Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hey Patrick, nogmaals bedankt voor weer een geweldige update !

En laat je niet meer opjutten door sommige mensen hier, ze zouden al dankbaar moeten zijn dat jij hier zoveel tijd en werk insteekt en er eingelijk niets voor terugkrijgt.

• Antwoorden 201
  • Weergaven 736
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Prachtig werk Patrick en consorten!! Maar het zou wel eens fijn zijn als het posten van transfers niet van een paar man af hing, met z'n allen kunnen we tot een nog completere update komen! Desondanks natuurlijk prachtig werk Patrick.

Geplaatst

Als ik had geweten dat hij er nu al zou zijn dan had ik de wekker gezet :checkit:

Echt klasse Patrick! :clap:

Geplaatst

Hé man,

Ontzettend veel dank weer voor jou en je team. Ik weet hoeveel fokking werk het is om zo'n database GOED up to date te maken. Tot ik deze site leerde kennen maakte ik ze ook altijd zelf. Urenlang websites, teletekst, voetbalmagazines enz. doorspitten. Die ene transfer van Piet Jansen van Hasselt naar Harelbeke moet er ook nog in, want hij moet wel zo compleet mogelijk zijn.

Maar er zijn altijd klagers en daar moet je maling aan hebben, het is nog altijd vrijwilligerswerk en er is ook nog een leven naast FM. En als ze zo graag een update willen..lekker zelf doen dan zie je hoeveel tijd het kost..

Wedden dat er straks iemand gaat lopen zeuren over Bona Kalou die vandaag van Lens overgestapt is naar Al Jazira of dat Wigan de transfervrije Olembe heeft aangterokken...

Ik ga lekker genieten van een nieuwe game met juliie nieuwe update

Nogmaals ontzettend bedankt voor alle moeite en tijd die jullie erin steken

Gr

Geplaatst

Ga em zo downloaden, ongetwijfeld weer een topupdate. :)

Geplaatst

Hij is bij mij ook net binnen ging erg snel. En deze jongen gaat ook maar weer is proberen een serieuze fm-game te krijgen :cab:

Geplaatst
Prachtig werk Patrick en consorten!! Maar het zou wel eens fijn zijn als het posten van transfers niet van een paar man af hing, met z'n allen kunnen we tot een nog completere update komen! Desondanks natuurlijk prachtig werk Patrick.

Inderdaad als er nog meer mensen transfers gaan posten dan vind je natuurlijk meer. Maarjah de perfecte update maken is al bijna onmogelijk

Geplaatst

Dat heb je behoorlijk snel gedaan zeg, grote klasse (y)

Zal deze meteen even downloaden.

Geplaatst

Hardstikke bedankt Patrick! Je hebt echt topwerk afgeleverd! Ik heb me speciaal geregistreerd hier om jou te bedanken :) Echt top!

:clap:

Geplaatst

Geweldig goed gedaan alle Patrick bedankt maar jullie 2 ook natuurlijk mannen! Tof!

Geplaatst

Vet vet vet!! Het is zeker en vast het wachten waard!

Geplaatst

hej patrick,

Mooi werk!! Maar waar moet je deze update juist plaatsen om het te kunnen spelen?

Geplaatst

Patrick en helpers,

Hartelijk dank voor jullie effort, ga zo spoedig mogelijk als ik thuis ben van werk een nieuwe game starten!

Nogmaals bedankt! Superklasse

Geplaatst

Helemaal mee eens met beide opmerkingen, zelf hou ik dat laatste ook niet echt in de gaten omdat ik vaak denk dat andere het al hebben gepost. Als iedereen eraan meerwerkt wordt de update alleen maar beter.

Ik speel altijd met de MU update, super!

Geplaatst

1 klein foutje Westerveld is irl transfervrij dacht ik in update niet. Maargoed prima update en niks dan lof voor de makers verder

Geplaatst

prachtig werk Patrick en de andere die er aan mee hebben gewerkt Thanks Maat

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]