Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

[YOUTUBE]mmcHwEn0m7U[/YOUTUBE]

Trailer van 3de expansion; Cataclysm. Man, als ik dat zo zie, kriebelt het toch weer een beetje, een beetje te veel :p Mischien zit er toch een terugkeer in voor mij.

Geplaatst

Ik zag 'm net ook ja, te vet :cry: Maar beter dat ik niet ga spelen, school gaat voor. Tevens komt Aion over 1 maand en 2 dagen uit, misschien dat is proberen.

Geplaatst

Sorry voor dubbelpost.

Ik ben het dus alweer aan het installeren ;e Ik ben verloren. Weet iemand trouwens nog hoe mijn char heette waar ik level 20+ mee was oid? Bloof elf hunter.

Geplaatst

Ben hem ook terug aan het installeren, morgen achter een 2-maanden kaartje gaan :lol:

Geplaatst

Installatie voltooid, geüpdatet en wel. Nu nog ff zo'n code kopen voor een maand. Ik wil naar een vriends server gaan, maar dat kost €20 :-D

Geplaatst

Schaamteloos uitmelken van oude content. Onlogische keus van nieuwe races. Oude raid bosses uit de klei trekken. Unieke class combinaties weg. Totaal geen skills meer nodig om een class te spelen. Def cap door talents. MP5 en spellpower weer uit het spel halen wat de vorige expension erin gekomen is. Maar 5 levels!?

GG blizzard, een super reden om het spel NIET opnieuw te installeren en lekker FM te spelen. :D

Geplaatst

3 Maanden gestopt na het vanaf het begin te hebben gespeeld krijg ik toch weer kriebels om het opnieuw te spelen maar zoals Alyan het al zegt het is maar weer een manier om mensen bezig te houden maar de keuze van content zal mij niet terug krijgen om het opnieuw te spelen ;).

Geplaatst

Weer eens een 2 maanden kaartje gekocht na 8 maanden niet te hebben gespeeld.. Voordat eindelijk de derde expansion uitkomt heb ik me character wel op lvl 80.. :p

Geplaatst

Waarschijnlijk speel ik het de aankomende week ook weer eventjes aangezien ik naar vrienden toega in Engeland en die nogal addicted zijn ;)

Geplaatst

Ik ben toch ook weer gegrepen door het virus. Heb me Rogue weer uit de kast gehaald en tot 80 gelvld. Die is nu voor de helft epic en dus lekker aan de Heroics met de rest van de guild. Gaan volgende week beginnen met 10 man Nax, kijken of daar nog wat leuke gear vandaan te halen is :P

Nieuwe expansion klinkt goed. Azeroth is toch het vetste om te zijn. Zonde dat idd de speciale skills zijn verdwenen en de class combinaties nu wel erg lomp zijn, maar ik weet zeker dat ik hem weer aanschaf. Ben namelijk nu al weg van de Worgen!

Geplaatst

Ik heb voor een maandje gekocht (y) Zit nu op een vriends server, begin weer overnieuw. Ben al bijna level 10, hij helpt me bijna de hele tijd nu :)

EDIT: Je kan trouwens nu al een mount op level 20 :p

Geplaatst
opnieuw

Overnieuw mag ook gewoon. Dus zo'n 'nuttige' post van jou is een beetje jammer....

En sinds wanneer mag je dan al een mount vanaf level 20? En welke server zit je Stefan? ^^

Geplaatst

Geen idee sinds wanneer, maar mijn vriend zei het en ik zag al level twintigers met een mount, dus dat is zeker chil. Deze heldige toevoeging kwam ik net tegen:

axxyiv.png

_O_

Ik zit op Darkmoon nogwat, ben nu al level 15. Ga je ook weer spelen Ruud :D?

Geplaatst
Overnieuw mag ook gewoon. Dus zo'n 'nuttige' post van jou is een beetje jammer....

En sinds wanneer mag je dan al een mount vanaf level 20? En welke server zit je Stefan? ^^

Het is nog altijd een contaminatie hoor. Het is misschien geaccepteerd als spreektaal, maar het is gewoon een taalfout.

Geplaatst
Geen idee sinds wanneer, maar mijn vriend zei het en ik zag al level twintigers met een mount, dus dat is zeker chil. Deze heldige toevoeging kwam ik net tegen:

axxyiv.png

_O_

Ik zit op Darkmoon nogwat, ben nu al level 15. Ga je ook weer spelen Ruud :D?

Vet item. waar kan je die krijgen? Welke server zit je?

Ik ben zelf een Night Elf Hunter lvl 16 nu. Nog 4 lvl's en 8 G dan me eerste mount_O__O_

Geplaatst

Ik zit op Darkmoon nogwat. Ik ben horde, dit item is van een instance in Orgrimmar (zeg maar Stormwind voor jou), dus je kan er nooit komen :p

Ik ben trouwens ook Hunter, een Blood Elf. Die cape is niet eens zo goed, je hebt niks aan str.

Geplaatst
Het is nog altijd een contaminatie hoor. Het is misschien geaccepteerd als spreektaal, maar het is gewoon een taalfout.

Het is niet fout want het staat in de Dikke van Dale....

Geplaatst
Ik zit op Darkmoon nogwat. Ik ben horde, dit item is van een instance in Orgrimmar (zeg maar Stormwind voor jou), dus je kan er nooit komen :p

Ik ben trouwens ook Hunter, een Blood Elf. Die cape is niet eens zo goed, je hebt niks aan str.

Okeej, Ja ik weet niet zo weinig van WoW dat ik niet weet dat ik daar niet kan komen ;)