Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Ik heb mijn eigen tactiek ontwikkeld op de standaard 4-4-2 Diamond Attacking formatie.

Ik speel met een targetman een spits met een hoog afwerk status.

Bij mijn team zijn dat Huntelaar en César Delgado.

In seizoen één heb ik mijn team op verschillende plaatsen versterkt door aankopen.

Mijn beste aankopen waren Enyeama, Deldago, Yildirim, Corluka, Vanden Borre, Bodmer en Guardado.

Later volgde nog Boussouffa, Nuri Sahin, Naldo en Huth.

In mijn eerste seizoen werd ik al makkelijk kampioen met 8 gelijke spelen en 1 verlies party. Met weinig moeite won ik ook de Beker en de JC Schaal.

In het Champions League toernooi ging het minder, ik werd op onderling resultaat 3e en moest verkassen naar de UEFA Cup.

Toen ging mijn cluppie goed voetballen.

Na in de finale Tottenham met 1-0 te hebben verslagen waren we kampioen.

In seizoen twee werd ik ook makkelijk kampioen. Met 5 gelijke spelen en 5 verlies partijen. De JC Schaal won ik ook weer, en de Beker was ook voor mij.

In de Champions League ging het beter, in de kwartfinale leek ik uitgeschakeld te zijn na 135 minuten, thuis verloor ik 2-1 en bij rust uit stond ik 1-0 achter. Toen ging ik 3-4-3 spelen met mijn 2 zijmiddenvelders fel naar voren. Ik won de wedstrijd alsnog met 4-1.

Toen kreeg ik Barcelona in de halve finale, die waren echter 2x te sterk.

2-3 en 3-4.

Barcelona die uiteindelijk in de finale Chelsea met 5-0 oprolde was ik trots dat ik het nog redelijk gedaan had tegen ze.

In seizoen drie werd ik een slof en een oude voetbalschoen kampioen, na 26 wedstrijden was ik kampioen, na 33 wedstrijden had ik pas 2x gelijk gespeeld, en toen ging ik non charlant tegen Heerenveen spelen die tegen mij nog één punt konden redden. 31 gewonnen, 3 gelijk.. best netjes.

De JC Schaal en de beker won ik niet, en ook in de Champions League ging het niet echt, in de kwartfinale was Chelsea na verlenging te sterk na 2x 0-0 gespeeld te hebben.

Nu ga ik beginnen aan seizoen 4. Onder tussen ben ik Wesley Sneijder kwijt geraakt aan Real Madrid voor 30 Miljoen.

Screenshots komen nog als er vraag naar is, heb er nu even geen tijd voor!

Geplaatst
  • Auteur

Ik heb mijn eigen tactiek ontwikkeld op de standaard 4-4-2 Diamond Attacking formatie.

Ik speel met een targetman een spits met een hoog afwerk status.

Bij mijn team zijn dat Huntelaar en César Delgado.

In seizoen één heb ik mijn team op verschillende plaatsen versterkt door aankopen.

Mijn beste aankopen waren Enyeama, Deldago, Yildirim, Corluka, Vanden Borre, Bodmer en Guardado.

Later volgde nog Boussouffa, Nuri Sahin, Naldo en Huth.

In mijn eerste seizoen werd ik al makkelijk kampioen met 8 gelijke spelen en 1 verlies party. Met weinig moeite won ik ook de Beker en de JC Schaal.

In het Champions League toernooi ging het minder, ik werd op onderling resultaat 3e en moest verkassen naar de UEFA Cup.

Toen ging mijn cluppie goed voetballen.

Na in de finale Tottenham met 1-0 te hebben verslagen waren we kampioen.

In seizoen twee werd ik ook makkelijk kampioen. Met 5 gelijke spelen en 5 verlies partijen. De JC Schaal won ik ook weer, en de Beker was ook voor mij.

In de Champions League ging het beter, in de kwartfinale leek ik uitgeschakeld te zijn na 135 minuten, thuis verloor ik 2-1 en bij rust uit stond ik 1-0 achter. Toen ging ik 3-4-3 spelen met mijn 2 zijmiddenvelders fel naar voren. Ik won de wedstrijd alsnog met 4-1.

Toen kreeg ik Barcelona in de halve finale, die waren echter 2x te sterk.

2-3 en 3-4.

Barcelona die uiteindelijk in de finale Chelsea met 5-0 oprolde was ik trots dat ik het nog redelijk gedaan had tegen ze.

In seizoen drie werd ik een slof en een oude voetbalschoen kampioen, na 26 wedstrijden was ik kampioen, na 33 wedstrijden had ik pas 2x gelijk gespeeld, en toen ging ik non charlant tegen Heerenveen spelen die tegen mij nog één punt konden redden. 31 gewonnen, 3 gelijk.. best netjes.

De JC Schaal en de beker won ik niet, en ook in de Champions League ging het niet echt, in de kwartfinale was Chelsea na verlenging te sterk na 2x 0-0 gespeeld te hebben.

Nu ga ik beginnen aan seizoen 4. Onder tussen ben ik Wesley Sneijder kwijt geraakt aan Real Madrid voor 30 Miljoen.

Screenshots komen nog als er vraag naar is, heb er nu even geen tijd voor!

Geplaatst

Lijkt me wel handig als je screens en een download linkje plaatst voor je taktiek ..

Geplaatst
Lijkt me wel handig als je screens en een download linkje plaatst voor je taktiek ..

Idd, dit is meer een opsomming van je prestaties. :cab:

Geplaatst
  • Auteur

Screens komen, heb er weinig tijd voor!

Zit nu elke dag stage.. :')

Maar m'n tactiek verander ik per wedstrijd, op de tegenstander..

Maar thuis speel ik altijd erg aanvallend.

Geplaatst

Zorg gewoon dat als je je taktiek post, je ook duidelijke uitleg geeft waarom je zo speelt, wat de achterliggende gedachte is, dat je screens klaar hebt om online te gooien, en wat bovendien het belangrijkste is : Dat je een download link hebt.

Wat je nu gepost hebt, is simpelweg een opsomming van je resultaten met je taktiek.

Geplaatst

Waarom speel je 442 diamond? Op welke positie staan je keyspelers? Waar moet je op letten bij je keyspelers qua stats? Hoe zou je thuis moeten spelen? Hoe zou je uit moeten spelen? blablabla..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]