Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Beitar Jerusalem 2006-2007

Beitar Jerusalem wie kent ze niet? De Israelische ploeg staat sinds jaar en dag garant voor minimaal de eerste ronde in het UEFA-CUP tournooi. Sinds het ontslag van de vorige trainer hamerde de voorzitter erop dat de selectie drastisch een kwaliteitsinjectie nodig heeft en dat was ook mijn eerste doelstelling. Zoveel mogelijk talent en kwaliteit binnenhalen zodat Beitar de kans krijgt te groeien in Europa. Het werd een lastige taak aangezien de status van de club van het niveau Helmond Sport is in Europa. Toch lukte het ons om een aantal fantastische jonge voetballers te contracteren die minimaal voor 2 seizoenen voor ons tam zullen gaan ballen. De doelstelling voor dit seizoen is tamelijk simpel; Plaatsing Europees voetbal. Alhoewel dat 'simpele' zich nog moet gaan bewijzen. Veel jonge jongens zullen de kans gaan krijgen in ons elftal, namen als; Andrade,Jaap Davids en Wang Dalei zullen het moeten gaan doen voor Beitar in de toekomst. Alledrie potentiele toppers maar zullen nog veel moeten leren. Ook de technische staf werd hard aangepakt, 4 nieuwe gezichten in de staf moeten zorgen voor een betere trainingsarbeid en betere trainingsprestaties waardoor de jongens langer fit zullen blijven en hopelijk blessurevrij in de competitie. Mijn doelstelling is bewijzen dat Beitar bij de top van Israel hoort door in ieder geval lang mee te doen om de titel. Zal het ons gaan lukken om de titel af te pakken van Maccabi Haifa en terug te brengen naar Jerusalem?

Geplaatst
  • Auteur

Beitar Jerusalem wie kent ze niet? De Israelische ploeg staat sinds jaar en dag garant voor minimaal de eerste ronde in het UEFA-CUP tournooi. Sinds het ontslag van de vorige trainer hamerde de voorzitter erop dat de selectie drastisch een kwaliteitsinjectie nodig heeft en dat was ook mijn eerste doelstelling. Zoveel mogelijk talent en kwaliteit binnenhalen zodat Beitar de kans krijgt te groeien in Europa. Het werd een lastige taak aangezien de status van de club van het niveau Helmond Sport is in Europa. Toch lukte het ons om een aantal fantastische jonge voetballers te contracteren die minimaal voor 2 seizoenen voor ons tam zullen gaan ballen. De doelstelling voor dit seizoen is tamelijk simpel; Plaatsing Europees voetbal. Alhoewel dat 'simpele' zich nog moet gaan bewijzen. Veel jonge jongens zullen de kans gaan krijgen in ons elftal, namen als; Andrade,Jaap Davids en Wang Dalei zullen het moeten gaan doen voor Beitar in de toekomst. Alledrie potentiele toppers maar zullen nog veel moeten leren. Ook de technische staf werd hard aangepakt, 4 nieuwe gezichten in de staf moeten zorgen voor een betere trainingsarbeid en betere trainingsprestaties waardoor de jongens langer fit zullen blijven en hopelijk blessurevrij in de competitie. Mijn doelstelling is bewijzen dat Beitar bij de top van Israel hoort door in ieder geval lang mee te doen om de titel. Zal het ons gaan lukken om de titel af te pakken van Maccabi Haifa en terug te brengen naar Jerusalem?

Geplaatst

Orginel clubkeuze! Leuk, misschien kan jij zorgen voor (europees)succes

Geplaatst

Ik heb laatst nog gewonnen van Beitar Jerusalem. Moeilijke ploeg om te coachen. Succes.

Geplaatst

Leuk dat je in zo'n klein voetballand land begint. Succes met Beitar en ik ben benieuwd wat je kan.

Geplaatst
  • Auteur

Transfers Seizoen 2006-2007

Met slechts 1,5 miljoen euro in de hand gaan mijn scouts en ik op pad in Europa op zoek naar potentiele toppers en versterkingen. Al snel bleek 1 telefoontje naar Oekraine voldoende om Brovkin aan te kopen. Hij bleek transfervrij en zal als wisselspeler af en toe zijn minuten pakken en in de toekomst groeien als speler. Daarna was het de beurt aan De Lange die ons gaat versterken als derde doelman, Baronie wilde hem wel kwijt voor €80.000,- Alejandro Gomez een van de betere aankopen van dit seizoen, de Argentijnse aanvallende middenvelder zal zeker zijn kansen krijgen in het eerste elftal. Een vlucht naar Noorwegen bracht ons bij Ingebretsen de geweldige veelzijdige middenvelder werd aangetrokken voor slechts €190.000,- en zal zijn transfer dubbel en dwars waard zijn 'denken' wij. De rijn, de hoeren en Vites! Jaap Davids hoorde deze song vaak in het stadion maar gaat nu toch eerste klas vliegen naar Jerusalem. Zelfs in Chili wisten wij een goede speler te vinden, de naam Villalon. Als je jonge voetballers koopt is het ook handig om er een oude rot bij te nemen, de keuze viel op Gilles de Bilde een ervaren rot die zeker de jonge gasten wat bij kan brengen. Nadat ik onze tweede doelman verkocht werd het ook tijd voor een jonge nieuwe topper onder de lat, we vonden hem in de persoon van Wang Dalei slechts 17 jaar maar nu al eerste keus. Peter Murphy zal onze verdediging komen versterken en dan met name op de back-positie, geweldige speler die ook nog groeipotentieel heeft. Ook een 21-jarige Brazilliaan zal zijn opwachting gaan maken in onze achterste linie, zijn naam is Jonathas. Andrade een topper in wording? We zullen het zien, hij heeft getekend voor in ieder geval 5 seizoenen. Als laatste werd nog een Israelische verdedigende middenvelder gekocht die ook zijn kansen gaat krijgen Lior Jan.

Verkochte spelers:

De spelers die ik verkocht heb waren allemaal ondermaats en te slecht. Daarbij drukten ze enorm op mijn loonlijst waardoor ze mij dwingde de spelers van de hand te doen. Er zaten totaal geen toppers bij en in totaal verkochten wij tesamen 8 spelers waar wij €0 totaal voor hebben gekregen. Met bovenstaande spelers zullen we het dus moeten doen dit seizoen, hieronder nog even een totaal plaatje van onze selectie:

1190125512-390.jpg

Geplaatst

Met Toto Tamuz heb je iig een goede aanvaller en ook Idan Tal is een speler waar je iets mee moet kunnen.

Geplaatst
  • Auteur
Met Toto Tamuz heb je iig een goede aanvaller en ook Idan Tal is een speler waar je iets mee moet kunnen.

Met twee voetballers win ik de competitie niet he ;) Ingebretsen is beter als deze twee bijelkaar :checkit:

Geplaatst

hehe dit zijn aantrekkelijke clubs niet hele tijd hetzelfde.., maak er iets moois van,

Geplaatst
  • Auteur

Voorbereiding op het seizoen 2006-2007:

Voor mijn aanstelling als trainer van Beitar was er in het bestuur tijdens onderling overleg al afgesproken dat de club een stage af ging werken in Belgie. Teams als Geel en Turnhout werden uitgenodigd om een potje te ballen tegen onze jongens. Onze eerste tegenstander was Turnhout de Belgische ploeg uit de tweede klasse werd probleemloos met 2-1 verslagen door twee schitterende afstandsschoten van Idan Tal.Verviers was de volgende halte en ook daar geen problemen, 2-0 was de einduitslag.Virton daarintegen begon sterk tegen onze formatie maar moest uiteindelijk met 3-1 het hoofd buigen tegen onze veerkracht. Tegen Geel kreeg het publiek een waar doelpuntenfestijn te zien, met Beitar als eindwinnaar 4-3. De reserve-spelers van Club Brugge werden ook aan de wilgen gehangen 3-1. Last but not least werd thuis in Jerusalem Besiktas vernederd 4-2 en een puike voorbereiding, hopelijk trekken de jongens deze lijn door richting de Israelische Cup die op het programma staat.

Geplaatst
  • Auteur

Wang Dalei; De nieuwe held van Jerusalem

dalei-wang.jpg

De Chinese jonge doelman Wang Dalei is volgens zijn nieuwe trainer Wesley Hendrick de toekomstige held van Jerusalem. De pas 17-jarige keeper is nu al een vaste waarde geworden voor het team van Hendrick. De oud speler van Liancheng maakt tot nu toe furore bij Beitar Jerusalem. Zelfs PSV is jaloers op de talentvolle doelman die in de belangstelling stond van onder andere PSV en Ajax. Toch koos hij voor Beitar Jerusalem, waarom? We zullen het hem eens vragen:

I=Interviewer

W=Wang Dalei

I: Wang allereerst hartelijk welkom in Israel, heb je het al een beetje naar je zin?

W: Ja hoor, ik kan snel wennen in een land, een eigenschap die je als voetballer wel moet beheersen wil je klimmen op de ladder denk ik.

I: Je bent helemaal alleen naar Israel gekomen, vind je dat niet een beetje vreemd voor een jongen van 17 jaar?

W: Ach, ik wil de top bereiken en dat kan alleen als ik mezelf doelen stel. Een daarvan is alles ervoor opzij zetten en dat doe ik dan ook maar.

I: Je trainer is een vrij onbekende voor het Israelische publiek, wat vind jij van je trainer?

W: Wesley is een zeer enthousiaste trainer die veel in zijn mars heeft, toch denk ik dat hij tactisch misschien wat bij te schaven heeft, maar ach we zijn niet allemaal perfect.

I: Op welke plek gaan jullie dit seizoen eindigen denk je?

W: Zoiezo bij de eerste 4 denk ik, de rest van de competitie is te zwak om een rol van betekenis te spelen voor Haifa en Jerusalem bijvoorbeeld. Hopelijk pakken we nog een prijs dit seizoen, of spelen we tot na de winter in Europa dat zou al schitterend zijn.

I: Ik wil je graag bedanken voor je korte interview en hopelijk voor jullie gaat het dit seizoen gebeuren in de competitie.

W: Dat hoop ik ook en alle fans in ieder geval al bedankt voor de massale steun die ik voordat ik naar Israel vertrok gehad heb.

Geplaatst

Met die keeper heb je zeker een goede transfer gedaan. Hij is een groot talent en het is belangrijk om een goede keeper te hebben! Goed werk

Geplaatst

Idd. die keeper is een goede.. ik hoop voor je dat hij uitgroeid tot een held..

Geplaatst

Je hebt een leuke club uitgekozen hoewel het niet gemakkelijk zal zijn ze te coachen met zoveel verschillende spelers qua statistieken!

Met Wang Dalei heb je wel een goede keeper binnengehaald als ik andere mensen zo mag geloven.

Ik hoop dat het wat wordt en de overige versterkingen zullen ook best goede jongens zijn anders haal je ze niet maar met Jaap Davids ben je wel triest bezig zeg!

Geplaatst
  • Auteur

Een goede eerste seizoenshelft:

Een nieuw seizoen voetbal staat altijd vol met speculaties over spelers en teams. Wie gaat er verrassen en wie wordt uitgelachen dit seizoen? Dat zijn van die dingen die je jezelf weleens afvraagt als trainer van een redelijk 'onbekende' ploeg als Beitar. Natuurlijk kent iedereen Beitar van de voorrondes uit de UEFA-CUP en Champions League maar presteren ze ook wat daarbuiten? Misschien dit seizoen wel was mijn gedachten toen ik aan de aftrap stond van onze eerste competitiewedstrijd van het seizoen. Volgens de bookmakers behoren wij tot de kanshebbers voor de titel dit seizoen samen met de vorige winnaar Maccabi Haifa. Ze geven ons dus veel kans om voor een verrassing te zorgen dit seizoen al ben ik er zelf niet zo zeker van als de rest. Meteen na enkele wedstrijden werd mij al 1 belangrijk ding duidelijk dit seizoen; Het opstellen van buitenlandse voetballers. Dit schijnt een groot probleem te zijn in Israel en natuurlijk is dit extra zuur als je 12 nieuwe gezichten aankoopt waarvan meer dan de helft van buiten Israel komt. Veel zullen er dus niet spelen dit seizoen, iets wat mij stinkt, maargoed het is niet anders. We draaiden een goede eerste seizoenshelft met relatief weinig problemen en weinig tegenstand, alleen van Maccabi Haifa waar we ook terecht van verloren in onze uitwedstrijd. Toch mogen we zeker niet klagen, Europees gezien gaat het beter dan vooraf gedacht en ook in de beker doen we nog mee. Zal Beitar voor een sensatie gaan zorgen dit seizoen of steekt Maccabi er toch nog een stokje voor?

Uitslagen:

1190220736-170.jpg

1190220757-210.jpg

Stand Competitie:

[1190220785-630.jpg

Geplaatst

Jammer dat je nog niks laat zien van de Europese wedstrijden ;)

Geplaatst

Nette prestaties in de competitie. Jammer zoals ElMarcos al zegt dat je enkel de competitie laat zien. Volgens mij is het leuker als je het beetje op chronologische volgorde laat zien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten! Blijft een leuk topic!

Geplaatst

Ziet er goed uit, leuke clubkeuze. Hoe ben je aan de club gekomen?

Verder ga ik met Maccabi Haifa.. :D

Geplaatst
  • Auteur
Nette prestaties in de competitie. Jammer zoals ElMarcos al zegt dat je enkel de competitie laat zien. Volgens mij is het leuker als je het beetje op chronologische volgorde laat zien. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten! Blijft een leuk topic!

Europees doe ik altijd apart zowat met elke novelle ;)

Geplaatst

Okay, dat wist ik niet, had nog niet eerder een Novelle van je gezien geloof ik (las wel dat je er al een gemaakt had tot 2016/2017.

Btw, hoe doet Tamuz het? Wil hem naar Rijnsburgse Boys halen, maar weet niet of ie veel scoort

Geplaatst
  • Auteur
Okay, dat wist ik niet, had nog niet eerder een Novelle van je gezien geloof ik (las wel dat je er al een gemaakt had tot 2016/2017.

Btw, hoe doet Tamuz het? Wil hem naar Rijnsburgse Boys halen, maar weet niet of ie veel scoort

Tamuz is een goede baller, maar is reserve in mijn team.

Geplaatst

Woow ben je gek ofzo? Sorry maar Tamuz moet je echt veel speeltijd geven dan kan je over een jaar of 2 5miljoen voor hem vragen. :D

Geplaatst
  • Auteur
Woow ben je gek ofzo? Sorry maar Tamuz moet je echt veel speeltijd geven dan kan je over een jaar of 2 5miljoen voor hem vragen. :D

Heb betere spitsen, neem van mij aan dat ik wel kan FMen en weet wat ik doe ;) Maar ga hem zoiezo meer speeltijd geven paar blessures enz

Geplaatst

Heb betere spitsen, neem van mij aan dat ik wel kan FMen en weet wat ik doe ;) Maar ga hem zoiezo meer speeltijd geven paar blessures enz

Haha oke, het is jou spel natuurlijk. Maar ik adviseer je het alleen.

Succes verder met je game/novelle. :)

Geplaatst
  • Auteur

Haha oke, het is jou spel natuurlijk. Maar ik adviseer je het alleen.

Succes verder met je game/novelle. :)

Ja dat waardeer ik ook hoor begrijp mij niet verkeerd ;) Thanks!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]