Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

sorry ik heb al een rogue :( vind het best saaie class eigenlijk :o

edit: heb me mage al gemaakt :p zit ook al in de guild vet idee jonges ;)

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Morgen 1e instance, heb er zin in :)

wat is instance ;e??

edit: laat maar weet het al ;)

ben al lvl 5 schiet op. Ga nu slapen morgen maar ff lvl 15 worden ^^

Geplaatst

Ik ben er vanavond wel voor die instance , zit bijna op lvl 10 dus dan nog 1 a 2 levels erbij en dan kunnen we los! Tot straks :naughty: We meoten trouwens ook echt wel zorgen dat we snel grotere bags hebben want het is een beetje bagger zo met die kleine bags!

En we moeten ff afspreken wat we doen met de Loot.

Geplaatst
Ik word een enchanter + skinner, ik kan alles d/e en dan gewoon /roll ?

Roll lijkt me het meest praktische tenzij er iets bijzit waar de rest niks aan heeft. Zoals bijv. mail shit, daar hebben alleen ik (warrior) en een paladin wat aan. Verder is het wel de bedoeling dat we mekaar helpen waar we kunnen, althans dat neem ik aan.

Omdat ik mining + blacksmit heb ik al voor mezelf en de paladin wat armor gemaakt. Ik verwacht van de rest dat jullie mekaar ook helpen waar mogelijk want alleen dan blijft het voor allen even leuk om te spelen.

Geplaatst

Ik doe voorlopig toch niet meer. Ik heb nu net weer eens een toffe FM-game lopen (láng geleden), die gaat ff voor. Daarnaast hebben we matig internet hier, om de haverklap ligt het eruit. Al valt het vandaag mee. En ik heb geen zin om €€€ te dokken om twee uurtjes per week te spelen (want meer tijd heb ik nu toch niet).

Ik vind het idee tof, maar 't past toch even niet.

Geplaatst

Plannen zijn veranderd, we doen gewoon als iemand een item nodig heeft need die m, anders gewoon greed, als iedereen greed deed omdat niemand m nodig heeft mag die m houden en verkopen ofzo.

Geplaatst

Pfft, me graphicskaart raakt steeds oververhit... Daarstraks was hij 120 graden, nu 107... Ik zet ff een half uurtje me pc uit, zodat ik straks weer even kan spelen!

Geplaatst
Nou, bijv. Als ik erg voorloop op andere of zo :)

ff een rijtje met iedereen die al lv12+ is, dus instance-klaar.

Stefan. - Fazio

Niet iedereen hoeft lvl 12+ te zijn. Ik ben pas vanavond om uur of 9 lvl 12 als het meezit. Dus ik doe wel mee aan die instance maar dan ben ik een lower lvl.

Geplaatst

is de instance er trouwens nog geweest? Er is niemand on atm. Ben nu lvl 10 -_-, schiet nog niet echt op :p Morgen maar ff door tot 13 ofzo ;)

Geplaatst

Nee instance is neit gebeurd. Rond 20uur waren er maar maar 2 man online, dus ja.

Geplaatst
Nee instance is neit gebeurd. Rond 20uur waren er maar maar 2 man online, dus ja.

ja helaas.. Ander keertje dan ;)