Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

OMG! Eén of ander TNT lambal heeft mij WOW Cataclysm gewoon gejat. Er staat dat hij al op 11-12-2010 is bezorgd maar ik heb nog niet gehad :cab: ;e

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Wow.. Das flink kut.. Waar heb je m besteld?

Bol.com ... nog nooit probs gehad en WOTLK is wel gewoon aangekomen maar die is natuurlijk niet meer populair :cab:

Geplaatst
Moet je Bol.com effe contacten :)

Al gedaan..krijg zsm antwoord :m:

Geplaatst
Ze zijn Alliance he. En zoals ik al eerder zei, als je gewoon de installer downloaden ben je binnen een half uur @4.0.0 :doh:

4.0.3 heb ik volgens mij. Maarja ik ben focking bezig geweest gister, dus kan ik zometeen direct beginnen.

Geplaatst

Dwergen zijn echte Bourgondiërs. Hou ik wel van. Ik speel bijna altijd Horde, maar ik kan het niet laten om af en toe een dwergje te maken.

Geplaatst

Ga ff die real-id toevoegen dan:P ken ik ook zien of jullie online zijn als ik op eigen realm zit. Heb jeff er al tussen staan

Geplaatst

maar ik begreep van het internet dat je dus 13 eurie per maand betaald??

ben overigens nu Fiesta aan het spelen , gratis internet game wat er een klein beetje van weg heeft.

Geplaatst

Klopt...

Ben ondertussen alweer lvl 30 met mn Paladin. Gaat lekker. Heb de smaak te pakken :mrgy:

Geplaatst
Waarom nou weer een Dwerg?

Omdat dat het enige ras is waar ik nog geen character mee heb aangemaakt! ben nu level 6 en vanavond probeer ik ff naar level 15 te komen voordat ik richting Stormwind kom.

Geplaatst

Hehe ok.. Nice.. Ben vrij vandaag.. Treinen rijden niet.. Dat betekend.. World of Warcraft :D