwille van blessings+totems+aura's = massa buffs voor je twee chars. Enh Shaman is ook absoluut niet echt intensief, hangt vooral af van auto-attacks. Tweede persoonlijke optie is de hunter. Dan moet je wel overbodig klikken (elke 1,5sec) op een spell die bij je paladin niet werkt, maar daarnaast doet hunter (beastmaster = minste aandacht nodig) wel een pak damage zonder echt aandacht nodig te hebben. Derde optie zou ik er een Mage bijnemen, dan kan je pullen met Protadin en dan hun neerhalen met de mage zijn AoE.

Geplaatst

Hunter is: Serpentsting + Steady + Steady + Steady + Arcane Shot. Af en toe een multishot of een volley er doorheen.

Geplaatst
Even serieus deze NERD noemt iedereen vreemd en dom omdat ze geen World of Warcraft kennen of WoW zoals hij het noemt. IK weet niet wat erger is het niet kennen of het SPELEN VAN World of NERDcraft. OH IK WEET HET TOCH

HET SPELEN IS ENORM NERD EN KANSLOOS EN OOK NOG EENS VEELSTE DUUR EN ALS JE DAN OP EEN ILLEGALE SERVER SPEELT BEN JE NOG MEER NERD EEN ACHTERLIJK. Ik hoop niet dat ik gebbanded wordt dit was alleen ff mijn mening omdat die kerel zo dom doet.

Serieus, kijk naar je eigen onderschrift man. Dat geeft het niveau van jou al weer aan....

En waarom zou het spelen van het ene spel meer nerd zijn dan het andere? Omdat jij het niet kan betalen? Zo te zien zit jij er zwaar mee in je maag dat jij geen World of Warcraft kan spelen, anders zou jij je niet zo druk maken.

Geplaatst

Serpent Sting gebruik ik op mijn hunter niet. Kost te veel mana voor de damage die het doet. Daarnaast zijn de meeste mobs dood voor de sting gedaan is :) Als MM en in raid heeft het met de juiste glyph wel nut.

Arcane Shot gebruik ik ook zelden, tenzij tegen weglopers en in PvP.

Multishot gebruik ik zodra ik kan. Volley (probeer dat maar niet met dualboxen want je moet dan ook nog mikken op de grond) gebruik ik in instances bij meer dan 3 mobs, toch voor 3.0.8, nu is het generfd :(

Oh ja, m'n hunter is 78 Beastmaster :)

@SirKeith: kan spelen, of mag spelen ? :) Want ik mocht het eerst van mijn ouders ook niet.

Geplaatst

Ik ben BM. Ik gebruik altijd Aspect of the Viper.. Nooit Oom and ik kan gewoon ongehinderd door gaan. Kost misschien meer moeite, meer tijd maar dat ik nooit Oom ben, is gewoon zeer mooi meegenomen.

Geplaatst
Ik ben BM. Ik gebruik altijd Aspect of the Viper.. Nooit Oom and ik kan gewoon ongehinderd door gaan. Kost misschien meer moeite, meer tijd maar dat ik nooit Oom ben, is gewoon zeer mooi meegenomen.

Ik gebruik Aspect of Dragonhawk (vroeger AoHawk) tot mijn mana onder 25% gaat. Dan waarschuwt mijn addon mij en switch ik naar AoViper tot ik merk dat mijn mana weer vol is.

Bij constant gebruik van AoViper verlies je te veel DPS (vind ik), toch na de nerf.

Geplaatst

Ik zeg : Ban..

Geplaatst
Ik gebruik Aspect of Dragonhawk (vroeger AoHawk) tot mijn mana onder 25% gaat. Dan waarschuwt mijn addon mij en switch ik naar AoViper tot ik merk dat mijn mana weer vol is.

Bij constant gebruik van AoViper verlies je te veel DPS (vind ik), toch na de nerf.

Dat is waar, ik heb nog geen Dragonhawk. Ben pas 56 gedinged. Hoe heet die addon?? Is wel handig dat ie autoswitch naar Viper. :mrgy:

Geplaatst

Op 56 heb je wel AoHawk, dat geeft hetzelfde qua AP.

Addon heet SCT, maar het switcht niet automatisch, dat moet je zelf doen. Automatisch dingen zijn banbaar door Blizzard.