Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zal wel aan mij liggen maar Carew vind ik niet zo'n goede aankoop. Voor de Serie B wel maar voor de Serie a heb ik me twijfels.

• Antwoorden 53
  • Weergaven 140
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Ik denk dat Zidane nooit echt trainer zal gaan worden maar vind het wel leuk bedacht, succes verder.

Geplaatst

Goede aankopen alleen Gerard snap ik niet zo.

Geplaatst
  • Auteur

@ Twano: voor de serie B vind ik Gerard nog altijd een goeie speler. Nog maar 27. Voor die positie heb ik enkel Paro en Zanetti(29 al). Giannichedda verkocht wegens te oud.

Geplaatst

Ja maar, je moet er van uitgaan dat Juventus volgend jaar in de Serie A speelt, en sowieso beter is dan alle teams bij elkaar in de Serie B. Dus inderdaad, aan Gerard heb je niet echt veel geloof ik.

Geplaatst

Ik vrees voor je Zjenzinho dat Pocognoli nog niet klaar is natuurlijk voor zo een groot werk! Higuain daar haal je dan wel weer een goede jongen mee binnen die zeker niet verkeerd is maar hij heeft best zware concurrentie volgens mij bij jouw!

Het gaat goed met je team. Mag ik een screentje van Valeri Bojinov?

Geplaatst

Ik vind het leuk hoe lekker uitgebreid jij de spelers doet die op interlandverplichting zijn. Dit geeft een teken dat je er tijd aan besteed en dat is wel mooi!

Mag ik vragen wie Paro is? Is dat een speler of een bijnaam of wat is het?

Je hebt 5 lekkere speelrondes achter de rug alleen jammer dat Volpato moest scoren maar dat geeft je toch een iets beter beeld vind ik persoonlijk altijd!

Het valt me wel op dat de middenvelders nogal veel scoren bij jouw. Speel jij zo aanvallend of is dat gewoon toeval?

Geplaatst
  • Auteur

Paro = Matteo Paro (verdedigende middenvelder van vooraan 20, weet niet juist hoe oud) Idd de middenvelder scoren nogal veel. Ik probeer met iedere ploeg aanvallend te spelen, maar ik mijn tactiek wat veranderd in de volgende partijen, omdat Carew niet veel aan scoren toekomt. Ik hoop snel weer wat updates te posten

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]