Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur

destinmakumbavp6.png

johanmelanderos5.png

Volgende Update

- Competitie uitslagen.

Geplaatst
  • Auteur

compeerste15copyjk9.png

Volgende Update:

- Eindstand...

- Laatse wedstrijd uitslagen

Geplaatst

Mooie novelle,

Heb je een screentje van je topscorer? (Dahlén)

Geplaatst
  • Auteur

Jazeker :)

onder aan de vorige pagina staat er eenje.

Geplaatst

Het gaat wel goed met IK Brage zeg! Het is voor mij een heel onbekende ploeg maar volgens mij spelen die niet vaak bovenaan in het 2e niveau is het wel? Dan heb je iets voor elkaar gekregen waar je best trots op mag zijn.

Let alleen wel dat het in de Zweedse competitie een stuk zwaarder zal zijn met tegentanders van meer formaat en kijk niet raar op als je daarvan verliest!

Malmo, Kalmar en Helsingborgs zijn zeker de gemakkelijkste tegenstanders niet!

Geplaatst

Knap zo weinig doelpunten tegen. Kun je mss een screen laten zien van je tactiek?

Geplaatst
  • Auteur

@Knight: behoorlijk verdedigend en omdat de aanval niet zo sterk is in deze comp. denk ik dat, dat de reden is dat ik zo weinig tegendoelpunten heb.

als het aanvallen niet goed gaat, haal ik buitenste 2 centrale middenvelders naar buiten met pijltje naar boven, dat werkt tot dusver altijd goed.

tactieksq3.png

Geplaatst

Het gaat goed met je club en mooie lay-0ut

1 puntje ik vind die verhalen iets te lang en nodigen me niet uit om te gaan lezen....

maar voorderest succes

Geplaatst
  • Auteur
Het gaat wel goed met IK Brage zeg! Het is voor mij een heel onbekende ploeg maar volgens mij spelen die niet vaak bovenaan in het 2e niveau is het wel? Dan heb je iets voor elkaar gekregen waar je best trots op mag zijn.

Let alleen wel dat het in de Zweedse competitie een stuk zwaarder zal zijn met tegentanders van meer formaat en kijk niet raar op als je daarvan verliest!

7e is de doelstelling, maar het is nog maar 2de klasse, dus eerste nog eerste klasse dan pas Allveskan.. als ik daar natuurlijk promoveer ;)

Djurgardens is ook sterk trouwens.

Geplaatst

Wat een tactiek zeg en ook effectief, knap dat je hem zo hebt verzonnen.

Geplaatst
  • Auteur

Bedankt Knight, heb goede ervaringen met deze tactiek ben ook als een 2e op EK08 geworden met Wales in dezelfde tactiek.

Alleen werkt hij niet zo goed tegen een aanvallende 4-3-3 dan willen ze nog welleens de flanken overlopen en zo mijn verdediging onder druk zetten, maar in deze competitie spelen ze bijna allemaal 4-4-2.

Geplaatst

7e is de doelstelling, maar het is nog maar 2de klasse, dus eerste nog eerste klasse dan pas Allveskan.. als ik daar natuurlijk promoveer ;)

Ik dacht eerlijk gezegd dat je al in de eerste divisie zat van Zweden om volgend jaar naar het hoogste niveau te gaan. Maar goed ieder mens maakt fouten en dat komt doordat ik de competitie in Zweden ook helemaal niet ken!

Voldoe je een beetje aan hun doelstelling of sta je erboven of eronder momenteel?

Zoveel ploegen in Zweden zijn sterk omdat het ongeveer een gelijke competitie betreft volgens mij is het niet?

Geplaatst
  • Auteur

Ik dacht eerlijk gezegd dat je al in de eerste divisie zat van Zweden om volgend jaar naar het hoogste niveau te gaan. Maar goed ieder mens maakt fouten en dat komt doordat ik de competitie in Zweden ook helemaal niet ken!

Voldoe je een beetje aan hun doelstelling of sta je erboven of eronder momenteel?

Zoveel ploegen in Zweden zijn sterk omdat het ongeveer een gelijke competitie betreft volgens mij is het niet?

Ik heb het misschien ook niet duidelijk vermeld ;) geeft niet fouten zijn inderdaad menselijk.

Mijn doelstelling is meedraaien voor promotie, en de prognose is 7de dus ik sta er momenteel goed voor ;) ze zijn ook uiterst tevreden met me, ik heb alleen nog moeite met de financieen maar dat verbeterd langzaam.

En inderdaad want in de beker zitten nog een heleboel divisie 2 clubs die gewoon makkelijk tegen een allveskan club spelen bijv. Häcken die speelt eerste divisie maar kan makkelijk mee draaien in de Allveskan...

---------------- Update:

interlanddebuutev4.png

Geplaatst

Leuke club een een goed eerste seizoen daar! Zo goed presteren met een elftal dat in de middenmoot wordt verwacht. Ik ben onder de indruk!

Geplaatst
Tuurlijk...

tobisdahlntb3.png

Toch wel een heerlijk spelertje voor je club8)

sorry als ik erover heen gelezen heb, maar zat hij al bij je team of heb je hem gekocht?

Geplaatst
  • Auteur
Tuurlijk...

plaatje

Toch wel een heerlijk spelertje voor je club8)

sorry als ik erover heen gelezen heb, maar zat hij al bij je team of heb je hem gekocht?

i wou dat ik zulke spelers kon betalen, nee hij zat in de reserves toen ik bij de ploeg kwam... het is waarschijnlijk een regen omdat dit zijn eerste seizoen bij Brage is maar dat kan ook gewoon natuurlijk.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]