Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 94
  • Weergaven 292
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Fiorentina doet goede zaken op de transfermarkt

Het is Fiorentina gelukt om nog 2 extra toptransfers te strikken voor het sluiten van de transfermarkt. Stijn Schaars en Vagner Love komen de paarse gelederen versterken. Schaars komt over van AZ voor de luttele som van €4,5 miljoen. Vagner Love wordt overgenomen van Anderlecht en zou volgens Fiorentina rond de €11 miljoen hebben gekost. Hendrick is zeer content met beide transfers en berichtte het volgende; 'Stijn is een jongen die het spel kan controleren en een uitstekend inzicht in zich heeft, hij zal zich moeten bewijzen, want hij heeft genoeg concurrentie op het middenveld'. Vagner Love werd gehaald als de nieuwe targetman volgens Hendrick en zal zijn kansen en speelminuten zeker gaan krijgen. Aangezien Vieri waarschijnlijk zal vertrekken werd het tijd voor een vervangende spits, die minstens van het kaliber Vieri is of zelfs nog beter. Fiorentina hoopt met beide transfers mee te kunnen doen voor een top 5 klassering.

1149856299.JPG

219461_MEDIUMSQUARE.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Fiorentina koopt extra spelers

Na het aantrekken van Schaars en Vagner Love was Hendrick nog niet uitgekocht op de transfermarkt en deed een bod op Jon Anders Riise de oud-speler van AaB. 'Jon is een multifunctionele backspeler die in de toekomst aanspraak gaat maken op een basisplek, tot die tijd zal hij worden verhuurd aan Hercules onze sattelietclub uit Spanje' aldus Hendrick. Riise werd overgenomen voor het bedrag van €3,3 miljoen en heeft getekend voor 4 seizoenen met een extra optie van 2 jaar. Riise was niet de enigste aankoop na Schaars en Vagner Love, Belgisch international Peter van der heyden werd aangetrokken voor €3,5 miljoen van het Duitse Wolfsburg en zal als stand-in worden gebruikt voor Potenza. 'Peter is zeker gelijkwaardig aan Potenza, maar mist wat snelheid aldus Hendrick. Hij zal zijn kansen in het eerste zeker gaan krijgen ookal is peter al 30 jaar, hij kan nog wel een tijdje mee.

seaternes.jpg

_38007937_bel_van_der_heyden150.jpg

Geplaatst

Ik wil de titel wel wijzigen maar dan moet je me wel vertellen wat er moet staan ?!

Geplaatst

Ok zet ik er meteen neer...

Leuke overstap trouwens en je brengt het allemaal goed!

Geplaatst

Vreemd dat je na een half, niet geweldig seizoen, al aan het werk mag bij dé mooiste club ter wereld. Wel gaaf dat je met Fiore speelt natuurlijk. Veel succes komend seizoen :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Twee nieuwe aankopen

Niemand had er meer op gerekend maar toch is het Hendrick gelukt om Nigel de Jong los te kweken van zijn oude club voor een bedrag van €11 miljoen. Hendrick is zeer tevreden met deze toptransfer; 'We hadden Schaars al gekocht op die positie, maar zochten een concurrent waarvan Stijn wat van op kan steken en ik denk dat Nigel meer dan alleen een concurrent is voor Stijn' aldus Hendrick. Nigel zal een vaste waarde binnen het elftal van Fiorentina krijgen en volgens Hendrick een sleutelrol krijgen binnen de geplande tactiek. 'Nigel is iemand die spelinzicht heeft en daar anderen van kan laten profiteren, zoals hij bij HSV ook deed samen met Van der Vaart' zei Hendrick tijdens de persvoorstelling van de Jong. Na de Jong kwam ook Julien Escude naar Fiorentina toe. De 28-jarige Fransman komt gratis over van het Spaanse Sevilla dat hem aanbood aan Fiorentina. 'Julien kunnen we goed gebruiken achterin, naast Kroldrup en Danieli'. Ervaren krachten lijken van levensbelang voor de club uit Italie en volgens Hendrick wordt het nu echt tijd dat het team zich gaat ontwikkelen tot volwaardig subtopper in de Serie A.

29182.jpg

3078.jpg

Geplaatst

Je doet zeer goede aankopen met Fiorentina, mooi natuurlijk dat ze allemaal willen komen.

Geplaatst
  • Auteur

Fiorentina Europa in?

De kans is groot dat Fiorentina na dit seizoen weer in Europa gaat voetballen. In de eerste 19 wedstrijden werden er wel wedstrijden verloren maar tegen de toppers werd uitstekend gepresteerd, zoals tegen Inter Milan (1-0 red.) en tegen Lazio Roma (3-2 red.) Dit zijn uitslagen waar je als trainer trots op mag zijn, vooral als je een topspits rond hebt lopen die Pazzini heet. Begin van het seizoen werd hij nog bijna verkocht aan Lyon voor €15 miljoen maar op het allerlaatste moment haakte wijzelf af. Ik vond Pazzini te goed en te degelijk om hem naar het buitenland te laten vertrekken, ik ben van mening dat hij van veel meer waarde kan zijn voor een club als €15 miljoen. Een van de betere spelers dit seizoen tot nu toe is toch wel Frey onze doelman. Vooral tegen Inter Milan keepte hij werkelijk fantastisch, geen enkel schot ging erin en Milan wist niet meer waar ze het zoeken moesten. Toch ben ik bang voor de volgende 19 wedstrijden, we krijgen namelijk nog teveel goals tegen door onnulige fouten achterin, ondanks dat we een beresterke verdediging hebben, lopen onze tegenstanders er soms dwars doorheen. Voorlopig blijven we voetballen in ons 4-4-2 systeem iets wat de supporters vooraf niet zo ambieerden, maar het steeds beter beginnen te begrijpen waarom we op deze manier voetballen. We hopen dat we in ieder geval bij de eerste 7 terecht komen zodat we zoiezo Intertoto-Cup mogen spelen, tot nu toe ligt alles nog heel dicht bijelkaar dus wie gaat het worden?

1190653149-080.jpg

1190653163-640.jpg

1190653177-660.jpg

Geplaatst

Leuk dat je naar Fiorentina kon al zo snel want met Utrecht ging het ook niet geheel goed volgens mij en dat is toch wel jammer! Dat verwacht je eigenlijk niet dat ze dan voor jouw zouden gaan!

Je hebt je bijzonder goed versterkt en vooral aan Love ga je nog veel plezier beleven. Maar dat geldt voor meerdere spelers die je aangetrokken hebt. Het lijkt wel of je over die 27.5 miljoen heen bent gegaan zeg!

Geplaatst

Die indruk kreeg ik ook al een beetje. Misschien tussentijds geld vrijgekomen? Spelers verkocht?

Geplaatst

Mooie transfers. Lekker nederlands, ook Escude natuurlijk een beejte..

Geplaatst
  • Auteur

@jjj 2 nederlanders totaal ;)

@marcos ja heb extra geld gekregen en ik werd trainer aan het einde van het seizoen dus kreeg van 2 seizoenen transfergeld

Geplaatst
  • Auteur

Pazzini/Vagner Love een wereldduo

Sinds zijn komst naar Italie heeft Vagner Love zijn diensten meer dan bewezen voor de paarsen. De Brazilliaanse goalgetter prikte tot nu toe 16 doelpunten erin tijdens de competitie. Pazzini is erg content met de komst van de lange Brazilliaan; 'Iemand als Vagner miste we in het team, iemand die continue op de goede plek staat binnen het veld en een goede voorzet heeft' aldus Pazzini. Ook Pazzini is hard bezig zichzelf te meten met namen als Adriano en bijvoorbeeld een Ibrahimovic, de Italiaan scoorde in de competitie al 23 keer en is hard op weg de gouden schoen over te nemen van Adriano die vorig seizoen 21 goals maakte in de competitie. 'Het gaat erg goed met mij dat klopt, maar dat is ook de verdienste van de trainer en van de technische staf, zonder hun kunnen wij deze prestaties niet neerzetten' sprak Pazzini. Hendrick, de trainer van Fiorentina is ook erg blij met het spitsenduo; 'Deze jongens weten wat ze moeten doen op het veld en daarbuiten, ik denk dat er weinig spitsenduo's zijn op dit moment die zo goed functioneren als Vagner Love en Pazzini'.

0JHZGQJA--346x212.jpg

1520_500.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Zou graag zien dat de mensen die vaak reageren op novelle's met een layout ook hier reageren wel zo prettig

Geplaatst

Ziet er goed uit donwesje!! Mooie club Fiorentina, simpele maar doeltreffende layout!!! succes verder!!

Geplaatst
  • Auteur

Fiorentina stunt in de competitie

Een prestatie van wereldformaat zo schreef het Algemeen Dagblad in hun editie van de sportbijlage. Het is Fiorentina gelukt om op de derde plek te eindigen na een naar seizoen achter de rug te hebben gehad. Het afgelopen seizoen stond Fiorentina duidelijk als degradatiekandidaat geboekt en wist het nipt te ontsnappen aan degradatie dankzij de nieuwe Nederlandse trainer Wesley Hendrick. Juist dit seizoen is Fiorentina zowat ongenaakbaar, het droomduo Vagner Love en Pazzini scoorden er flink op los en ook het middenveld stond als een huis. Inter Milan werd voor de vierde keer op rij landskampioen door slechts 3 keer te verliezen en enkelen keren gelijk te spelen. Fiorentina won maar liefst 8 wedstrijden op rij en 27 wedstrijden zonder nederlaag en dat is volgens iedereen een wereldprestatie. Hendrick zelf zegt hierover; 'We hadden dit na het afgelopen seizoen alleen maar durven dromen denk ik, het is gewoon een prestatie van formaat om van clubs als Inter en AC stabiel te winnen'. Volgens Hendrick bestaat er een grote kans dat Pazzini aankomend seizoen niet meer te bewonderen is in Italie, vele clubs volgen hem op de voet zoals bijvoorbeeld Barcelona. 'Hij is van grote waarde geweest in het afgelopen seizoen en we hopen dat hij blijft, maar ik geloof er niet meer in, Pazzini verdient beter' aldus de trainer. De club won veel prijzen tijdens de jaarlijkse uitreiking waaronder talent van het jaar en doelman van het jaar, hopelijk kunnen wij volgend seizoen nog meer genieten van Fiorentina!

1190746417-740.jpg

1190746439-470.jpg

1190746459-090.jpg

1190746474-450.jpg

1190746504-340.jpg

1190746519-220.jpg

1190746538-090.jpg

Geplaatst

Wat een sprong. Van Degradatie Kanidaat, naar derde. :) Veel succes in de Cl.

Geplaatst
  • Auteur

Fiorentina koopt wereldspelers

Met een smal transferbudget dit seizoen is het Fiorentina toch gelukt 2 toptransfers te doen. Dit keer gaat het om de talentvolle Bojan die overkomt van Barcelona voor een €5 miljoen en de Columbiaan Guarin die voor ongeveer €1 miljoen naar Fiorentina komt. 'Bojan moet nog veel leren en is nog niet helemaal rijp, daarbij is hij net 17 jaar en zal hij worden verhuurd aan waarschijnlijk Emmen' aldus Hendrick. Guarin daarintegen zal hoogst waarschijnlijk een basisplek proberen te veroveren op het middenveld. 'Freddy mag de strijd aangaan met Nigel en Stijn en dat zal geen gemakkelijke klus voor hem worden, maar we zullen zien gezonde concurrentie is goed voor hem' sprak Hendrick. Fiorentina hoopt met beide transfers een stap te doen naar 'een minimale kwartfinale in de Champions League'.

4445.jpg

krkic.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Hendrick ook bondscoach

Als je benaderd wordt om bondscoach te worden van je eigen land, Nederland dus hoef ik in ieder geval niet lang na te denken. Nederland vloog er in de groepsfase al uit tijdens het afgelopen EK en ze benaderde mij naar aanleiding van mijn goede prestaties bij Fiorentina. Het doel is plaatsing WK, daarna zien we wel verder...

1190754856-090.jpg

Geplaatst

Heel mooi gepresenteerd.

Uitslagen....RESPECT jognen!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]