Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Dankzij mijn lieve broertje heb ik waarschijnlijk een ban te pakken.. Hij moest zo nodig botten.... ***** man.. Van Broertjes moet je het hebben. Doe ik een keertje Raf.. moet ie gaan botten.. Shit man..

Geplaatst
Dankzij mijn lieve broertje heb ik waarschijnlijk een ban te pakken.. Hij moest zo nodig botten.... ***** man.. Van Broertjes moet je het hebben. Doe ik een keertje Raf.. moet ie gaan botten.. Shit man..

Ik ben ondertussen ook al gebanned geweest. 3 keer eigelijk. Het bleek dus dat men acount gehackt was door een goldseller. mijn 3 lvl 80 characters zijn al hun gear kwijt en gold. en op 20 verschillende servers staat er een domme lvl 1 character. Dit is ook klote om mee te maken :(

Geplaatst

wees voorzichtig met zulke spam mails hackers zende mails daje gebanned zal zijn en ze vrage meestal je login information wat dat blizzard nooit zou doen

Geplaatst

eigelijk was het niet door een mail gebeurd hoor. Ik had nix gehad en disconecte 2 keer en toen kwam er iets van authination key en paswoord nadat ik me inlogde :)

Geplaatst

Een vriend van mij speelt dit,, erg vet spel,, ik ga ook maar is Private server spelen, mijn ouders willen niet dat ik 15 euro per maand ofzo ga betalen :(

Geplaatst

Ik wacht ook met smart op Cataclysm, maar er is momenteel nog genoeg te doen in het behalen van mounts, pets en titels/achievements :).

Geplaatst

Na eindelijk en rustig aan gedaan hebben we de LK weten om te brengen.

Ps de schreenshot is niet door me zelf genomen

[spoiler=Kill lichking]wowscrnshot062310214258.jpg

Geplaatst

Ik ben gestopt tot Cata komt. Mijn broertje is wel nog een die-hard. Hij heeft 80 000 gold. :m: Hij is meer van het economie-gebeuren dan het vechten zelf. Ieder wat wils, maar hij heeft daardoor wel de beste items. :m:

Geplaatst

Zijn er nog mensen die actief WoW spelen of wachten de meeste op Cataclysm? Ikzelf ben alweer twee/drie maanden gestopt, omdat er gewoonweg niks boeiends weer te doen was. Zodra je 80 bent en je emblems gefarmed hebt en in precies dezelfde gear rondloopt als 93% van de andere spelers die dezelfde class als jij hebben, wordt het toch wel minder spannend allemaal. Het levelen van een alt is een optie, maar in het begin moet er zo frustrerend veel gelopen worden, dat dit ook niet lang spannend is.

Wat doen de meeste van jullie? Nog wat spelen, beetje Argent Tournament-en, gold farmen, etc...of wachten jullie tot Cata uitkomt?

Geplaatst

Ik speel zeker nog wel. Lich King heroic gekilled op 10 en 25 man, goal voor Cata is om alle classes op 80 te krijgen, dus nog 3 te gaan. Verder uiteraard uitgebreid de beta spelen :mrgy:

Geplaatst

Ik ga denk ik Cataclysm niet kopen, want ik ga al genoeg spellen op de Xbox spelen. Trouwens, de game die WoW helemaal gaat wegblazen geeft om 16:00 haar eerste live demo @GamesCom. Guild Wars 2 >

[/reclame]

Geplaatst

Ik heb gisteren toch maar een gamecard aangeschaft. Blijkt dat 2-3 maanden niet spelen geen grote invloed heeft gehad. Mijn gear is nog steeds goed (GayScore = 5703), dus kan alles mooi doen. Doel is wel om de Lich King nog eens neer te krijgen. Mijn guild is tot nu toe tot de baas voor de King gekomen. Hopelijk kan ik dat ook eens meemaken, vind het toch altijd wel vet om te doen, met zijn 25-en staan te hakken voor het leven. Al ga ik liever met een groep van 10.

Geplaatst

Ben inmiddels al 2,5 jaar gestopt, maar het kriebelt wel, moet ik zeggen...maarja, beetje onhandig nu ik aan me studie ga beginnen. Enerzijds wel het grootste probleem weg (lees: ouders die niet willen dat ik het spel speel), maarja.. als ik dan al een zware studie begin, kan ik al mijn motivatie toch wel daarvoor gebruiken..

Geplaatst

Ik las net pas dat Thrall niet meer Warchief is in Cataclysm. Vanaf deel 3 is Garrosh Hellscream de nieuwe Warchief:cab: Het zal even wennen zijn, maar ik denk dat Garrosh ook wel een goede leider zal zijn.

Geplaatst

Ik zou wel weer willen beginnen, heb een toffe hunter en een toffe Shaman, maar ik weet toch al dat endgame altijd zo fucking lang wachten is.. die klote instances toch ook. Instance moet ook crossserver.

Geplaatst

Ik zou op zich ook wel eens weer aan de WoW willen.. Maar dan moet ik wel duidelijk een vast iemand hebben om mee te spelen. Want om dingen alleen te doen.. Dan word ik knettergek en verdwijnt het spel zo weer in de kast...