Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

Nederland speelt teleurstellend WK

Het WK voetbal had een goede afloop moeten krijgen voor het team van Hendrick. Verder dan de tweede ronde geraakte de Oranjehemden helaas niet. Ze gingen kansloos onderuit tegen Australie met 2-0. 'De motivatie en inzet was marginaal tegen Australie, we wisten dat ze aan weinig kansen genoeg hadden om het ons moeilijk te maken, toch is het ons niet gelukt de Aussies te verslaan' aldus Hendrick. Volgens de KNVB zal Hendrick aanblijven als trainer maar of dat de waarheid is, wie zal het zeggen.

1191184702-530.jpg

1191184716-430.jpg

• Antwoorden 94
  • Weergaven 294
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Eindelijk een nieuwe club

Eindelijk na meer dan een jaar zonder baan te hebben gezeten en FC Randers te hebben afgewezen heb ik een nieuwe baan als trainer gevonden. Dit keer niet in Europa maar in Zuid-Amerika namelijk in Peru. CFBC Melgar wordt mijn nieuwe baas als hoofdcoach, een vrij onbekende club voor de Europeanen maar in Peru een van de bekendere clubs. Met een transferbudget van bijna €5 miljoen moet het mogelijk zijn deze club mee te laten draaien aan de top in Peru.

Geplaatst

Zeer verassende clubkeuzes..............welke competities heb je eigenlijk gekozen (met welke divisies) want ik denk niet dat er veel mensen zijn die Peru als speelbare competitie instellen

Ohja nog een vraagje........welke reputatie heb jij nu als trainer.........je hebt nl zowl goede (2de seizoen Fiorentina) als mindere (KVSK) seizoenen gedraaid?

Geplaatst
  • Auteur
Zeer verassende clubkeuzes..............welke competities heb je eigenlijk gekozen (met welke divisies) want ik denk niet dat er veel mensen zijn die Peru als speelbare competitie instellen

Ohja nog een vraagje........welke reputatie heb jij nu als trainer.........je hebt nl zowl goede (2de seizoen Fiorentina) als mindere (KVSK) seizoenen gedraaid?

Ik heb alle competities geselecteerd, reputatie is ? waar kan ik dat vinden :D

Geplaatst

Volgens mij bij je profiel...............;:mrgy: en jij hebt ALLE competities geselecteerd???? Dan heb jij wel een zeer sterke computer of je vind lange wachttijden niet erg.....

Geplaatst
  • Auteur
Volgens mij bij je profiel...............;:mrgy: en jij hebt ALLE competities geselecteerd???? Dan heb jij wel een zeer sterke computer of je vind lange wachttijden niet erg.....

Nieteens lang en ook geen superdeluxe pc, 1GB RAM goede videokaart is also important

Geplaatst
  • Auteur

CFBC Melgar seizoen 2009-2010

Een club uit Peru is eens wat anders als FC Utrecht of Fiorentina vond ik en daarom nam ik het avontuur aan en koos voor de verassingen in het Bergse landschap van Peru. Ik kreeg van het bestuur de opdracht te bouwen aan een nieuwe ploeg voor het aankomende seizoen en dit seizoen was lijfsbehoud doelstelling nummer 1. Opzich geen enkel probleem aangezien de nummer laatst in de competitie, Curibamba al zowat gedegradeerd was. De selectie was vrij zwak en smal, veel oudere spelers en weinig nieuw grut. Ik stuurde meteen mijn scouts op pad en ze kwamen terug met drie fantastische aankopen voor de club. Allereerst was daar Carlos Ramos, de 19-jarige Columbiaan die als aanvallende middenvelder uit de voeten kan werd voor weinig geld overgenomen van Cienciano. Ook onze tweede aankoop werd gekocht van die club en dat was Rivaldo, een Brazilliaanse spits die later in het seizoen voor veel doelpunten ging zorgen, een topaankoop dus. Ook onze derde aankoop mocht er wezen, Claudio Mendoza kwam ons elftal versterken, hij kwam over van Sporting Cristal een van de betere ploegen uit de competitie. Dan de competitie zelf, tja wat kan ik erover zeggen. Veel slechte clubs en grote uitslagen is vrij standaard in Peru. Zo wonnen we een van onze eerste wedstrijden met maar liefst 9-0 van het gedegradeerde Curibamba. Toch waren we over het algemeen te wisselvallig, mede doordat onze verdedigende kwaliteiten van het niveau Quick Boys zijn. In de voorronde van de beker verloren we jammer genoeg in de tweede ronde van Colo Colo (de club van Millan) onterecht en konden we ons focussen op de competitie. We stelden onszelf al vrij snel veilig en het werd een saai seizoen met soms leuke uitslagen. Desondanks kijken we met veel plezier uit naar volgend seizoen waar we hopelijk lang mee kunnen draaien in de top van de competitie.

1191257344-40.jpg

1191257364-490.jpg

1191257378-710.jpg

1191257392-970.jpg

1191257408-670.jpg

1191257416-470.jpg

Geplaatst
  • Auteur

Hendrick moet weg bij Melgar

Het lijkt wel een cliche onderhand. Melgar kon niet met de druk van mijn prestaties omgaan en schopte mij buiten. Waarom? Geen idee, we presteerde toch naar behoren. Pakte hier en daar punten en draaide aardig mee (5de plek in de competitie), toch is er WEER een einde gekomen als trainer bij een club. Maar ik zou Hendrick niet zijn als ik alweer wat nieuws heb gevonden. Dit keer wat dichter bij huis, namelijk in Nederland zelf. FC Emmen benaderde mij om de boel weer op de rails te krijgen. Natuurlijk zei ik direct ja, Emmen is tenslotte een mooie club om bij te werken. Waarom ik ontslagen ben bij Melgar, ik heb werkelijk waar geen enkel idee.

Geplaatst
  • Auteur

FC Emmen promoveert bijna..

Sinds mijn aanstelling als trainer van FC Emmen zijn er een hoop dingen verandert binnen de club. Zowel kwa spelers als technische staf zijn er een hoop verniewingen. De vorige trainer had er met FC Emmen voor gezorgd dat de club al een periodetitel had gewonnen en het seizoen in alle rust kon afmaken. In mijn laatste wedstrijden van het seizoen als trainer van FC Emmen wisten we alles te winnen en eindigden we op een mooie derde plek in de competitie. RBC Roosendaal won ook alles, waardoor die club rechtstreeks promoveert naar de Eredivisie. Aan ons de taak om dat te proberen via de playoffwedstrijden. Allereerst troffen we Sparta, uit in Rotterdam konden we weinig potten breken en verloren we terecht met 3-2. Opvallend was onze vechtersmentaliteit, na een 3-0 achterstand toch nog de hoop erin houden om te kunnen winnen, wat ons ook bijna lukte. Omdat we thuis weer met 2-0 van de Spartanen wisten te winnen moest er een beslissingswedstrijd komen, die wij met een gelukje wisten te winnen waardoor we zowaar dichtbij promotie naar de Eredivisie waren. De jongens werden moe en zagen de loting; Heracles Almelo. Een moeilijke tegenstander met een aantal goede voetballers, de eerste wedstrijd was er een van sensationeel niveau. De Almeloers kwamen er niet aan te pas en werden met 4-0 terug naar huis gestuurd. In de tweede wedstrijd waren de rollen compleet omgedraaid met een hoofdrol voor Sarpong, de jonge Ajacied bezorgde onze defensie kopzorgen en dat resulteerde in een 0-3 verlies. De beslissingswedstrijd werd op fysieke krachten beslist, lange tijd bleef het 0-0 en pas 5 minuten voor het sluiten van de tweede verlenging scoorde Sarpong met een poeier van afstand. Onze droom blijft onze droom en zal dit seizoen in ieder geval niet in vervulling gaan, misschien volgend seizoen.

Geplaatst
  • Auteur

FC Emmen doet stevig inkopen

We kregen van het bestuur een aardig transferbudget waarmee we een hoop ervaring konden kopen voor onze smalle selectie. Een budget van ongeveer €2.9 miljoen moest voldoende zijn om de selectie dusdanig te versterken dat we dit seizoen mee kunnen dingen naar een promotieplek, iets wat ons afgelopen seizoen door fysieke omstandigheden mislukten. Allereerst werden er een hoop verdedigers gehaald, onze eerste aankoop was Ettori een verdedigende middenvelder die voor de toekomst gehaald werd. Hij kwam over van Bordeaux. Matoukou zal onze nieuwe centrale verdediger worden, kwam gratis over van De Graafschap. Yu Hai werd gekocht als backup van onze aanvallende middenvelders en kan zeker iets brengen in de Jupiler League. Leiwakabessy word onze nieuwe linksback, een ervaren rot die onze jongere backs wat bij kan brengen. Tim Bakens werd ook gehaald als eventuele backup maar zal zeker met zijn ervaring speelminuten krijgen. Een van de belangrijkste aankopen is toch wel Breuer, een leider in de verdediging die samen met Matoukou moet zorgen voor zo min mogelijk tegentreffers. Sardar is ook een backspeler, een jongen met veel talent die zijn kansen op de rechtsbackpositie zal gaan krijgen. Daoudi werd gehaald als toekomstige eerste doelman, de Marokkaan zal eerst worden uitgeleend aan een van onze sattelietclubs. Lensky werd gratis overgenomen van Feyenoord en zal onze nieuwe rechtermiddenvelder moeten worden. En ook Versluis zal onze gelederen komen versterken, een jonge international die in zijn potentieel een topper kan worden. Ook werden er aan het einde van het afgelopen seizoen nog wat extra spelers gehaald zoals Terol die tweede doelman gaat worden achter De Vries en Rojer. Ook zij zullen vaak hun opwachting gaan maken in het eerste elftal van FC Emmen.

1191411700-720.jpg

1191411741-690.jpg

Geplaatst

en toen zat hij weer bij emmen, screentje Dorus de Vries en Eric Matoukou grag...

Geplaatst
  • Auteur

Nederland kwalificeert zich voor EK

Het Nederlands Elftal onder leiding van Hendrick heeft het EK van 2012 bereikt. Veel debutanten maakten hun debuut onder leiding van de nieuwe bondscoach die pas 2 jaar aan de slag is als trainer van de Oranjehemden. Namen als Lex Voorn die inmiddels is uitgegroeid tot basisspeler en Erwin Mulder die het doel verdedigd voor de Leeuwen hebben hun plek gevonden in het elftal van Hendrick. 'Ik ben zeer tevreden met de nieuwe aanstormende talenten als Voorn en Mulder en geef ze ook degelijk een kans om zich te bewijzen als volwaardig Nederlands Elftal speler' sprak Hendrick. Nederland eindigde op de eerste plaats in de groepsfase met een even aantal punten als Servie maar zal op doelsaldo zich meteen plaatsen voor het EK. 'Het is nu aan ons te bewijzen hoe sterk we zijn op een groot evenement' aldus Hendrick.

1191509385-250.jpg

Onze eerste wedstrijd na de uitschakeling op het WK verliep stroef maar zakelijk. Een slappe wedstrijd maar wel 3 punten.

1191509426-050.jpg

Letland gaf ons veel tegenstand en kregen uiteindelijk ook twee keer een rode kaart. Toch wisten wij eenmaal het net te vinden.

1191509463-70.jpg

Uit tegen Ijsland hadden we het lastig, we benutte onze kansen niet en de Ijslanders waren allang blij dat ze een punt hadden gepakt.

1191509505-230.jpg

Een 0-0 score tegen Servie gaf ons geen voldoening, weer waren we de betere maar benutte weer de kansen niet.

1191509539-930.jpg

Met een nieuwe tactiek en opstelling veegde we Andorra van de mat. Een monsterscore ontstond met dank aan Sneijder die het spel bepaalde op het middenveld.

1191509586-650.jpg

Lex Voorn debuteerde uitstekend op het middenveld naast Maduro. De Letten mochten blij zijn dat het maar bij 0-5 is gebleven.

1191509628-920.jpg

We gingen doodleuk verder met het aaneenrijgen van doelpunten, onze doelpuntenmachine Huntelaar kwam eindelijk op stoom.

1191509667-40.jpg

Weer kregen we het niet voor elkaar om de Serven af te straffen, maar met een 1-1 waren we wel zeker van het EK.

1191509700-60.jpg

Geplaatst

Bij welke club speelt Lex Voorn als ik vragen mag? Dat is een jongen die ik niet ken eerlijk gezegd!

Als je na 2 jaar Erwin Mulder al opstelt weet ik niet of je wel zo verstandig bezig bent want dan heb je nog jongens achter de hand als Timmer, Vorm, Stekelenburg etc.

Het gaat lekker met je team hoewel je nog wel vaak gelijk speelt helaas.

Geplaatst
  • Auteur
Bij welke club speelt Lex Voorn als ik vragen mag? Dat is een jongen die ik niet ken eerlijk gezegd!

Als je na 2 jaar Erwin Mulder al opstelt weet ik niet of je wel zo verstandig bezig bent want dan heb je nog jongens achter de hand als Timmer, Vorm, Stekelenburg etc.

Het gaat lekker met je team hoewel je nog wel vaak gelijk speelt helaas.

Na 2 jaar? Lol Timmer is gestopt ik zit in 2012 he ;) Mulder is Neerlands beste keeper op dit moment, Voorn speelt bij Chelsea nu

Geplaatst

Ik vind het een fraaie novelle.

Het is misschien geen grafisch meesterwerk, en ook niet van wedstrijd tot wedstrijd gedetailleerd uitgewerkt, maar dat maakt het juist weer afwisselend met andere novelles die ik volg. Daarbij weet je de belangrijke dingen toch goed te vermelden.

Verder ligt de clubkeuze met erg, met de kleine clubs.

Heb je een stem voor IDS gegeven, en hoewel er andere novelles met veel meer stemmen zijn wil ik deze novelle ook wel de nodige credits geven zo.

Ga zo door!

Geplaatst
ik heb je novelle even vluchtig doorgelezen. Leuk man om van Utrecht naar Fiorentina te gaan en dan het eerste seizoen daar net degradatie ontlopen en het jaar erop (door uitstekende transfers) 3e weten te worden.

super gedaan man!

Succes nog (ook met Nederland)

Ben je novelle is gaan doorbladeren en wilde met de bovenstaande quote verder gaan, maar ondertussen ben je al weer heel wat clubs verder. Wel leuk om zo een carriere te spelen.

Met Nederland doe je het redelijk, ik snap alleen niet waarom jij die bug niet hebt als je coach van Nederland wordt, hoe kan dat ?

Geplaatst
  • Auteur
ik heb je novelle even vluchtig doorgelezen. Leuk man om van Utrecht naar Fiorentina te gaan en dan het eerste seizoen daar net degradatie ontlopen en het jaar erop (door uitstekende transfers) 3e weten te worden.

super gedaan man!

Ben je novelle is gaan doorbladeren en wilde met de bovenstaande quote verder gaan, maar ondertussen ben je al weer heel wat clubs verder. Wel leuk om zo een carriere te spelen.

Met Nederland doe je het redelijk, ik snap alleen niet waarom jij die bug niet hebt als je coach van Nederland wordt, hoe kan dat ?

Heb de mappen verwijderd waar de bug inzat ;)

Geplaatst

super gedaan man!

Heb de mappen verwijderd waar de bug inzat ;)

En welke mappen zijn dat dan wel ? Ik ken wel de map met de nepspelers, maar niet die met de nepbondscoach.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]