Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Toen ik 30 dagen geWoWt heb (zo'n trial) had ik msn en alles ook gewoon aan en speelde ik windowed

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Kan ook ja. ;) Maar als je aan het raiden of wat dan ook bent gaat dat moeilijk toch. Naja veel plezier ermee. :m:

Geplaatst

Jij bent ook maar een eerste klas derk hoor, ga je eerst mij er op aanspreken dat ik het ga spelen enz. maar meneer gooit z'n eigen ruitjes in door shit uit te gaan leggen en er klaarblijkelijk een stukkie meer van af te weten :m:

Geplaatst

ik ben een beetje uitgekeken op WoW, heb geen zin om me lvl 80 dungeons of raids in te sturen, want het gaat toch allemaal om die gear, dat boeit me vrij weinig. Ik heb wel met vrienden afgesproken dat als de nieuwe uitbreiding komt we weer gaan doen en dan samen levelen, omdat de begingebieden dan veranderen in die uitbreiding. Heb ik eerst ook gedaan met 2 vriende samelvle. van 1 tot 45 ofzo zijn we gekomen, we deden alle instances met ze 3e en we ownde alles en iedereen plat :P dat is dan wel vet.

Geplaatst

Heb hem net ingestalleerd, accountje gemaakt 60 day dinges. Wanneer krijg ik trouwens die 30 dagen gratis spelen? Maargoed, ik dacht dus spelen, maar nee: ik klik aan gaat hij weer iets installeren van 10 gb ofzo, hijs nu 3,4 gb aant downloaden. Boringgggggggggg

Geplaatst

Al'Akir

Rbster

Undead Mage (Frost specced om te trainen)

lvl 61 (vrijdag 2uurtjes, zaterdag 3uurtjes, zondag 6uurtjes van 50-61:D)

speel actief, alleen moet vandaag weer werken dusjah ;)

Geplaatst

Het mooiste in dit spel is samen met vrienden levelen, al die andere shit neemt teveel tijd in beslag (Raiden , Arena etc)

Geplaatst

ik heb niet zo heel veel tijd om te raiden maar als ik af een toe een kans krijg doe ik et echt wel:P ben zeker geen nerd ofzo.. maar is toch wel het mooiste van het spel als je 80 bent voor de rest kun je weinig doen dan hea:P

Geplaatst

Als ik nu niet bezig was zou ik flink is discussie gaan, want ik kan geen punt bedenken waar WoW > Aion, behalve jouw zogenaamde bedachte 'feeling' :m:

Geplaatst

Inderdaad, WoW is wel echt classic. Ik ben geen die-hard, heb ook geen lvl 80, maar speel geregeld een uurtje (of twee/drie).

Geplaatst

ik speel het vooral in vakanties om de tijd te doden :P

nu is mijn kaart afgelopen, maar binnenkort nieuwe halen zodra ik uit men draagdoek ben

Geplaatst
Ja draagdoek???? Klinkt als een soort luier?

is om mijn arm te ondersteunen, heb namelijk op dit moment een barst in mijn schouder

Geplaatst

Jaa, maar heb allang een andere char, die ik gepost had was meer om het te ontdekken. Heb nu een Gnome Rogue van 28, met best wel een heel toffe (complete) armor set

Geplaatst

nice, ik speel zelf ook al weer een paar weekjes, en heb me warrior even tot 56 gelvld. met AV lvlen zal het niet lang duren voordat hij 80 is. daarna wil ik een DK tot 80 lvlen wat dus ook wel snel gaat.

Geplaatst

Ik ben nog van het begin van WoW, dus help me ff :P

AV = Aleterac Valley = Zo'n battle instance met 40 man.

Sinds wanneer krijg je daarbij exp waardoor je dus levels kan stijgen?