Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Die is er al:p

:o, kan deze opkomende human paladin van lvl 5 (die in het weekend rond lvl 20 is) in de guild?

Geplaatst

Natuurlijk mag je erbij. We zijn horde maar we zullen je human met plezier ontvangen. We geven zelfs een feestje waarbij jij de levende pinata mag spelen :naughty:

Geplaatst
Vek'nilash :), stond op een van de vorige pagina's.

heh, pvp :(

Maargoed, zal wel even een account aanmaken brb

Gedaan, lvl 2 undead warlock.

naam: Zombiex

Geplaatst

helaas is er haast nooit een officer online... Ik wil met me alt er ook bij maar dat kan dus niet. Mocht er een officer kijken, zou je Bunzing dan willen adden?

mvg

Geplaatst

Of geef iedere rank de mogelijkheid tot inviten :) of delete zowat elke rank behalve Officer en Guildleader, en hernoem die vervolgens "Manager" en "Voorzitter" :).

Geplaatst

Of we stoppen allemaal met WoW en gaan StarCraft II spelen_O_

Even serieus nu;)

Wel een tof idee van je WiWa!

Sorry aan de guild(:p) dat ik niet echt bij ben kwa level enzo, maar ik heb vrij weinig tijd door mijn toetsen. Zowieso heb ik niet veel tijd omdat ik ook veel werk.

Geplaatst
Of we stoppen allemaal met WoW en gaan StarCraft II spelen_O_

Even serieus nu;)

Wel een tof idee van je WiWa!

Sorry aan de guild(:p) dat ik niet echt bij ben kwa level enzo, maar ik heb vrij weinig tijd door mijn toetsen. Zowieso heb ik niet veel tijd omdat ik ook veel werk.

StarCraft 2 :cab: Doe dan gelijk RuneScape ofzo :p

Geplaatst
StarCraft 2 :cab: Doe dan gelijk RuneScape ofzo :p

LERxOtIMif4

Dit is historie knul;) Tenminste, deel 1 dan:cab:

Geplaatst

Ik ook niet, omdat sommige mensen het leuk vonden om 10 levels voor te lopen en no-life te levelen. Dan hoeft het van mij niet.

Geplaatst

Vooral met 3.1 die Argent Tournament (lvl 77+ en vrij tof) en alles wéér opnieuw te moeten (heb al enkele hoge levels horde en tientallen lowbies gehad), is er voor mij te veel aan.

Geplaatst

ik heb toch zo hekel aan de allaince en dat ze niet kunnen pvpen

9 van de 10 verliezen we. en ook nog die rot pala's bij de horde -_-

onze pala en shamans kunnen er niks van, de horde had hun shaman's moeten houden en wij de pala's

Edit:

de paladin was nog wel de glorie van de alliance en nu kan de f*cking horde hem ook zijn.

als ik een BG speel zie ik meestal zo 5 pala's bij de horde en meschien 1of 2 bij de alliance.

en shamans zie je niet eens pvpen. want die zijn gewoon kansloos

dus daarom rolde alle shaman van de horde naar paladin om kans te maken om ook eens wat dps te doen

Geplaatst
Ik ook niet, omdat sommige mensen het leuk vonden om 10 levels voor te lopen en no-life te levelen. Dan hoeft het van mij niet.

Hahahaha grapje zeker? Er zijn slechts 2 mensen die voor lopen de rest is nog allemaal rond level 14 ofzo... Maarja, zoals Stefan al zegt: Huil maar lekker verder.

Geplaatst

Sorry dat ik jullie kwets hoor. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het leuker was om tegelijk op te levelen, en nog tegen 2/3 mensen die voorliepen: beter wacht je even met levelen. Maar daar word dan niet op gereageert. Achja boeit mij het. Met je uithuilen, hahaha kleuters.