Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand nog aan het spelen? Speel zo af en toe wat op mijn monk en hunter. Miss dat ik mijn mage nog ff 90 maak

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Antwoorden 2k
  • Weergaven 58,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Meest populaire berichten

• joostmakaay
    joostmakaay

Inmiddels 71 en in Northrend aangekomen, merk wel dat het levelen een stuk trager gaat ondanks de 50% EXP buff. Hopen dit weekend toch wel ergens richting de 75/76 te kunnen komen, want ben bang dat d

• Elsjorro1990
    Elsjorro1990

Nou het is een grote teringzooi. Ik ben al 5x gewisseld van realm. Kwam gisteren thuis, was er net een nieuwe pvp server online gegooid: ashbringer. Snel rogue orc aangemaakt, level gespeeld wat bijna

• Ik heb Diablo 3 ook helemaal kapot gespeeld, ik wacht dus met je mee.

Geplaatst

Nog geen zin in gehad, moet zeggen dat ik normaal wel vaak rond deze tijd speel :S

Geplaatst

Ben sinds gister weer gaan spelen, alvast beetje voorbereiden op WoD, professions omgooien enzo, zo heeft m'n priest nu Enchanting & Tailoring ipv engineering, en m'n hunter nu Engineering

Geplaatst

Beetje gespeeld op hunter maar fifa 15 nu uit dus zal laag pitje worden. Miss mijn rogue of mage nog ff naar 90 spelen.

Geplaatst

Ik heb mijn sub tijdelijk gecanceld. M'n pc doet gaar, en MacBook air is niet goed genoeg voor WoW. Daarom maar even stopgezet.

Geplaatst

Wil eigenlijk nog wel even een 90 maken aangezien mijn palla me niet meer zo kan bekoren

Geplaatst
Wil eigenlijk nog wel even een 90 maken aangezien mijn palla me niet meer zo kan bekoren

Ik ben nu met een 'Lock begonnen en moet zeggen dat het me zeer bevalt :)

Geplaatst
Begint stiekem toch wel te kriebelen

Ja, ik heb eergisteren weer even gespeeld. Daarna ging m'n gamelaptop naar de mallemoer. Nu al twee dagen bezig met fixen:(

Het is echt tof geworden. Ook veel nutteloze spells weg gelukkig. Steady shot, hunters mark...

Geplaatst

e79a8138f5d5015e558b781fc2c057b6.jpg

Kameraad heeft hem al binnen in de winkel. Mag hem nog niet aan mij heven helaas

Geplaatst

Gaat toch ook pas vannacht online? Heb gister effe zo'n Heirloom weapon gehaald voor tot 100 :)

Geplaatst

Onspeelbaar atm helaas, eerste de bug bij de quest voor de garrisons, nu een quest waar 250 man camped voor 7 ogres, die je moet taggen voor je een vlag in ze kan planten, succes ermee, morgen weer een dag.

Geplaatst

Was wel te verwachten:p hoe ziet het er verder uit? Qua Graphics? Hoop dat ik het kan spelen

Geplaatst

Haha overbelast joh. Ik wacht nog mooi even met spelen vermaak me nog wel met fm en fifa

Geplaatst

Ik heb gister gespeeld (zit op Hellfire, wat een rustige server is met een lage queue), en ik vind het awesome_O_ Intro is echt een stuk beter dan welke uitbreiding ik ook heb gespeeld. De fasing in de gebieden is super, en de introductie van de warlords is echt super tof. Ik ga me dik vermaken:D

Oh ja, en natuurlijk: GULDAN_O__O__O__O__O__O__O_

Geplaatst

Haha ik begin er binnenkort mee. Woning gekocht dus heb het druk ATM.

Geplaatst

Vanochtend weer ff gespeeld, gok dat het na het weekend allemaal soepel loopt.

Garrisons zijn wel vet, doet denken aan Assassins Creed Black Flag met die bootjes wegsturen :D

Geplaatst

Graphics zijn wel beter, maar niet super geavanceerd zodat iedereen een nieuwe pc moet aanschaffen.