Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Jaa.. Ach.. Ik heb dr geen geduld meer voor gewoon. Dat levelen gaat supertraag.. En al die paupers spelen alleen maar voor zichzelf. K zit dan in een Guild.. Dan vraag je ff hulp met wat dingen. Krijg je of geen reactie, of ze voelen zich te goed ervoor.

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Dan zit je niet een 'goede' guild, mij wouden ze altijd wel helpen. En traag levelen is toch niet zo'n probleem, maakt t alleen maar leuker vind ik, dan ben je niet 1 2 3 op 85

Geplaatst

Dat ligt ook aan de persoon, als iemand telkens gunsten vraagt terwijl niemand weet wat die persoon zelf in de guild toevoegt, of als iemand telkens dingen vraagt die gemakkelijk op te zoeken zijn dan krijg je in mijn guild ook geen/een flauw reactie.

Ik heb inmiddels 9/12 progressie in de raid instances, mijn character op wowprogress: http://www.wowprogress.com/character/eu/magtheridon/Atilius

Ik ben zelf aanwezig geweest bij alle 'first time kills' van die guild, dat is toch het leukst om mee te maken.

Geplaatst

Jeff, je had toch die Zygor guide:cab: Die gaat hartstikke snel man. Ik zit nu met een undead hunter op 42, zonder er lang op gespeeld te hebben. Het ligt er ook maar net aan hoe je levelt. Ik combineer quests met dungeons. Zo gaat het hartstikke snel. Bovendien heb je doormiddel van die zygor guide ook heel snel in de gaten wanneer je onder je level zit. Hij slaat de onbelangrijke quests dan automatisch over.

Bovendien kan je ons (mij tenminste) ook toevoegen op real-id, zodat je meer ingame vragen kunt stellen. Dat doe ik ook bij een maatje van mij die sinds launch speelt.

Geplaatst

op zich zijn er met cataclysm gewoon zowiezo al heel veel zaken waardoor je veel sneller leveled. Voor sommigen is dat fijn, maar de lol zal er ook snel af zijn.

Geplaatst

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Lore (en een beetje weten hoe en wat over de dood van Cairne):

Die is een andere kijk op het verhaal. Best interessant.

Geplaatst

Moet heel eerlijk zijn dat ik weer een klein dipje heb. Al een maand niet gespeeld, ook niet echt tijd voor sinds ik weer bijbaantje heb.

Geplaatst

Meh ik zet miss binnenkort mn account wel stop, maar echt voorgoed verlaten zal wel niet gebeuren. Met nieuwe updates zal het wel weer gaan kriebelen.

Geplaatst
Als ik terug ben uit Ierland ga ik RIFT spelen. Ik verlaat WoW voorgoed.

Hehe, heb WoW ook ''verlaten''. Tis wel mooi geweest na 6 jaar, de game is gewoon op voor mij.

Geplaatst

Kan je merken dat ik net begin. Ik heb net de Feral Druid ontdekt. Heerlijk zeg. Veel leuker dan een Rogue.

Geplaatst
Kan je merken dat ik net begin. Ik heb net de Feral Druid ontdekt. Heerlijk zeg. Veel leuker dan een Rogue.

Ik blijf feral druid ook het leukst vinden...

Ik ben inmiddels tank geworden van mijn guild, onze progressie is al een tijdje 12/12 normal, 2/13 heroic. Daar moet snel verandering in komen.

Geplaatst

Weten jullie, een vriend van mij speelt ook WoW, hij is echt goed volgens mij enzo. En paar keer heb ik er naast gezeten en heeft hij mij beetje uitgelegd. Maar ik snap er dus nog steeds helemaal geen kut van ;e Ik vind het wel beetje nerdie met al die draken en shit, no offence trouwens.

Geplaatst

Haha nou ja die wereld ziet er gewoon een beetje ja... kinderachtig uit. weet niet, maar idd ieder zijn ding. speel chill verder joh