Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Mijn account is permanent gelocked omdat ik zogenaamd in gold gehandeld heb ofzo;e;e Gelijk een boze mail gestuurd..

Geplaatst

Ik heb Zygors lvl guide van een maat gekregen.. Heheh.. Gaat best lekker zo :mrgy:

Geplaatst
Ik heb Zygors lvl guide van een maat gekregen.. Heheh.. Gaat best lekker zo :mrgy:

Beter stuur je die ook naar mij! Dan kan ik knallen wanneer mijn account weer oké is..

Geplaatst
Je hebt m ook nu als goed is ;)

:D

Alleen heb ik voorlopig nog een probleem wat hier beschreven staat:

"We have determined that your account has been compromised using a Key Logger or Trojan virus which can be used to obtain the account name and password of Battle.net or World of Warcraft accounts used on that computer, or through means such as account details scamming via malicious websites or e-mail.

As we have reason to believe that your e-mail account has become compromised as well, we will require you to contact us from a new e-mail address, so that we can change your Battle.net account name. We have temporarily suspended your World of Warcraft account for security reasons."

Die guide zal dus even moeten wachten:(

Geplaatst
Hoe heette je? Ik ben best goed met namen ;c

Ik had er een 60 rogue die Daenius heette en een 60 druid die Artea heette. Ik zat toen geloof ik in de 'Platinum' guild.

Geplaatst
Iemand interesse om met a lot of MU mensen te beginnen op een realm ? together

Ik

Geplaatst
Stefan, stel DAT ik weer begin en dat is op een andere server, verwacht ik wel dat je op die server komt.

We beginnen beter met een leuke mu groep op een server

Geplaatst
Kom Bladefist, ik help jullie wel en maak zelf ook een nieuwe char aan.

Horde of allie?

Geplaatst

Zucht, nog steeds heb ik mijn account niet terug. Alleen maar mails heen en weer aan het sturen. De hele tijd al die webforms ZO verschrikkelijk irritant. Wat een slechte service..

Geplaatst
Zucht, nog steeds heb ik mijn account niet terug. Alleen maar mails heen en weer aan het sturen. De hele tijd al die webforms ZO verschrikkelijk irritant. Wat een slechte service..

Wat dacht je van bellen? Ik heb ook gebeld en was meteen opgelost.