Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn handen jeuken weer naar WoW! Ik heb het een paar maanden geleden een tijd lang gespeeld (toen zat ik een tijdje in die MU guildXD), alleen las ik de storyline meer dan dat ik aan het spelen was:-D Toch weer is flink denken aan nieuw geldpotje voor WoW:p

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Echt chil dat nieuwe dungeon systeem hoor, maar wel lelijk dat je nooit meer contact kan hebben met gasten uit andere realms. Heb net in een paar uur tijd een stuk of 10 instances met de zelfde healer + tank gedaan, 't zijn beide wel aardige gozers en chil om nog een keer mee te party'en maar nu kan ik ze nooit meer spreken. Op friendlist zetten kan niet, en whisperen ook niet.

Geplaatst

en het feit dat je niets kan ruilen (geld en stuff) buiten conjured items en die bind when picked up is ook erg stom ;(

Geplaatst
Dat is toch logisch aangezien op elke realm andere prijzen gelden?

Idd dat vind ik niet zo gek. Wat wel raar is dat quest item die nodig zijn ook niet getrade kunnen worden. Ik deed laatst Uldaman, en daar heb je zeg maar 2 items waarvan je er samen 1 moet maken en daar dan een boss mee kan spawnen. Helaas had ik er 1, en iemand anders de andere. Ze waren niet soulbound, maar konden ze niet traden...

Geplaatst

Beste WoW spelers,

http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=25205

Hier is een topic over een bijzondere MMO van Star Wars. Tevens zijn er een paar bijzondere eigenschappen aan toegevoegd zoals een dialogen systeem tijdens de filmjes, heeft iedereen in het spel een stem (spel is fully voiced) en een cover systeem voor de mensen die een geweer gebruiken. Dus mensen die van MMO's houden, neem een kijkje in dit topic.

Geplaatst
en het feit dat je niets kan ruilen (geld en stuff) buiten conjured items en die bind when picked up is ook erg stom ;(

Blame the goldsellers :)

Geplaatst

Ik had gister m'n mining en skinning omhoog gehaald naar 300, en heb alles bij elkaar nu iest van 600g verdiend + heb nog iets van 150 thorium ores :-D Zit nu rond de 1k g

Geplaatst

Vandaag nieuw poppetje aan gemaakt. Ik dacht ik heb nu een alliance poppetje dus ik dacht tis wel leuk om ook een horde te hebben. Heb nu dus een Tauren Druid van lvl8

Geplaatst

Gisteren gewoon ff 6 uur ICC gedaan.. Toen was het alweer 6 AM.. konden we de endbaas maar niet verslaan.. :P Wel toffe items gekregen en een heel hoop kennis.

Geplaatst

Hele nette character Rinus. Ik lees btw ook dat er best veel nog geen 80 hebben hier maar steeds opnieuw beginnen, je moet gewoon ff 1 character tot 80 levelen, dan word je alles duidelijk en weet je ook wat je wil. Damn, ik krijg ook weer zin om te gaan WoWen:p

Geplaatst

Ik ben nu weer mijn hunter aan het levelen :cab: Ik weet echt niet wat ik wil.

Ik heb nu een level: 57 Hunter, 72 DK, 19 Mage, 40 Warlock, 7 Priest en 1 Warrior :cab:

Geplaatst

Als ik jou was zou ik die DK even gaan AV'en en wat quests gaan doen tot 80. Dan kom je er vanzelf achter wat je nou echt wilt. Mij beviel het raiden niet echt op een of andere manier, het enige wat ik leuk vond was klote op allerlei manieren en een nieuwe char. levelen.

Geplaatst

Ik heb die DK net van 67 tot 72 geleveld, maar vind er echt geen reed aan. Deed het eigenlijk meer om het geld denk ik. In die 5 levels heb ik iets van 1,8k gold gemaakt dus dat zit nu wel snor.