Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Oke maar je deed soieso niet mee vanaf lvl 1 toch? Daar ging het me eigenlijk om. Chill met een groep op die server pownen:p

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

yes! eindelijk level 30... Heb ik geen geld om een mount te kopen -_-... Ik kan het al wel maar de 9g heb ik nog niet bij elkaar :@

Geplaatst

Die kreeg ik makkelijk bij elkaar omdat ik mining had en nogal veel tigereyes vond enzo. En ik was en paladin dus ik had soieso een goedkope mount:p

Geplaatst
Die kreeg ik makkelijk bij elkaar omdat ik mining had en nogal veel tigereyes vond enzo. En ik was en paladin dus ik had soieso een goedkope mount:p

k ben Dwarf Hunter met Skinning/Leatherworking :o alleen me leatherworking is een beetje naar de kloten :s nog maar lvl 75 :o

Geplaatst

met LW kan je weinig geld verdien, maar met skinning moet het meevallen

je moet maar eens gaan kijken wat Light leather opleverd op je server en zo nodig ga je dat een beetje farmen voor wat Gold

Geplaatst

Mijn tweede profession(blacksmithing) is ook best kut. Ik denk dat ik hem ook vervang voor herbalism ofzo. Dan stroomt het geld binnen denk ik.

Geplaatst

"Herbalism & Skinning" of "Mining & Skining" zijn beste goldmaking combo's op low level imo. "Herbalism & Mining" vind ik te lastig omdat je dan eigelijk twee dingen tegelijk moet tracken, wat niet mogelijk is.

Sowieso geen crafting profession nemen op low level. Het nut ervan is nihil, enkel nadelen.

Geplaatst

Ik heb het al vrij lang hoor. Heb alleen nooit echt een char doorgespeeld. Maar mijn vriendin speelt het fanatieker dan ik (die heeft één lvl 71 gnome warlock en een lvl 25 gnome rogue). Ze speelt alleen in het weekend. Ik heb het laatste jaar slechts sporadisch gespeeld, daarvoor wel iets meer. Maar nooit echt diehard zegmaar.

Ik ben dan ook geen expert, maar ook zeker geen n00b. Lijkt me wel tof om met een groepje van vijf tot tien MU-ers regelmatig lekker relaxt te spelen.

Geplaatst

Ah joh, dat wist ik niet eens. Mja, het is ook gewoon een echt leuk spel, maar ik had vaak dat ik gewoon ergens in een stad bij de auction house stond rond te hangen terwijl ik gewoon echt niks deed. Ik speelde het wel maar verveelde me in het spel omdat ik niks te doen had. Dat is een van de redenen waarom ik toen ben gestopt...

Geplaatst

Ik vind de AH echt geweldig. Handelaar pur sang :cab: Ik heb dan ook een bank alt met asociaal veel geld voor een lvl 38 (ofzo).

Maar ik moet ooit ergens maar eens opnieuw gaan beginnen en één char gewoon lekker doorlevelen.

Geplaatst
Ik vind de AH echt geweldig. Handelaar pur sang :cab: Ik heb dan ook een bank alt met asociaal veel geld voor een lvl 38 (ofzo).

Maar ik moet ooit ergens maar eens opnieuw gaan beginnen en één char gewoon lekker doorlevelen.

wat noem jij asociaal veel geld ?

Geplaatst
wat noem jij asociaal veel geld ?

Hehe, relatief veel: ik denk zo'n 600-700 G. Er zijn natuurlijk WoW-ers met véél meer.

Geplaatst

Doe je goed, met me main heb ik niet eens 2k

zolang ik boven de 1500 blijf zitten vindt ik het goed want moet altijd een reserve hebben

Geplaatst

Ik zal maar niets zeggen met mijn 13k op zak en drie epic flying lessons gekocht (Shaman, Paladin, Hunter).

Eigelijk is het AH voor mij nu vrij overbodig geworden :p In NR verdien je voldoende gold dmv questing en drops. Soms speel ik nog wel eens met AH, alleen is alles nu duurder geworden en de low lvl blues zijn waardeloos sinds WoLK, waardoor grote winst maken moeilijk is.

Geplaatst
Die nieuwe trailer is trouwens heel vet!

Vind je? Veel blabla weinig pewpew :P

Geplaatst
Ik vind het wel een tof filmpje, omdat het maar weer is bewijst hoe naief de allience is;e

;c

Dit daarentegen, petje af :o

6Rid4pS131M&feature=channel

Of eentje voor ons, Horde.

Fb_QKhIViTI&feature=related

Geplaatst

die eerste;e

Ik kon altijd wel lachen om die Azerothian Super Villains afleveringen. Heel flauw maar toch wel leuk.

Geplaatst

onze raidleader is straks dus ook door het dolle heen, want hij had geen zin meeer in naxx dus dit word weer een uitdaging voor hem

ondertussen me pala maar eens flink door levelen

Geplaatst

Even in concreto: wie heeft er interesse om met een groepje wat nieuwe chars te gaan levelen? Gewoon rustig, relaxt, af en toe lekker ontspannen spelen. Geen druk of heilig doel om zo snel mogelijk lvl 80 te worden, we zien wel hoe ver we komen.

Ik stel voor: Horde, Blood Elfs op een PvE server. Wie doet er mee?