Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Zucht, nog steeds heb ik mijn account niet terug. Alleen maar mails heen en weer aan het sturen. De hele tijd al die webforms ZO verschrikkelijk irritant. Wat een slechte service..

Ik heb ooit ook dit probleem gehad. Twee weken duurde het en na enkele maanden gebeurde het nog eens. Als je je account terug hebt... Zorg dan eerst dat die keylogger zeker verwijdert is

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Inscription is nice. Level 35 nu, laatste 5 levels alleen maar van proffs.

[spoiler=nice]16iway9.jpg

Net nieuw op deze server, ben met 10g begonnen.

Netherweave bags zijn hier trouwens 30g o0

Geplaatst
Ik heb ooit ook dit probleem gehad. Twee weken duurde het en na enkele maanden gebeurde het nog eens. Als je je account terug hebt... Zorg dan eerst dat die keylogger zeker verwijdert is

Keylogger heeft er nooit gezeten, waarschijnlijk ben ik in een phishingwebsite getrapt ofzo.. Mijn virusscanner geeft niets aan.. Ik ga zo'n mobile applicatie proberen van World of Warcraft. Ben benieuwd of dat werkt.

Wat dacht je van bellen? Ik heb ook gebeld en was meteen opgelost.

"your waiting time is... 45 minutes..". Geloof me, dan haak ik af.

Geplaatst

Stefan. Misschien kom ik ook naar jou server kunnen we samen wowen :mrgy:.

En alessandro gebruik cc cleaner. een virusscanner kan geen keyloggers vinden

Geplaatst
Stefan. Misschien kom ik ook naar jou server kunnen we samen wowen :mrgy:.

En alessandro gebruik cc cleaner. een virusscanner kan geen keyloggers vinden

Dankje, ik zal die eens proberen!

Geplaatst

Voor degene die een leuke realm zoeken is zenedar de plaats.

Gewoon kiezen voor de horde en voeg dan Moohhke toe als vrienden. Altijd leuk om welbekend gezelschap te hebben :thumb:

Geplaatst

Nu nog maar 7. Heb er pas eentje gemaakt maar heb wel op andere servers een lvl 80 en 75. Maar ik ben van plan om opnieuw te beginnen op zenedar :). Daarmee

Geplaatst
Nu nog maar 7. Heb er pas eentje gemaakt maar heb wel op andere servers een lvl 80 en 75. Maar ik ben van plan om opnieuw te beginnen op zenedar :). Daarmee

Oh ok, ben ook van plan om weer een nieuwe te maken op silvermoon.

Geplaatst

[spoiler=Check mijn gold]

23ti8sm.png

Toch wel even het vermelden waard. Ben pas begonnen met het lvlen van een paladin :-D. I OWN :-D

Geplaatst

Totaal niet bijzonder hoor, met beetje fatsoenlijk zaken doen verdien je dat zo, zelfs op dat level.

Men koopt toch alles zo vroeg in een nieuwe X-pac.

Geplaatst
Heeft hij wss van zijn main naar die overgezet/

Hijs nieuw op deze server.

Totaal niet bijzonder hoor, met beetje fatsoenlijk zaken doen verdien je dat zo, zelfs op dat level.

Men koopt toch alles zo vroeg in een nieuwe X-pac.

Jij denkt dat je een god bent :cab:

Waarschijnlijk mining/herb of mining/skinning.

Geplaatst
Heeft hij wss van zijn main naar die overgezet/

Van jou kon ik zo een reactie verwachten. En dit is mijn main ;e. @ Stefan. Ik zit nu op andere server dan de jouwe

Geplaatst
Jij denkt dat je een god bent :cab:

Nee hoor, ik weet alleen waar ik over praat. Als je 6 jaar speelt weet je wel een beetje hoe de markt werkt, en dan weet je ook dat bij een start van een expansion altijd mensen een profession levellen en dus alles kopen ongeacht de prijs om maar snel te kunnen levellen. Ergo, een goeie manier om snel flink wat geld te verdienen met low-level materials.

Geplaatst

Zowiezo stelt geld verdienen niks voor, als ik zo inlog heb ik wss voor 4/5k aan goud spullen verkocht. Prijzen rijzen altijd de pan uit vlak na zon expansion. Je ziet de prijzen nu al een beetje bijtrekken. Maar in het begin kon je makkelijk 500g voor bijv een stack embersilk vragen. Dat hebben ze nu allemaal gefixed in patches, waardoor droprate etc. veel hoger ligt.