Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Het maakt toch niet uit als mensen uitlopen op het lvl gemiddelde?

Als hun liever alleen lvlen is dat toch geen probleem...

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Ik heb momenteel amper tijd om WOW te spelen maar zodra ik weer tijd heb dan zie je me vanzelf wel weer verschijnen :shhh:

Geplaatst
Sorry dat ik jullie kwets hoor. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het leuker was om tegelijk op te levelen, en nog tegen 2/3 mensen die voorliepen: beter wacht je even met levelen. Maar daar word dan niet op gereageert. Achja boeit mij het. Met je uithuilen, hahaha kleuters.

Kwets? Bijna. Als ik heel eerlijk ben, ik heb je geen één keer horen zeggen dat we ff moeten stoppen met levelen, misschien had je wat duidelijk kunnen zijn? Kijk wie het zegt met je kleuters, een beetje zielig gaan doen omdat wij te snel zijn:-D;e.

Geplaatst
Sorry dat ik jullie kwets hoor. Ik heb meerdere malen aangegeven dat het leuker was om tegelijk op te levelen, en nog tegen 2/3 mensen die voorliepen: beter wacht je even met levelen. Maar daar word dan niet op gereageert. Achja boeit mij het. Met je uithuilen, hahaha kleuters.

*Cry*

Het maakt toch niet uit als mensen uitlopen op het lvl gemiddelde?

Als hun liever alleen lvlen is dat toch geen probleem...

Inderdaad. Ik betaal toch geen geld om alleen maar te wachten totdat andere mensen eens gaan spelen?

Geplaatst

Ik snap echt niet waar jij een probleem van maakt zeg. Er zijn nog steeds zo'n 8 mensen rond jou level. En waarom we het anders doen? Omdat het leuk is met zijn alle op 1 server te zitten? Maar als je echt verwacht dat iedereen precies jou slome tempo aanhoudt, heb je het toch echt fout.

Geplaatst

Ik speel denk ik al een maand of 9 geen WoW meer, zeg maar net voor WotLK ben ik gekapt. Ik was toen en nog steeds uitgekeken op de game. Ik log zo nu en dan nog eens in op Guild Wars om even te lullen met ingame friends. Op het moment is er verder ook geen MMO die me trekt, al ben ik ook niet echt uitgebreid op zoek geweest :)

Geplaatst
Spelen nog mensen WoW? Of is het na deze ruzie volledig afgelopen met WoW?;e

Ik ben nu al twee weken gestopt. Eerst geen zin meer, toen examens, nu nog altijd geen zin.

Geplaatst
Ik ben nu al twee weken gestopt. Eerst geen zin meer, toen examens, nu nog altijd geen zin.

Ik speel inmiddels ook niet meer. WoW gaat me keer op keer vervelen en zo ook deze keer.

Geplaatst

Ik vond het wel weer leuk. Paladin is echt een toffe class. Maar had geen zin om in mijn eentje door te spelen dus ben ik weer gestopt.

Geplaatst

ik zit helaas ook niet vaak meer op WoW. De verslaving werkt niet zo bij mij. Ben FM nu weer wat vaker gaan spelen :D

Geplaatst

Van de week toch maar eens de 'nieuwe' uitbreiding gehaald en mijn lvl 70 rogue weer is van onder het stof gehaald. Is inmiddels lvl 72 en door steeds kort te spelen houd ik de lol er ook weer in.

Wel grappig om na een half jaar al me oude guildies weer te spreken. Er gingen geruchten dat ik van de aardbodem was verdwenen en tussen zes plankjes lag :p

Geplaatst

Gelukkig kijkt me vader de rekeningen vaak na, er is gewoon 2x automatisch 13,99 vanaf gehaald, heb het nu stop gezet. Ik dacht dat het gewoon eenmalig was..

Geplaatst

Iemand die dit nog speelt?

Ik heb iig nu een lvl 80 Mage die bijna full epic is, een lvl 41 warrior die ik niet echt meer gebruik, een bijna lvl 30 rogue met BOA shoulders en sword.

Geplaatst

Ik speel het heeeeeeel af en toe als ik me verveel en FM me even niet kan boeien (vooral na een verlies :P) Zit op Terrokar en heb daar me 74 Rogue die gestaag omhoog gaat richting de 80 en dan nog een 70 warrior, al speel ik daar niet of nauwelijks op. Zal ik wel op gaan spelen als mijn Rogue 80 is en ik me verveel.

Geplaatst

Ik dacht er weer aan.. maar toch maar niet gedaan. Dan speel ik weer 2 dagen en dan niet meer. :m:

Geplaatst

Ik speel nu al 2 weken het niet meer. Al m'n vrienden zijn op vakantie dus tsja.

Ik vraag me af of ik het weer moet spelen. De vorige keer dat ik begon ben ik gestopt met Football Manager en was ik nog op het nippertje overgegaan xD

Geplaatst

Ik speel nu al een jaar niet meer, heel af en toe mis ik het wel, maar niet genoeg om het weer te installeren. Ik begon in april 2005 en vond eigenlijk de eerste 2 jaar dat ik het speelde het leukst, sinds de expansion ging de verslaving langzaam maar zeker weg. Ook al zijn MC en BWL raids rationeel gezien veel saaier dan de raids van nu, het was toch altijd enorm kicken om weer een nieuwe boss te downen. Ook kan ik me de lange dagen in AV, WSG en AB herinneren om exalted te worden en hogere ranks te halen. Uiteindelijk had ik een 60 rogue, 70 druid, 70 hunter en nog een handvol alts die de 60 nooit gehaald hebben.

Geplaatst

World of Warcraft

Hallo, ik speel ook World of Warcraft

weten jullie nog goede tips om snel te levelen?