Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

We hebben van deze club ooit een challenge gehad met FM 2007, wat vond ik die lastig zeg, ik hoop dat jij laat zien dat het met deze ploeg kan. Succes.

Geplaatst

Dordrecht is een ploeg die niet gigantisch in de slappewas zit. Toch denk ik dat er wel wat mogelijk moet zijn.

Geplaatst
  • Auteur

Ik ben van plan na iedere periode even terug te kijken en jullie de resultaten toe te spelen.

In de winterstop wil ik eigenlijk enkele spelers binnenhalen die eredivisiewaardig zijn, of in potentie zijn. Hebben jullie wat leuke namen in petto die ik zou kunnen aantrekken (het zal wel huren worden). Of voor als dadelijk het seizoen is afgelopen, wie zou ik dan aan kunnen trekken?

Geplaatst

Wauw, talentvolle spelers die je huurt. Om even op je verzoek terug te komen zal je een poging kunnen wagen bij Daniel Bierofka, die wil bij mij vaak wel komen en is egt goeie speler. KUTGW!

Geplaatst

Zou je je basisopstelling met daarbij de namen willen posten, ben wel benieuwd wie je waar zet.

Geplaatst

Tnx, ik heb toch het idee dat vele spelers verandert zijn sinds de laatste update, dit maakt een hoop duidelijk. Nette resultaten.

Waarom speelde je overigens twee keer uit tegen Veendam ?

Geplaatst
  • Auteur
Waarom speelde je overigens twee keer uit tegen Veendam ?

Die bovenste (eerste wedstrijd daar dus) was voor de beker. Die wedstrijd werd gewonnen na strafschoppen. Nu moet ik in de beker tegen Kozakken Boys, te doen dus!

Geplaatst
  • Auteur

Daniel Bierofka, een goede speler, zou zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn. Maar ik denk dat hij te duur is om te halen.

Wellicht hebben jullie aanraders betreffende spelers die ik zou kunnen gaan huren na de winterstop of volgend seizoen?

Geplaatst

Ziet er super netjes uit idd:)

Lekker weg te lezen, en top prestaties met dordrecht:)

Geplaatst

ziet er goed uit.

Mooie, simpele presentatie

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]