Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Beitar Jerusalem 2006-2007

Beitar in Europa:

Zoals ik al eerder had aangegeven hebben we het helaas niet gered in de voorronde van de Champions League tegen Besiktas. De turken waren over twee wedstrijden gezien gewoon een klasse beter al bleven we wel kort bij ze. Dat geeft zeker hoop voor de eerste ronde van de UEFA-CUP waar we Empoli troffen:

1190294134-940.jpg

In onze thuiswedstrijd zorgde vooral Tamuz voor een grote zege tegen de Italianen die weinig tot niets hadden in te brengen. Het bestuur was content na deze kleine sensatie in de eerste ronde van de UEFA-Cup.

1190294201-790.jpg

In de terugwedstrijd werd er amper gevoetbald. Empoli wilde wel maar kwamen niet verder als wat afstandsschoten. 0-0 en de groepsfase!

Beitar Groepsfase Uefa-Cup:

1190294288-60.jpg

Heerenveen uit altijd lastig, dat bleek ook want we kwamen niet tot kansen en mochten blij zijn met slechts een 1-0 nederlaag.

1190294327-50.jpg

Hertha BSC dat is toch die grote club uit Duitsland? Juist ja ze werden keihard verslagen met 3-1 en het had zelfs 5-1 kunnen zijn als er geen 2 goals werden afgekeurd.

1190294381-690.jpg

Hearts was de koploper in onze poule en bewees hun goede vorm ook direct. We kwamen nog wel terug maar het mocht niet meer baten.

1190294428-610.jpg

Onze laatste wedstrijd moesten we winnen om op doelsaldo Heerenveen voor te blijven en dat deden we ook zeer knap. 3-0 en Everton is onze volgende tegenstander.

1190294477-490.jpg

Verdiend verloren, waarschijnlijk is de eerste ronde ons eindstation of toch niet?

1190294510-520.jpg

We mochten een keer scoren voor het scorebord maar Everton was gewoonweg TE sterk voor ons.

Geplaatst
  • Auteur

Na ons Europees avontuurtje moest er in Israel zelf ook gevoetbald worden voor de TOTO-Cup en het Staatskampioenschap. Twee belangrijke prijzen na de competitie waarin we nog steeds actief een rol in spelen. Allereerst moesten we aantreden in de TOTO-Cup waar er twee poules ieder 10 wedstrijden speelt alvorens de halve finales bekend worden gemaakt, een soort kleine competitie maar toch is het de beker.

1190294694-140.jpg

We stonden de gehele groepsfase bovenaan de groep maar brachten onszelf in de laatste twee wedstrijden onnodig in de problemen, toch eerste geeindigd en de halve finales komen dichterbij.

1190294746-450.jpg

Irony is dit seizoen een taaie tegenstander voor ons en dat bleek in deze wedstrijd weer eens. Slechts 1 goed moment kregen wij en dat benutten de jongens dan ook perfect, in de finale zal onze grootste rivaal Maccabi de tegenstander worden.

1190294814-930.jpg

Wat een niveau voor een finale! Een geweldige wedstrijd met denk ik een verdiende winnaar, we kwamen elke keer op voorsprong maar Maccabi kwam ook elke keer terug. Toch trokken we aan het langste eind en mag ik als trainer van Beitar mijn eerste prijs in ontvangst nemen.

Staatskampioenschap:

1190294892-20.jpg

We hadden al twee rondes overleeft en moesten weer aantreden tegen Irony, dit keer speelden wij een zeer matte wedstrijd en kreeg Irony wat zij verdienden, de winst.

Geplaatst
  • Auteur

We stonden telkens met slechts 1 a 2 punten voor in de competitie op onze aartsrivaal Maccabi Haifa. Uiteindelijk moesten we genoegen nemen met een verdienstelijke tweede plaats achter Maccabi doordat we een slippertje niet meer goed konden maken in de laatste paar wedstrijden, onze jongens hebben gestreden als beesten maar het mocht niet meer baten. Desondanks hebben we een fantastisch seizoen gedraaid met weinig dieptepunten en juist veel hoogtepunten. Voor mij is Romulo de speler van het jaar geworden, onze Brazilliaanse man scoorde er hevig op los en werd zonder al te veel problemen topscoorder van de competitie met 31 treffers. Tamuz maakte zichzelf in de laatste paar wedstrijden ook waar, scoorde waar het nodig was en mag naar alle waarschijnlijkheid blijven in Jerusalem indien er geen club voor hem komt natuurlijk. Zandberg werd onze assisten-koning, deze Scandinavische flierefluiter had dit seizoen een gouden rechterbeen en een geweldig schot in de benen. Zeker zijn basisplek dubbel en dwars waard, Ingebretsen daarintegen speelde niet veel, omdat hij een slopende blessure kreeg aan het begin van het seizoen wat erg jammer was, toch willen wij hem nog een tweede kans geven omdat we zijn talent gezien hebben. We gingen dit seizoen met 1 prijs naar huis en dat was de TOTO-CUP waar we ook goed presteerde en goed voetbal lieten zien aan de meegereisde supporters. Over het algemeen gezien denk ik dat Beitar meer had verdiend als 1 enkele prijs maargoed het is niet anders. Hopelijk gaat het volgend seizoen ook in de laatste paar wedstrijden goed zodat we Maccabi eindelijk van hun troon kunnen afstoten.

1190303884-670.jpg

1190303903-160.jpg

1190303922-20.jpg

Geplaatst
  • Auteur
Dat betekend dus het einde bij Beiter Jeruzalem?

Nog niks bekend he lees het maar eens door ;)

Geplaatst
  • Auteur

Tijdens de zomerstop was ik hard aan het werk om een nieuwe selectie samen te stellen voor Beitar Jerusalem toen ik telefoon kreeg van de algemeen directeur dat mijn assistent de taken tijdelijk zal overnemen van mij, dit sloeg natuurlijk in als een bom en dat betekende dus dat ik op zoek kon gaan naar een nieuwe job als trainer van een voetbalelftal. Ik was het natuurlijk helemaal niet eens met de mening en argumentatie van de algemeen directeur maar hij vertelde mij dat ik telang niets van mezelf heb laten horen omtrend een nieuw contract en dat ze niet eeuwig de tijd hadden om op mij te wachten voor een beslissing. Ik kon niks anders doen dan accepteren en op zoek gaan naar een nieuwe club en die vond ik vrij snel, een club uit Oekraine vond mij wel geschikt om de nieuwe man achter hun elftal te worden en dus zei ik volmondig ja tegen een vierjarig contract en een transferbudget van rond de €5 miljoen. De naam van de club? Vorskla.

Geplaatst

Zoveel geld met zo'n club? Vet. Veel succes met Vorskla, heb er nog nooit van gehoord, maar jij zult ons vast snel meer informatie geven.

Geplaatst

Heel kut, heb hem weer gelezen en je deed het leuk met nette resultaten. Jammer van het kampioesnschap

Geplaatst

Inderdaad lullig man, je verhaal zag er mooi uit, ik hoop dat je weer wat gaat brengen..

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]