Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

IK zou Protadin + Enh Shaman proberen. Grotendeels omwille van blessings+totems+aura's = massa buffs voor je twee chars. Enh Shaman is ook absoluut niet echt intensief, hangt vooral af van auto-attacks. Tweede persoonlijke optie is de hunter. Dan moet je wel overbodig klikken (elke 1,5sec) op een spell die bij je paladin niet werkt, maar daarnaast doet hunter (beastmaster = minste aandacht nodig) wel een pak damage zonder echt aandacht nodig te hebben. Derde optie zou ik er een Mage bijnemen, dan kan je pullen met Protadin en dan hun neerhalen met de mage zijn AoE.

al vast bedankt maar welk voordeel heeft een nadeel vooral omdat de muis bewegenen niet door gevoerd worden.

begin met Enh shaman: voordeel is inderdaad alle totems en ze kunnen redelijk veel DPS doen daar zal het niet aan liggen maar vooral dat de shaman ook closecombat moet spelen, zo als je pala. en meestal staat je ''clone'' op follow dus die staat misschien te verweg zo dat ie niet aanvalt.

maar dit is wel het proberen waard.

Hunter: heb zelf een 70 hunter dus heb geen zin om nog zo een te levelen ookal leveld het heel snel na mijn mening.

mage: hier moet ik terug komen over de ''muis'' want dat geeft het probleem om te helpen me AoE want dat doet ie niet. maar dan word het maar fireball spawmmen. lekker Dps.

Maar wel heel erg bedankt WiWa voor infomatie over de dpsers. want zelf weet ik het meest af van een resto druid.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Ik gebruik Aspect of Dragonhawk (vroeger AoHawk) tot mijn mana onder 25% gaat. Dan waarschuwt mijn addon mij en switch ik naar AoViper tot ik merk dat mijn mana weer vol is.

Bij constant gebruik van AoViper verlies je te veel DPS (vind ik), toch na de nerf.

Die addon had ik ook op hunter, erg chil is die. Wat is trouwens generfd?..

Ben nu in andere server begonnen, Tauren Elemental Shammy, vind het best chil, level 14 nu

Geplaatst
Welke class? Want Mining en Blacksmithing zijn enkel goed voor Paladin en Warriors :) (of DK maar die heb je niet gezien het level). De andere classes kunnen toch geen plate dragen en voor de wapens moet je het ook niet doen.

sorry voor laten reactie maar ik ben een hunter alleen heb ik het vooral voor mail dus lijkt het me wel chill (y)

Geplaatst

Niet chil, je kan het pas bij level 40+ dragen en bij Leatherworking kan je later ook mail maken, en dat is dan ook nog vaak Agi/int/stam/crit/attk pw. Bij Blacksmithing is het bijna altijd STR.

Geplaatst
Die addon had ik ook op hunter, erg chil is die. Wat is trouwens generfd?..

Ben nu in andere server begonnen, Tauren Elemental Shammy, vind het best chil, level 14 nu

Nerf is dat je vroeger geen -50%AP (-40% bij BMtalent) had als je AoViper op had. Toen had je nog normale AP én manaregen.

Mijn shaman is ook een tauren :) Female wel, male vind ik te log.

@Erik. Stefan heeft 100% gelijk. Blacksmithing = warrior/dk/paladin gear en niets anders. Vanaf een bepaald punt valt al het mail armor hier weg en kan je bijna uitsluitend nog plate en wapens maken.

LW = druid/rogue & hunter/shaman, later kreeg je hier ook mail armor van (het vroegere Dragonscale LW'er).

Desnoods check je maar eens op wowhead.com (ik hoop dat deze link mag). Superhandig site i.v.m. alles van WoW. In mijn ogen een must have als je iets of wat info wil. Blijf wel op die site en klik geen banners of verdachte links en zo aan, een leylogger is nooit ver weg ;).

Geplaatst
Even serieus deze NERD noemt iedereen vreemd en dom omdat ze geen World of Warcraft kennen of WoW zoals hij het noemt. IK weet niet wat erger is het niet kennen of het SPELEN VAN World of NERDcraft. OH IK WEET HET TOCH

HET SPELEN IS ENORM NERD EN KANSLOOS EN OOK NOG EENS VEELSTE DUUR EN ALS JE DAN OP EEN ILLEGALE SERVER SPEELT BEN JE NOG MEER NERD EEN ACHTERLIJK. Ik hoop niet dat ik gebbanded wordt dit was alleen ff mijn mening omdat die kerel zo dom doet.

Gast je zit op een FM-forum. Ten eerste zit de gemiddelde FM-ers véél, ik herhaal véél meer achter FM dan dat de gemiddelde WoW-er achter WoW zit. En ten tweede, nouja ten tweede is er niet, maar ten eerste klinkt gewoon vet

Vote-ban²

Geplaatst
Als ik het goed snap, noem je iedere WoW-speler een nerd, maar dan in capslocks, én zonder argumentatie? ;c

Zoals Grumble al zei, kom met argumenten en ik ga met plezier het debat aan. Op zo'n post valt niet te reageren.

En btw, wie bedoel je met "die kerel" ?

Met die kerel bedoel ik die dit is gestart EN HET VREEMD vond dat iemand niet wist wat World of Warcraft was, of WoW zoals jullie het noemen. En btw ik had geen capslocks aan en ook geen capslock. Maar hielt shift in gedrukt. En mij arrgument is. Nou teneerste elke niet WoW speler vind wel Wow spelers Nerd. Het is veelste duur. Zelf Runescape is beter moet je na gaan hoe erg het is. Meer dan 75 procent van de WoW spelers (blijkt uit onderzoek) speelt meer dan 2,5 uur WoW per dag. En hier 1/8 van speelt het illegaal. Dus in beide gevallen noem ik je aardig nerd:banana::banana::banana:

Geplaatst
Gast je zit op een FM-forum. Ten eerste zit de gemiddelde FM-ers véél, ik herhaal véél meer achter FM dan dat de gemiddelde WoW-er achter WoW zit. En ten tweede, nouja ten tweede is er niet, maar ten eerste klinkt gewoon vet

Vote-ban²

Oke ehm. Als je gebanned wordt (want blijkbaar wil jij dat ik dat wordt) om je mening is dat nou niet echt redelijk vind je zelf wel. Voor zo ver ik weet is in Nederland een vrij land met vrijheid van meningsuiting. En als het kwetstend is mag je weer geen mening geven. Ik heb het niet kwetstend bedoeld maar was uit op een debat. Als je hiervoor wordt gebanned vind ik het nog al flauw

Geplaatst
Met die kerel bedoel ik die dit is gestart EN HET VREEMD vond dat iemand niet wist wat World of Warcraft was, of WoW zoals jullie het noemen. En btw ik had geen capslocks aan en ook geen capslock. Maar hielt shift in gedrukt. En mij arrgument is. Nou teneerste elke niet WoW speler vind wel Wow spelers Nerd. Het is veelste duur. Zelf Runescape is beter moet je na gaan hoe erg het is. Meer dan 75 procent van de WoW spelers (blijkt uit onderzoek) speelt meer dan 2,5 uur WoW per dag. En hier 1/8 van speelt het illegaal. Dus in beide gevallen noem ik je aardig nerd:banana::banana::banana:

Die 'kerel' die dit gestart heeft bedoelde dat niet serieus, en met hoofdletters praten? Goed hoor, een kerel met ballen:m:. Dat het te duur is volgens jou vind jij misschien maar ik niet, oké het had best goedkoper gemogen, maar WoW is goedkoper dan gewoon spellen voor me 360 kopen die ik 2 weken speel voor 60€ dan 2 maanden voor 26€ dat ik elke dag speel. Dat jij Runescape beter vind moet jij weten, ik zie geen dingen die Runescape beter doet dan WoW, maar dat kan aan mij liggen. Dat 1/8 het illegaal speelt, wat boeit dat dan? Illegale servers zijn niet eens 50% wat normale WoW te bieden heeft. En kap alsjeblieft eens met je smiley's en ga is een echte discussie gaan AUB. Volgens mij ben je een nogal jong iemand met een Runescape verslaving die er niet tegen kan dat mensen WoW beter vinden, maar dat is maar een gevoel, wat is je echte leeftijd?

Owja, let op je dubbelposts.

Geplaatst
Oke ehm. Als je gebanned wordt (want blijkbaar wil jij dat ik dat wordt) om je mening is dat nou niet echt redelijk vind je zelf wel. Voor zo ver ik weet is in Nederland een vrij land met vrijheid van meningsuiting. En als het kwetstend is mag je weer geen mening geven. Ik heb het niet kwetstend bedoeld maar was uit op een debat. Als je hiervoor wordt gebanned vind ik het nog al flauw

Wat een gast :mrgy: reageer je nou op het woordje voteban? Dat is onzin man, dat woordje, is gewoon uitlokkerij

Je mag trouwens wel even op het iets meer relevante deel van de post reageren :m:

Geplaatst

Het is overduidelijk dat jij een aantal sociale vaardigheden mist. Ik stel voor dat je terug gaat naar het begin, en dat allemaal maar eens opnieuw gaat leren. Of ben je misschien zo'n hopeloos geval dat al compleet is opgegeven door de maatschappij dat je alleen nog maar als putjesschepper aan het werk komt?

Ik denk gewoon dat je jaloers bent op de mensen die wel World of Warcraft spelen, simpelweg omdat jij het hoogstwaarschijnlijk niet mag van je Pappie en Mammie.

Kom hier gerust eens terug als je wat sociale vaardigheden rijker bent. En dan gaan we eens kijken of jij een normaal debat aankan. Al betwijfel ik dat..

Geplaatst

Ik denk dat hij het best kan en mag maar dat hij zich te goed, of wat dan ook, voelt om het te spelen.

Geplaatst
Het is overduidelijk dat jij een aantal sociale vaardigheden mist. Ik stel voor dat je terug gaat naar het begin, en dat allemaal maar eens opnieuw gaat leren. Of ben je misschien zo'n hopeloos geval dat al compleet is opgegeven door de maatschappij dat je alleen nog maar als putjesschepper aan het werk komt?

Ik denk gewoon dat je jaloers bent op de mensen die wel World of Warcraft spelen, simpelweg omdat jij het hoogstwaarschijnlijk niet mag van je Pappie en Mammie.

Kom hier gerust eens terug als je wat sociale vaardigheden rijker bent. En dan gaan we eens kijken of jij een normaal debat aankan. Al betwijfel ik dat..

Ik wil niet heel rot doen maar ik studeer al een jaar Gezondheid aan de Universiteit van Maastricht. En nee daar wordt je geen putjesschepper van. Ik ga volgend jaar naar america om daar een jaar te studeren. Ik weet niet ofzo maar ik heb een leven. En even over sociale vaardigheden. Ik was bij de mun en daar heb ik gewonnen met mijn groep. Als je niet weet wat mun is. Google het maar eens. Dus als jullie een echte discussie willen ga ik die graag aan.

Geplaatst

Vote-ban²

Ezra ja ik zit op een fm forum maar speel ongeveer 2 uur in de WEEK op de computer waar 1,5 Fm is. En jij speelt dus blijkbaar allebei wat dus een dubbele tijd is dat is nog erger.

Geplaatst
Ik wil niet heel rot doen maar ik studeer al een jaar Gezondheid aan de Universiteit van Maastricht. En nee daar wordt je geen putjesschepper van. Ik ga volgend jaar naar america om daar een jaar te studeren. Ik weet niet ofzo maar ik heb een leven. En even over sociale vaardigheden. Ik was bij de mun en daar heb ik gewonnen met mijn groep. Als je niet weet wat mun is. Google het maar eens. Dus als jullie een echte discussie willen ga ik die graag aan.

Ik zou zeggen kom maar eens met goede argumenten waarom World of Warcraft volgens jou zuigt of wat dan ook. En nu ben je zeker een stoere kerel dat je een jaar studeert aan de Universiteit ofzo.. Aan de kwaliteiten van je posts te zien mis je gewoon een stukje sociale vaardigheden. Mocht je het beter kunnen. Bewijs dat maar eens dan.

Hoezo heeft iemand geen leven als diegene FM/WoW of wat voor game dan ook speelt? Volgens mij is dit gewoon puur een stukje jaloersheid van jouw kant af, omdat andere mensen dit wel kunnen en jij niet.

Ezra ja ik zit op een fm forum maar speel ongeveer 2 uur in de WEEK op de computer waar 1,5 Fm is. En jij speelt dus blijkbaar allebei wat dus een dubbele tijd is dat is nog erger.

Nogmaals, waarom is dit erg dat iemand meer FM kan spelen dan jou.

Ohja, nog om even je "forum-skills" op te krikken.. Je kan met dat mooie knopje "multi" meerdere posts selecteren om te quoten (Wel even op Quote drukken dan he Einstein, anders werkt het niet.. Dus eerst selecteren, en dan op Quote)

Geplaatst

Duur? Laten we eens zien.

WiWa voor WoW: elke twee maanden wou ik een nieuw spel omdat ik het vorige beu was = 50-60 euro (en daarbij de jaarlijkse Fifa of PES)

WiWa met WoW: elke twee maanden betaal ik 26 euro (en dat gedurende 3jaar nu maar soit :p)

Conclusie: het is goedkoper, voor mij toch (en blijkbaar ook voor Stefan)

WoW is enkel duur als je zoals jezelf 2uur per week gamet.

Ook verkies ik dat je links geeft naar onderzoek, want ik kan ook cijfers uit mijn mouw schudden :)

Over Runescape, GW, LoTR en die zooi. Kom maar eens langs in mijn (ex-)guilds, genoeg mensen die iets anders geprobeerd hebben maar terugkeerden naar good old WoW.

Dat ik & anderen WoW verkiezen boven een andere game, maakt ons daarom geen nerd. Ik speelde ooit minstens vier uur per stuk SocomII (in m'n "topjaren"), gewoon om wat clanwars en te oefenen. Wat maakt mij nu dan een nerd en toen niet? Vind je iemand die FM uren aan een stuk speelt ook een nerd?

teneerste elke niet WoW speler vind wel Wow spelers Nerd

Die zin snap ik totaal niet :cab:

Terug over nerds:

Nerd is a term often bearing a derogatory connotation or stereotype, that refers to a person who passionately pursues intellectual activities, esoteric knowledge, or other obscure interests that are age inappropriate rather than engaging in more social or popular activities.

Hieruit leid ik af: nerd zijn asociaal & doen iets onpopulair.

Maar ...

WoW is een MassiveMultiplayerORPG, gespeeld door meer dan 11miljoen wereldwijd. Hoezo asociaal en onpopulair? ;)

Tot iemand mij een alternatief tijdverdrijf aanbied, blijf ik gamen ;c

Oh ja, ik volg opleiding Kinesist (2de jaar) in Hasselt en vind sociaal leven een keuze, geen plicht.

Geplaatst

Gheghe, maar toch is het voor nerds.. :m: ;c Grapje jongens, maar ik zou er zelf nooit aan beginnen, simpel gezegt: omdat ik dan niet meer zou kunnen stoppen...:mrgy:

Geplaatst

Die gatenkaas zit echt niet op de Universiteit. Kijk alleen al is naar zijn zinsbouw. De zinnen zijn warrig, hij praat onzin en totaal niet op het niveau van iemand op de universiteit. Bovendien heeft hij niet één zinnig argument gegeven TEGEN World of Warcraft. Als die gast zo goed is in discussiëren, zoals hij zelf zegt, dan had hij allang zinnige argumenten gegeven tegen World of Warcraft. Dat snap ik ook wel aangezien hij het spel waarschijnlijk nog nooit geprobeerd heeft.

ontopic: Ik had al eerder gepost dat ik zou beginnen met World of Warcraft, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ik twijfel namelijk erg tussen dit spel en Warhammer. Het lijken me allebei wel leuke games, maar een college van mij vertelde me hele positieve verhalen over Warhammer.

vraag: Wat raden jullie aan?

Geplaatst

Ik heb enkel WoW gespeeld maar ken enkele mensen die van WoW naar Warhammer gingen en een maand later al terug waren. Ze misten de hoeveelheid mensen van bij WoW. Warhammer zou veel minder volk op hun servers hebben.

Qua gameplay waren de meningen verdeeld.