Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

De veranderingen zijn ook niet echt radicaal, joh. Mijn hunter neemt geen dual-spec dus. Verder een Beer gevangen en mijn gorilla in de stable gezet. Wil alleen weten waar je die call stable pet vandaan krijgt.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Iedereen mag toch zelf een class kiezen? Lijkt me wel beter dat iedereen een net iets verschillende neemt...

Geplaatst

Oké om wat tempo in dit plan te schieten, zal ik het initiatief maar nemen.

We nemen de server Lightbringer (dit is een normal server, geen geouwehoer, lekker simpel). Vul het lijstje in als je mee wilt doen. We nemen Horde, dat willen de meeste.

Naam(op man.utd):

Naam(van WoW):

Race en Class:

ik zal dit lijstje straks ook invullen.

Geplaatst

Vek'nilash of Lightbringer, welke wordt het? Liever een vrij nieuwe server, dan is er ook low lvl content.

Ik zal jullie wrs vanavond nog komen bezoeken, op een warlock-char; de enige class die ik niet heb :)

Naam(op man.utd): WiWa

Naam(van WoW): Ik hoop op Tortura of Beelzebubble

Race en Class: BE/Orc Warlock

Geplaatst

lol oke, die server die Sjoerd.H zegt, zeg hier hoe je dan heet, dan kan je elkaar toevoegen.

edit: Ik heb een Troll Priest (lijkt me handig dat er een healer is) en ik heet Healor

Geplaatst

Zijn jullie er onderhand al uit of niet? Wlke server en welk ras?

@Stefan: Doe ook gewoon mee, ik ga het ook niet al te super vaak doen denk ik, maar ga het ook doen, ik heb de knoop doorgehakt :D

Geplaatst

Ik denk ik installeer het weer ff, maar gelukkig staat het nog op me pc _O_, jammer genoeg is de Bart Smit al dicht, want me tegoed is al 3 maanden afgelopen.

sirkeith, ja ik doe ook mee:D! En ja het kan! Blood Elfs! Sinds BC kan dat, en Alliance kan ook Shamans, met de blauwe wezens waar ik de naam van vergeten ben :S..

Geplaatst

Ik ga het nu installeren. Maar ik wil paladin :( Kutzooi. Dan denk ik of druid of shaman, ik weet het nog niet.... Maar mage en warrior vond ik ook altijd dik...

EDIT: Serieus? Relaxed! Maar moet ik dan ook BC kopen om bloodelf te worden? Want die uitbreiding heb ik namelijk niet....

Geplaatst

Hmm idd, 15 E voor BC op bol.com... Als ik hem nu op bol.com bestel is hij morgen hier.... Dikke twijfel dus of ik dat moet doen of niet :P Kan namelijk ook gewoon een andere class maken, duurt namelijk toch retelang tot ik 60 ben. Maar heb natuurlijk ook al een andere 60.... Twijfel!!!!!!

EDIT: Hahahaha, ik zie dat mijn account wel BC heeft! Ik had toen ik was gestopt mijn mannetje uitgeleend aan bekende! Dus dit is wel beter, zij hebben hem dus BC gemaakt!

Geplaatst

ik en mohwie hebben al een character, dus als je wilt kom ook die server die al vermeld is en horde:

Danko9 - Healor - Troll - Priest

Mohwie - Crax - Orc - Warrior

Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman

Geplaatst
Ik ga nu de normale WoW installeren, maar hoe installeer ik BC zonder cd's?

Iemand?

En Stefan, ik zie net dat je ook WoW kan betalen via iDeal nu! Te relaxed, doe ik zo maar :D

Geplaatst

Mazzel Ruud(toch :cab:?)

Heb er echt zin in, maar ik heb een probleem, ik heb gewoon AL m'n geld uitgegeven aan een tv :S..

En uhm, tsja, illigaal denk ik dan maar, of ff cd'tje lenen van iemand?

Geplaatst

Is het nergens gewoon legaal te downloaden voor mensen die hun CD kwijt zijn? :P

Hmm, ook niet nog 13 euro op je rekening? Dat is namelijk al genoeg voor 1 maand. En ja, het is Ruud en zeker mazzel :P

Geplaatst

Naam(op man.utd): WiWa

Naam(van WoW): Yluna

Race en Class: Orc Warlock

Dit is het geworden :) Ik dacht eerst nog voor Blood Elf te kiezen, maar ja, ik zal maar zoals de meerderheid bij de Orc/Troll blijven.

Geplaatst

Danko9 - Healor - Troll - Priest

Mohwie - Crax - Orc - Warrior

Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman

WiWa - Tortura - Orc - Warlock

Geplaatst

Ik word opzeker paladin! Ik loop dan wel naar het begin gebied dan de Trolls / Orcs toe omdat ik het alleen maar daar ken :P

Is dit ver of niet? Kan iemand me niet summonen met een main dan?

En ik ben Burning Crusade al aant downloaden! Dman, heb er zin in gek :cab: