Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Huidige druid heet Shawti (:cab:), maar definitieve zal Lunya heten.

Geplaatst

vandaag gedinged naar 76 :D

hoop binnen 5-6 dagen lvl 80 te hebben gehaald :D

Geplaatst

Ik ben maar eens opnieuw begonnen. Nieuwe character, een gnome mage genaamd Aquile. Heb nu tot level 5 gespeeld, morgen weer een paar levels! En natuurlijk heb ik een bankalt, genaamd Rommy. Maar die had ik al een tijdje; aan geld geen gebrek. Ik vind de AH en het handelprincipe één van de leukste facetten van WoW :)

Geplaatst

Een willekeurige screen die ik net heb genomen:

[spoiler=groot, ook al is die al verkleind]

xgbltv.jpg

Ik heb echt weer plezier in het levelen :) Ruud speelt hier (WiWa ook, maar is nog niet zeker of die hier blijft/nog WoW blijft spelen), en nog twee vrienden van mij. Ben nu level 28: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormrage&n=Chocomel

Geplaatst
Neuh, dat is na een paar weken toch weer over ;c

Deze keer niet :D Mijn hunter is nu volledig in 'epic' Alles boven 232, enkel 2 items niet.

Heb ook een Enhancement Shaman van lvl 37.. Voor level 35 was het een beetje saai, maar daarna begint het echt tof te worden. :D Heb er wel Heirlooms op geflikkerd.

Geplaatst
**** net Gnomeregan gedaan, dropt de eindbaas de Electromagnetic Gigaflux Reactivator. Een pauper andere Warlock die 4e stond met dmg done heeft 'm gewonnen :wall:

Ik heb ook enkele characters in World of warcraft maar ben al een maand nietmeer aan het spelen. Soms heb ik wel zin om er nog eens voor te gaan ma pff dan ben ik weer teveel bezig met wow ipv men RL :D. En mooie drop. Alleen een roll maakt niet uit hoeveel damage je doet hoor :D

Geplaatst
Nee natuurlijk niet, maar hij deed bijna niks. Ik bedoel dat hij het niet heeft verdiend.

ik weet het drm vind ik het ergens oneerlijk aan dat spel :D

Geplaatst
Een reward voor meeste dmg done als dps is geen slecht idee trouwens. Maar dan moet je natuurlijk ook wat verzinnen voor tank/healer :O]:

mss een idee voor blizzard om dat in een toekomstige patch te doen :D

Geplaatst

Als mijn maten stoppen, ga ik terug naar Thunderhorn en ga ik de Horde kant op. :D Horde FTW.

Geplaatst
Promoot lekker een andere server silmert, het is Stormrage :LO:

nononono quel thalas is the place 2 be, Horde FTW

Geplaatst
Oke Fazio (Draenei DK) is nu gewoon me main hoor, 50 meer dps, uber wapens, te ver uitzien en hunter verveelde toch..

De domste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt que WoW :wall: Op een of andere domme kut reden heb ik al mijn gear verkocht :m: Eigenlijk is het gewoon tot level 58 en dan gaat het weer enorm snel, want dan kan je naar Outland. Op 68 naar Northrend en huppaké ben je zo 80. Maar ja waar praat ik eigenlijk over, ik ga nu mijn warlock levelen.

Geplaatst
De domste beslissing die ik ooit in mijn leven heb gemaakt que WoW :wall: Op een of andere domme kut reden heb ik al mijn gear verkocht :m: Eigenlijk is het gewoon tot level 58 en dan gaat het weer enorm snel, want dan kan je naar Outland. Op 68 naar Northrend en huppaké ben je zo 80. Maar ja waar praat ik eigenlijk over, ik ga nu mijn warlock levelen.

Hoeveel uren per dag speel je wow? zou wel mss kunnen beginnen terug en dan op jou server. Een nederlandstalige vriend is altijd leuk die veel online is en waar je van kan leren :D

Geplaatst

Nu extreem veel, want ja, het is vakantie (voor mij dan he). Normaal veel minder want erg druk met school. Het zou wel leuk zijn als je hier opnieuw zou beginnen, maar ik kan niet iedereen 24/7 tevreden houden he. Ik ben trouwens level 31 nu.