Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heej,

Wat mij opvalt, ikz it nu in 2013 en er zijn VEEL minder grote talenten dan voorheen.

Wat betreft 20 jaar of jonger, ik kan hoogstens 3 spelers in het spel vinden die de moeite waard zijn.

Ik heb enigzins valsgespeeld, door voor even manager te worden van een heleboel landen (brazilie, argentinie, spanje, portugal e.a.), omdat je op die manier geen verborgen kwaliteiten meer hebt bij de spelers uit die landen. Met andere woorden: als je manager van brazilie bent, kun je alle kwaliteiten van alle braziliaanse spelers meteen zien, zonder ze te scouten.

Is dit bij iedereen overigens zo, dat het talent naar mate van de jaren steeds minder wordt?

Geplaatst
  • Auteur

Heej,

Wat mij opvalt, ikz it nu in 2013 en er zijn VEEL minder grote talenten dan voorheen.

Wat betreft 20 jaar of jonger, ik kan hoogstens 3 spelers in het spel vinden die de moeite waard zijn.

Ik heb enigzins valsgespeeld, door voor even manager te worden van een heleboel landen (brazilie, argentinie, spanje, portugal e.a.), omdat je op die manier geen verborgen kwaliteiten meer hebt bij de spelers uit die landen. Met andere woorden: als je manager van brazilie bent, kun je alle kwaliteiten van alle braziliaanse spelers meteen zien, zonder ze te scouten.

Is dit bij iedereen overigens zo, dat het talent naar mate van de jaren steeds minder wordt?

Geplaatst

Er zijn denk ik zat regens die op jonge leeftijd al beter zijn als de topspelers aan het begin van het spel.

Ik denk dus niet dat het talent minder word.

Geplaatst

ik zit met atletico ook verder in het spel en mijn scout had toen "Washington" gevonden, was toen 18 toen ik hem haalde, 1e seizoen verhuurd, nu is hij 20 jaar en zijn waarde is 48 miljoen. Alle topclubs zijn geintresseerd in hem en ik kreeg een aanbod van concurent Barcelona van 65 miljoen euro. Blijkbaar zijn er toch nog super talenten!

Geplaatst

Er is toch ook ene Bibinho? zo een gast van 17 jaar met een foto van een man met zware baard, half kaal :cab:. Hij werd in mijn games altijd heel goed

Geplaatst

Lol, voordat je effectief een nieuw spel start ... kun je kiezen om de spelerseigenschappen verborgen of niet te houden. (zelfde pagina als database kiezen).

Dus jij doet het wel héél omslachtig :D

En ik heb er momenteel nog geen last van in 2011 :)

Geplaatst

dan scout je denk niet echt goed, probeer anders gewoon met de zoekfunctie in landen waar je scoutkennis groot is, mensen onder de 19 ofzo, nationaliteit en dan gewoon op waarde sorteren, de meeste met hoge waarde zijn ff beter dan de gozers met lage waarde maar heoft niet per sé, maar dan heb je iig wel alle talenten...

Geplaatst
Gewoon goed scouten en niet van iedere speler verwachten dat hij de nieuwe Ronaldinho is.

Nou wat heb je nou aan de nieuwe ronaldinho??

miss kan ie dan nu wel naar de tandarts? ;sm;

Geplaatst
Er is toch ook ene Bibinho? zo een gast van 17 jaar met een foto van een man met zware baard, half kaal :cab:. Hij werd in mijn games altijd heel goed

Die Bibinho waar jij het over hebt zit niet bij iedereen in het spel.

Hij is namelijk een regen.

Geplaatst

Er zitten in die periode gewoon zat regens, kijk maar naar mijn novelle. Gewoon scouten en vragen aan je spelers.

Geplaatst

ik zit nu ook in 2013 en kan ook moelijker talentjes vinden, ik heb echt geen flauw idee hoe dat komt

Geplaatst

Minder streng scouten. En inzien dat geen enkel speler noodzakelijk een volledig linkerrijtje met 20'en nodig heeft.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]