Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

sinds een patch die al een tijdje uit is. Je krijgt nu bij elke battleground XP. Alleen bij AV is het echt de moeite waard om er te lvlen. Per toren en overwinning en boss krijg je dikke XP.

Geplaatst

op Draenor:

Alliance:

Ebuzola (warlock) en Übernoob (DK, grappige naam, maar stond bij AV bijna altijd top 3 ^^)

op Silvermoon:

Alliance:

Nedruud (Druid)

op Karazhan:

Alliance:

Benjke (Hunter)

Geplaatst

Twee maten van mij zijn erg slecht in het kiezen van Servers... De zoveelste keer dat ze een lege PVP server kiezen. :m: Toch maar mijn char daar heen gezonden.. Mijn hunter wil ik afmaken en op en top laten worden. :D

Geplaatst

Hoeveel hebbie dan betaald voor die transfer? En je hoeveelste is het dan al?

Wel echt een minpunt dat je er voor moet betalen, maarja...

Geplaatst

20 euro. Mijn eerste. ;) Ben echt stevig aan het WOW-en.. Heb ik altijd rond kerst. Echt gek.. Ben heerlijk op weg naar level 80. Nog 2 levels te gaan. Het 2 x Fang of Truth gekocht, gooi daar 2x 26+ agility op. Awesome, ouwe..

Geplaatst

Het levelen word wel steeds trager zeg, vooral als je de uren neemt die ik speel (das niet bijster veel). Al zal het daardoor ook wel langzamer zien te gaan dan t daadwerkelijk is

Ben nu 36

Net een Blood Elf Bandit Mask verkocht voor 75G (150 buyout) ik ga ze maar is farmen..

Geplaatst
Samen met vrienden is het sowieso een heldenspel.

Inderdaad, ik weet nog onze eerste keer DM ;e

Mja, als je vrienden ermee kappen dan is er niks meer aan, leukste is toch wel de lol samen.

Geplaatst

Wat voor vernieuwingen zitten erin? mijn pre-paid is namelijk verlopen.

edit: is dat niet die patch waarbij je in LFG komt met andere servers?

Geplaatst

nu aan het updaten,

vriend van me is gestart met WoW via invite van mij, wij krijgen nu triple exp als we samen lvlen :P

zalig want hij gaat vandaag een kaart kopen normaal en die triple exp is voor 90 dagen ^^

word zaaaaaalig lvlen ^^ :D

Geplaatst

dat is idd chill. Ik heb ongeveer 10 man uit mijn dorp aan WoW geholpen maar niemand heeft mij ingevuld ofzo, ik heb er ook niet aan gedacht te zeggen om mij in te vullen. Echt zonde.

Geplaatst

damn, hij wou zijn account upgraden, zegt WoW dat het niet gaat en is ze trial account gwn gefreezed :s

vreemd

Geplaatst

Ik heb t dus weer geïnstalleerd, en ik moest m'n account upgrade ofzo naar battle.net. Ik dus gedaan, kan ik niet inloggen.. Had iemand dit ook? Ik krijg nu:

be7if8.jpg

Geplaatst
Ik heb t dus weer geïnstalleerd, en ik moest m'n account upgrade ofzo naar battle.net. Ik dus gedaan, kan ik niet inloggen.. Had iemand dit ook? Ik krijg nu:

be7if8.jpg

Is een probleem waar blijkbaar veel Nederlanders in het begin van die Battle.net activatie last van hadden,

maar volgens mij was dit probleem opgelost ...

Geplaatst

Volgende week zit er bij P-magazine een trial van twee weken. Als ik mijn ps3-controller kan laten werken op mijn pc, dan installeer ik die trial en ga ik eens proberen WoW te spelen met een controller. Als me dat bevalt, dan begin ik misschien wel terug te spelen.