Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst
Zijn er nog mensen die dit spelen? Het begint toch weer een klein beetje te kriebelen...

Ik denk wel weer te gaan spelen na de zomer.

Geplaatst

Ik heb vanochtend even een scroll of resurection van een vriend gehad. Kon gelijk een character naar level 80 doen en kan 7 dagen gratis spelen. De nieuwe instances zijn erg makkelijk en je krijgt er echt goede gear zeg...

Verder nog same old same old....

Geplaatst

3 augustus 2012

Ha die Ruud,

GW2 al gekocht? Je kan er niet meer omheen hoor :naughty:

Hahaha, wedden dat ik dat kan? :P Gaat hem denk ik niet worden hoor. Veeeel te weinig tijd.

Wat een lulkoek!! koop

Geplaatst

Mensen de nieuwe trailer van Pandaria al gezien? Echt vet! Beschrijft het verhaal en de situatie goed! Er is geen concrete vijand, je vecht meer tegen de andere fractie. Hierdoor komt er weer meer 'slechtheid' op het eiland.

Ik raad jullie echt aan pandaria te kopen. Het wordt een leuke uitbreiding. Ik moest er even inkomen, maar het is een leuk gebied en de Pandaren hebben een leuke / mooie cultuur waardoor de starting area erg leuk is.

Geplaatst

Zo'n grote update is er toch niet geweest?

Edit: Ow, ik lees niet dat 5.0 enzo al up zijn. Best wel groot dus haha.

bewerkt door Alessandro

Geplaatst

Mensen die nog een beetje WoW spelen? Ik wil weer een beetje opstarten.

Filmpje voor vermaak: Lady Proudmore VS Garrosh en Gamon

bewerkt door Alessandro

Geplaatst

Ja over 2 week komt Mists uit geloof ik, wil het weer oppakken als m'n studie een beetje op gang is

Geplaatst
Mensen die nog een beetje WoW spelen? Ik wil weer een beetje opstarten.

Filmpje voor vermaak: Lady Proudmore VS Garrosh en Gamon

Ik speel de laatste tijd vrij veel.

Geplaatst

Vriend van me had em ook al, was ff bij em kijken. Ik begin nog ff niet, heb genoeg te doen voor school en dat heeft even prioriteit, naast school en sport praktisch nergens tijd voor.

Geplaatst
Vriend van me had em ook al, was ff bij em kijken. Ik begin nog ff niet, heb genoeg te doen voor school en dat heeft even prioriteit, naast school en sport praktisch nergens tijd voor.

Idem inderdaad. Wil eigenlijk na 8 jaar wel eens af zijn van deze game, maar het blijft kriebelen nu :mrgy: Maar goed, tentamens in 't vooruitschiet, dus moet maar ff sterk zijn.

Geplaatst
Stained Shadowcraft Pants ook gekocht, nice, nu full heirloom Rogue :<

Haha baas, jij hebt de tijd ervoor weten te vinden? (d)

Geplaatst

Met de komst van MoP ben ik maar een nieuwe char begonnen. Heb nu een Arms Warrior van 47, bevalt me goed, ook de veranderingen zijn positief. M'n 85 Shaman heb ik even op geinlogd, maar wou liever met n nieuwe char beginnen. Zodoende.

Meer die t spelen?

Geplaatst

MOP is echt een hele goede uitbreiding. Heb inmiddels mijn palladin op 90, en de eerste epics zijn ook binnen:) Nog geen raid geprobeerd, anders dan anger of sha en LFR. Maar 10 man moet aardig lastig zijn. Monk beetje mee gespeeld, vind het er wel redelijk poppetje, maar kan me niet zo bekoren als destijds de death knight. Maar de uitbreiding zit gewoon echt heel goed in elkaar. Heb met me palladin de hele quest line gevolgd, en dan krijg je vette filmpjes, soort opbouw/uitleg hoe het allemaal in mekaar steekt.

Echt een dikke 10

Geplaatst

Zit nu in Grizzly Hills met m'n Warrior (73), wat een heerlijk muziekje daar, m'n favo gebied by far.