Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Ik ben Beastmaster en hij is inderdaad Fury met 2 2H's. ;)

Gewoon ff je pet erop afgestuurd en zelf staan rangen :m: ?

Wel mooi gedaan trouwens.

Geplaatst
Gewoon ff je pet erop afgestuurd en zelf staan rangen :m: ?

Wel mooi gedaan trouwens.

Dat niet alleen..

Frost trap. (Gaat ie langzamer van lopen) > Pet erop af en alles aangeflikkerd > Serpent sting, steady, steady, steady, arcane. Kiten, kiten kiten > weer frost trap. Pet dood. Heart of Phoenix > shot rotation (geen macro, gewoon alles zelf doen) trinkets aangeflikkerd, pet dood > revive > en op het laatst ging het even mis maar heb me kunnen redden door weer die frost trap te leggen en het af te maken met steady en acane shot + kiting. :m:

Geplaatst
Dat niet alleen..

Frost trap. (Gaat ie langzamer van lopen) > Pet erop af en alles aangeflikkerd > Serpent sting, steady, steady, steady, arcane. Kiten, kiten kiten > weer frost trap. Pet dood. Heart of Phoenix > shot rotation (geen macro, gewoon alles zelf doen) trinkets aangeflikkerd, pet dood > revive > en op het laatst ging het even mis maar heb me kunnen redden door weer die frost trap te leggen en het af te maken met steady en acane shot + kiting. :m:

Doe je goed, ik speelde zelf ook met een hunter. Maar had altijd mana problemen, na 1 mob al helemaal lege bar. Te zuur gewoon. Jij geen last van dus?

Geplaatst
Ik ben Beastmaster en hij is inderdaad Fury met 2 2H's. ;)

Tja, als die epics zonder hit heeft, is het een eitje :) Dan slaat hij meer dan de helft mis.

@Sheik: Gebruik je te veel shots/spells misschien? Mijn hunter kan normaal zo'n mob of vijf zonder dat hij naar AoViper moet omschakelen voor mana.

Geplaatst

Even een vraagje voor de doorgewinterde WoW spelers. Wat zijn de beste professions voor een rogue? En nee, ik wil geen engineering want dat kost meer dan dat het opbrengt.

@ de twee nerds hierboven: Waarom kom je dan in godsnaam in dit topic? Je speelt het niet en wil het nooit spelen. Waarom dan posten in een topic over het spel? Wil je dan stoer doen ofzo? Of heb je gewoon behoefte om mensen uit te lokken? Of wil je gewoon een hoog post aantal? Wees gewoon is redelijk en denk nou is na over hoe ontzettend lomp jullie nu zijn.

Geplaatst

hey ik heb een vraagje:

Ik heb vandaag de 10 dagen trial gedownload om te kijken of ik het na de 10 dagen nog steeds leuk vind.

Stel ik vind het leuk, kan ik dan met hetzelfde account verdergaan als ik het spel daadwerkelijk echt koop? En móet ik het spel dan kopen om het te blijven spelen en kan ik het ook kopen als ik gelijk met prepaid kaarten wil spelen?

dit waren de vragen ik hoop dat jullie er antwoord op hebben.

MVG

Geplaatst
hey ik heb een vraagje:

Ik heb vandaag de 10 dagen trial gedownload om te kijken of ik het na de 10 dagen nog steeds leuk vind.

Stel ik vind het leuk, kan ik dan met hetzelfde account verdergaan als ik het spel daadwerkelijk echt koop? En móet ik het spel dan kopen om het te blijven spelen en kan ik het ook kopen als ik gelijk met prepaid kaarten wil spelen?

dit waren de vragen ik hoop dat jullie er antwoord op hebben.

MVG

Je kan verder gaan op het account, MAAR je moet wel het spel kopen en een prepaid card. Via de WoW site kan je de registratie code op het boekje invullen en daarna de prepaidcard. Dan kan je verder gaan met spelen. Laat ons wel weten of je het leuk vind he;)

Geplaatst

Dit is en blijft een gruwelijk spel, ik ga met wat vrienden in de zomervakantie weer spelen. Daarna zie ik wel verder. Heb nog een mage 65 en Death Knight 61.

Geplaatst
Je kan verder gaan op het account, MAAR je moet wel het spel kopen en een prepaid card. Via de WoW site kan je de registratie code op het boekje invullen en daarna de prepaidcard. Dan kan je verder gaan met spelen. Laat ons wel weten of je het leuk vind he;)

bedankt voor de info. Nu vind ik het nog leuk (na 1 dag). Heb een Night Elf Rogue van lvl 8 op het moment. (shadowsong) Heb vroeger ook nog op cracked gespeeld maar daar was ik al gauw zat van :shhh::shhh:

Geplaatst
Even een vraagje voor de doorgewinterde WoW spelers. Wat zijn de beste professions voor een rogue? En nee, ik wil geen engineering want dat kost meer dan dat het opbrengt.

Mijn eigen rogue heeft Alchemy-Herbalism. Dan kan je je eigen potions maken op hp aan te vullen, of exilirs om je sterker te maken. Herbalism geeft je ook nog een mooie "Lifeblood"-spell. Het is een HoT (heal over time) die wel nuttig is. Alchemy is van alle niet-gatherprofessions, samen met tailoring, de goedkoopste en makkelijkste om te levelen.

Ook nuttig, maar dan vooral op het hoogste level is Leatherworker-Skinner. Dan kan je je eigen gear maken, en leatherworking kan je ook enchantments (zoals +AP) geven.

Geplaatst

heb net het spel gekocht. Na mijn Night Elf Rogue (lvl 17 nu), ben ik nu een Tauren Druid begonnen. Maar wat voor professions kan ik daar het beste bij gebruiken??

Geplaatst

Ik stel voor Skinner & Leatherworker. Goed voor gold en je kan je eigen gear maken.

Geplaatst
heb net het spel gekocht. Na mijn Night Elf Rogue (lvl 17 nu), ben ik nu een Tauren Druid begonnen. Maar wat voor professions kan ik daar het beste bij gebruiken??

of kom gezelig op mij server zitten als alliance dan kan ik je beetje begeleiden want ben toch meest avan de tijd online

Server Turalyon

Reas : Naam

:P

Geplaatst
of kom gezelig op mij server zitten als alliance dan kan ik je beetje begeleiden want ben toch meest avan de tijd online

Server Turalyon

Reas : Naam

:P

oke ik kijk wel effe. Wil human wel even een keer proberen :D

Geplaatst

Oei... Vanaf nu ben je niet meer los te krijgen van je PC :)

Geplaatst
Oei... Vanaf nu ben je niet meer los te krijgen van je PC :)

het valt nog mee :o...

Geplaatst

Weet iemand een leuk gebied om in te levellen? Ik ben lvl 23 BElf Paladin. Ik zit nu bij de stonelon mountains (zoiets:cab:) Maar daar is het saai.

Geplaatst

Ik ging op dat level naar Ashenvale, Hillsbrad Foothills, zuid-Barrens & deed wat instances (RFK & BFD).

Als je op PvP-realm zit, zou ik wel oppassen in Hillsbrad. Er loopt vaak vrij veel alliance volk rond.

Geplaatst
Ik ging op dat level naar Ashenvale, Hillsbrad Foothills, zuid-Barrens & deed wat instances (RFK & BFD).

Als je op PvP-realm zit, zou ik wel oppassen in Hillsbrad. Er loopt vaak vrij veel alliance volk rond.

Ik zal is kijken;) Ik zit dus op een pvp realm. Ik werd dan ook gepowned door twee allience noobs van level 50:m: Wat heb je er in godsnaam aan om een mannetje van level 23 te doden?:m:

Instance zijn wel cool trouwens, alleen snapte ik in het begin het Need/greed systeem niet. Wat tot veel boze reacties leidde;e