Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

hoi, mijn eerste novelle hier op dit forum heb wel eerder iets over mijn carrieres getypt.

De novelle gaat over we weg die CF Córdoba moet afleggen om weer op het hoogste niveau te komen, eerste keer dat ik met de club speel maar heb al wel wat 'research' naar de club gedaan hij bevalt me wel qua spelers, technische staf en de spaanse competitie natuurlijk.

en het lijkt me ook een mooie club, in ieder geval hebben ze een mooie spaanse naam en 'slagzin(kon even geen andere benaming voor dit vinden)'

Sigue la ilusión, sigue el esfuerzo, sigue la emoción, sigue la afición... síguelo!

De lay-out is gemaakt door mij a.d.h.v de website van CF Córdoba.

--------------------------------------------------------------------------

belangrijknieuwsfq6.png

verdere updates over selectie etc. etc. volgt snel.

Geplaatst
  • Auteur

hoi, mijn eerste novelle hier op dit forum heb wel eerder iets over mijn carrieres getypt.

De novelle gaat over we weg die CF Córdoba moet afleggen om weer op het hoogste niveau te komen, eerste keer dat ik met de club speel maar heb al wel wat 'research' naar de club gedaan hij bevalt me wel qua spelers, technische staf en de spaanse competitie natuurlijk.

en het lijkt me ook een mooie club, in ieder geval hebben ze een mooie spaanse naam en 'slagzin(kon even geen andere benaming voor dit vinden)'

Sigue la ilusión, sigue el esfuerzo, sigue la emoción, sigue la afición... síguelo!

De lay-out is gemaakt door mij a.d.h.v de website van CF Córdoba.

belangrijknieuwsfq6.png

verdere updates over selectie etc. etc. volgt snel.

Geplaatst

Ziet er goed uit, maar het is best een onbekende club, voor mijn in ieder geval. Veel Succes.

Geplaatst
  • Auteur

het was voor mij ook een totaal onbekende club, maar ik wou graag in spanje en dan niet gelijk met barcelona of real madrid etc. maar in de laagste divisie en dan opbouwen, dus ik keek daar en ik vond deze club de mooiste naam hebben. bedankt voor de positieve reacties tot dusver.

nieuwemanagerfh0.png

zodadelijk de update met transfers, eerste wedstrijden en de selectie.

Geplaatst

Ook een manier om een club uit te kiezen. :") Ik vind de naam mooi. Haha. Je presenteerd het mooi. Alleen zou ik een wat bredere layout nemen.

Geplaatst

Ik dacht eerst dat het Real Betis was, maarja nooit van Cordoba gehoord. Succes !<

Geplaatst
  • Auteur

ik heb natuurlijk niet alleen naar de naam gekeken, tenminste... ik zag de naam ik vond die het mooist en daarna heb ik de rest van het team bekeken en de selectie is heel goed met de nieuwste data update van MU.

en het logo heeft inderdaad wat weg van Real Betis haar logo.

-------------------------------------------------------------------------

eerstetransfersed5.png

ik heb besloten om de selectie pas bekend te maken als de transferperiode voorbij is, ik hou jullie wel op de hoogte van de transfers.

Vriendschappelijke uitslagen is de volgende update. of eventueel transfers natuurlijk : )

voor de liefhebbers...

transfer1lq2.png

transfer2gm1.png

Geplaatst
  • Auteur

samenwerkingsverbandul0.png

Volgende update zijn weer een paar transfers

Geplaatst

Mooie en orginele novelle! Ga door

Geplaatst

Leuke Novelle, moet je zeker mee doorgaan

leuk talentje die Kosnoj

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt zal ik zeker doen.

Excuses :) al een poosje geen update maar mijn savegame deed raar.

ik heb hem inmiddels weer aan de praat gekregen dus spoedig de volgende update.

p.s ik zie nu trouwens wel een paar fouten :) 'de volgende afspraken maakte beide clubs' klopt niet maar goed.

Geplaatst

Leuk dat je begint met een mindere club in Spanje. Orginele reden ook. Ik volg hem al vanaf het begin alleen kwam het er nog niet van een reactie achter te laten maar bij deze dus gebeurd!

Ik hoop dat je deze club zo snel mogelijk hogerop kunt helpen en natuurlijk dat je dat met een sterke selectie voor elkaar kunt krijgen! Je hebt zeker niet veel transfergeld ter beschikking?

Geplaatst
  • Auteur

Nou, dat transfergeld viel eigenlijk nog reuze mee namelijk €1.900.000 dus daar kan je goede spelers voor kopen op dat niveau.

en bedankt voor je reactie.

Geplaatst
  • Auteur

sorry...

ik ga een nieuwe beginnen omdat deze savegame kapot is :S

hij geeft een fout aan als ik hem wil laden 'kan opgeslagen spel niet laden'

heb CHKDSK al gedaan want dat werkte vorige keer maar nu doet ie het niet meer.

dus ik ga ergens anders opnieuw beginnen, vond de game wel leuk overigens.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]