Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Kiezen voor 'goede' speler of 'leuke' speler

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Heej,

Ik zit nu in 2014 met Ajax, en ik heb enorm vaak dat ik soms een speler aantrek omdat ik zijn 'naam' of hetgeen wat ik van hem ken leuker vind.

Zo komt het er op neer, dat ik een veel beter elftal had kunnen hebben als nu. Voorbeeld is dat ik kon kiezen tussen het kopen van Sahin of het aantrekken van Buston Morales (random player uit spanje) Ik koos voor morales, hoewel sahin kwalitatief beter was.

Waarom? Leuke naam, spanje vind ik leuke nationaliteit..weet eigenlijk niet.

Zo koop ik vaak spanjaarden, portugezen en brazilianen.

Al bij al maakt het niet veel uit, heb al aantal keer de champions league gewonnen, maar kwalitatief had ik een nog beter elftal als nu kunnen hebben.

Nog een voorbeeld: Kaka verkocht, raul garcia aangekocht!

Hebben jullie dit ook ooit?

Geplaatst
  • Auteur

Heej,

Ik zit nu in 2014 met Ajax, en ik heb enorm vaak dat ik soms een speler aantrek omdat ik zijn 'naam' of hetgeen wat ik van hem ken leuker vind.

Zo komt het er op neer, dat ik een veel beter elftal had kunnen hebben als nu. Voorbeeld is dat ik kon kiezen tussen het kopen van Sahin of het aantrekken van Buston Morales (random player uit spanje) Ik koos voor morales, hoewel sahin kwalitatief beter was.

Waarom? Leuke naam, spanje vind ik leuke nationaliteit..weet eigenlijk niet.

Zo koop ik vaak spanjaarden, portugezen en brazilianen.

Al bij al maakt het niet veel uit, heb al aantal keer de champions league gewonnen, maar kwalitatief had ik een nog beter elftal als nu kunnen hebben.

Nog een voorbeeld: Kaka verkocht, raul garcia aangekocht!

Hebben jullie dit ook ooit?

Geplaatst

Als ik twee redelijk even goede spelers heb dan kies ik vaak wel voor de speler die ik van bijvoorbeeld TV ofzo ken. Dus ''Leuke Spelers'' het liefst.

Geplaatst

Euhh als ik kan kiezen tussen een speler die Gay Poep heet en een speler die een 'normale' naam heeft kies ik die met de normale naam. Dan is hij maar wat slechter, ik wil geen shit in mijn team.

Geplaatst

Bwah, Als diezelfde Gay Poep 9/10 ofzo zo scoren en iemand met een normale naam 8/10 komt toch diegene met de normale naam naar mij. Het verschil moet echter niet TÉ groot zijn...

Geplaatst

discriminatie op naam:p mij maakt het niet zoveel uit hoe die speler heet gewoon de beste haal ik

Geplaatst

Ik haal Vagner Love er ook niet uit ook al is hij zo lelijk ;)

Geplaatst

Tsja, eigenlijk is t niet logisch een goede speler te negeren alleen om zn naam en toch sluit ik me helemaal aan bij de woorden van Mystery;

Euhh als ik kan kiezen tussen een speler die Gay Poep heet en een speler die een 'normale' naam heeft kies ik die met de normale naam. Dan is hij maar wat slechter, ik wil geen shit in mijn team.

Heb al genoeg toppers laten schieten puur omdat ik de profielfoto niet leuk vond of omdat zn naam me niet aan stond, in mijn team dus ook alleen maar goede maar wel `leuke` spelers 8)

Geplaatst

Als de kwaliteit ongeveer hetzelfde is ga ik ook voor de leuke speler. Anders is het kwaliteit eerst :)

En sinds kort telt ook de nationaliteit: 'Nederlander' voor een serieus pluspunt aangezien ik een, voor mijzelf opgelegde, doelstelling wil behalen :)

Geplaatst

Ligt er natuurlijk aan wat je doelstellingen zijn :)

Geplaatst

Exotische namen kunnen bij mij standaard op meer krediet rekenen

Geplaatst
  • Auteur

Juist, exotische bij mij ook...

Spelers die ik meestal ook niet aantrek: Duitsers, dit niet vanwege de geschiedenis van het land, maar vooral qua voetbal in het écht. Vind duits voetbal nooit mooi.

Kon pas een speler kopen Marcell Jansen, was een zeer goede voetballer, maar heb van hem afgezien door zijn nationaliteit en de daarbij behorende 'saaie'naam

Geplaatst

Ik heb wel eens met een klein clubje een baggerbraziliaan gekocht omdat ik vond dat die wel een leuk naampje had.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]