Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik moet hier mijn Warcraft-account omzetten naar een Battle.net-account, maar hier staat nergens een "accept"-button voor die ToU :cry:. Ik zit al vast op stap 1 :cab:.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Zonet getest met mijn Firefox, werkte perfect :thumb: Bedankt Stefan.

Geplaatst

Waar spelen jullie eigelijk (server en faction)? Heb zin opnieuw te beginnen voor deze zeven dagen.

Geplaatst

Vakantie, misschien dat ik ook weer zo'n trial gebruik die ik heb gekregen en dan ffkes voor 7 dagen ga spelen. Lvl 70 Paladin hehe

Geplaatst

Dit is mijn account type: Account Type: Wrath of the Lich King Trial Account

Heb ooit es zo'n trial gedaan van WotLK voor 10 dagen gratis. Maar moet ik nu ook eerst die uitbreiding gaan kopen voordat ik echt kan spelen weer?

Geplaatst

Als je nu een echte account voor WoLK wil, wel denk ik. Als je tevreden bent met content tot TBC, dan hoeft het niet.

Beter dan alles aan te klikken, denk ik. Ik kan echt niet met keyboard gamen, dus ik klikte op al mijn spells.

Linkerjoystick = lopen

R1 = target zoeken

L1 = autoattack

x = Jump

Numpad, R2, L2 en die drie andere rechts bind ik mijn spells op. Negen slots voor spells moet volstaan denk ik. Spijtig dat je L2 of R2 niet als conditional kan gebruiken, zoals Shift + E maar dan L2 + O. De PC zou het niet herkennen als ingedrukt, las ik ergens.

Rechterjoystick? Dunno, allicht camera.

En voor mounts e.d. gebruik ik gewoon wel mijn muis, of misschien select-button.

Oke, dit plan is lichtjes anders uitgedraaid ;)

R1 = shift

R2 = springen

L1 = target mob

L2 = autorun

D-pad en dat rechtse gebruik ik voor spells. X en O voor meest gebruikte. Met shift (dankzij programma Xpadder kan hij die herkennen als ingedrukt) slaag ik er 16 spells (of macro's) te binden, wat me voorlopig genoeg lijkt.

Linkerjoystick is om te bewegen, rechter enkel om links en rechts te draaien. Ik heb op zoek naar een keybinding om mijn camera ook horizontaal te draaien, maar ik vind die niet. Rechts omhoog en omlaag gebruik ik niet.

Na voorlopige tests met wat low level characters lukt me dit vrij vlot. Alleen heb ik nog wel mijn muis nodig voor o.a. looten, grond van AoE bepalen en spreken met Q-gevers. Verder doe ik alles met mijn controller. Ik voel me iig sneller en mobieler dan als klikker, maar ik ben eens benieuwd wat het gaat geven in vb instances.

Geplaatst
Toch kut dat je moet looten met je muis :cab: Ken je dat niet nog fixen ofzo?

Daar werk ik nog aan. Voorlopig kan ik vb R3 binden als rechtermuisknop en als ik dan mijn muis ongeveer in het midden van het scherm laat staan en zo loop dat de muis over het lijk komt, dan kan ik looten. Wel erg omslachtig.

Geplaatst

ik zit op Draenor:

Alliance -> Übernoob (lvl 74 (bijna 75) DK), Ebuzola (lvl 72 of 73 warlock)

kga waarschijnlijk mijn lvl 74/75 hunter ook nog naar deze realm overzetten, of naar Silvermoon/Ragnaros, weet het nog niet

Geplaatst

Ik zit op Terrokar en ik heb vooralsnog alleen een alliance char gemaakt, maar ik kies niet voor een bepaalde faction, tis maar een spelletje dusjaa

Geplaatst

Ik vind Paladin toch echt wel de tofste class van allemaal =D

Je kan alles, melee, beetje magic, healen. Helemaal mijn ding dus.

Geplaatst

ik hou van DK en warrior, love to tank :D

Geplaatst

Dan moet ik dus al voor de 4e keer opnieuw beginnen door jou :cab: Mja, zorg ff dat ik een trial kan krijgen ofzo dan!

Geplaatst

Ok, ik heb dus ook de trial geactiveerd. Ik ben nog nooit alliance geweest, dus wordt leuk :cab:

WiWa: Kom ook naar de server: Stormrage en dan een Alliance mannetje.

Geplaatst

Ik wil ook:P maar mijn tegoed is verlopen, weet iemand hoe ik die 7 dagen gratis krijg van battle.net?

Geplaatst
Ik heb alleen maar mijn wow account moeten mergen bij battle.net. Toen stond er dat ik 7 free days kon krijgen.

Samenvoegen met... :huhu:

Geplaatst

Is toch zo dat ze met battle.net al je prive gesprekken enzo kunnen lezen?

Geplaatst

Dat kon Blizzard sowieso al ;)

Trouwens, ik ben begonnen op Stormrage (Alliance), al was het maar om rustig mijn addons aan de gang te krijgen. :p Ik twijfel nog qua class maar druid (zalige nieuwe skins) heeft momenteel mijn voorkeur.