Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leveling guide's :( daarvoor speel ik dat spel echt niet. Ik doe liever gewoon lekker m'n eigen ding

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 59k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Leveling guide's :( daarvoor speel ik dat spel echt niet. Ik doe liever gewoon lekker m'n eigen ding

Ik gebruik het ook niet hoor, het levelen gaat over algemeen vrij snel. Maar ik weet dat er zoiets dergelijks bestaat.

Ik heb hiervoor serieus echt RUIM 3 weken om van lvl 20 tot 30 te komen. Omdat ik telkens de weg kwijt raakte enzo. Nu gaat t allemaal stukken fijner :).

Geplaatst

Oh oke dan snap ik het denk ik, ik heb zonder level guide (en praktisch geen ervaring) van 1 tot 60 gedaan in 1 week tijd :mrgy:

In wat raak je de weg dan kwijt?

Geplaatst

Ik kan als ik mij er toe zet ook vrij snel levelen, probleem is alleen dat ik tussendoor wel dingen ga doen etc:P maar denk dat het met de bind on account gear, en de guild perks vrij snel gaat.

Geplaatst

*********** betaal ik al tig maanden met automatische incasso zonder dat ik het door heb :(

Geplaatst
*********** betaal ik al tig maanden met automatische incasso zonder dat ik het door heb :(

Hehe. :huhu:

Geplaatst

Hebben we 2 jaar geleden nog samen gespeelt, maargoed ;e

Ohja; 'Yeah, Christmas! You know what it is, WoW, WoW, WoW'

Geplaatst

14 Januari ga ik weer beginnen. Maar dan een private vanilla server, vrijwel bugloos en met normale rates.

Geplaatst

Ik speel nog op Draenor en af en toe op Grim Batol of Thunderhorn

Waarom 14 januarie? Je kan maar beginnen als je zin hebt toch?

Geplaatst

Ja dan is de launch van de nieuwe server :p Dus gewoon vanilla WoW helemaal herbeleven.

Geplaatst

2 dagen geleden met wat vrienden weer begonnen met 7 dagen gratis op een andere server. Worgen Druid nu level 41. Met 0 gold begonnen en had net 950. Skinning + Herbalism allebei 275+.