Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Zijn hier echte geldwolven die hun spelers regelmatig beboeten voor een rode kaart, slechte prestatie, ...?

Post het hier! :)

En je ervaringen ermee natuurlijk ook ;)

Persoonlijk geef ik alleen boetes voor een rode kaart als ik voel dat we die wedstrijd daardoor niet gewonnen hebben. Ligt eraan hoe kwaad ik ben :)

En spelers die niet op de training komen mogen altijd 2 weken loon inleveren. :)

Voor de rest eigenlijk geen boetes hier. Ik vind dat elke speler wel eens een offday kan/mag hebben dus ik beboet nooit voor een zwakke prestatie. Enkel wanneer ze een hele reeks van teleurstellingen zouden neerpoten. Maar daar krijgen ze de kans er niet voor aangezien ik genoeg vervangingen voor elke positie heb :)

Geplaatst
  • Auteur

Zijn hier echte geldwolven die hun spelers regelmatig beboeten voor een rode kaart, slechte prestatie, ...?

Post het hier! :)

En je ervaringen ermee natuurlijk ook ;)

Persoonlijk geef ik alleen boetes voor een rode kaart als ik voel dat we die wedstrijd daardoor niet gewonnen hebben. Ligt eraan hoe kwaad ik ben :)

En spelers die niet op de training komen mogen altijd 2 weken loon inleveren. :)

Voor de rest eigenlijk geen boetes hier. Ik vind dat elke speler wel eens een offday kan/mag hebben dus ik beboet nooit voor een zwakke prestatie. Enkel wanneer ze een hele reeks van teleurstellingen zouden neerpoten. Maar daar krijgen ze de kans er niet voor aangezien ik genoeg vervangingen voor elke positie heb :)

Geplaatst

Enkel voor Penaltyfouten, Rode kaarten of niet komen opdaen voor training. Eerst een waarschuwing, daar na 2 keer 1 week salaris en als het dan nog gebeurt ga ik per 2 weken aftrekken

Geplaatst

Ik doe altijd meteen 2 weken, wel terecht natuurlijk. Bespaart me geld, en profielpunten bij discipline gaan omhoog.

Geplaatst
  • Auteur

Hoe beboet je penalty fouten? Agressief gedrag?

Geplaatst

Bv. bij een terechte rode kaart geef ik eerst een waarschuwing, bij een volgend vergrijp een week salaris..

Geplaatst

Elke fout = straffen! Bij mij, leren ze wat van, een soort van Mourinho-style heb ik. 8)

Geplaatst
  • Auteur

@Pacino: elke fout? :p Dan betaal je ook niet veel aan loon :D

Geplaatst

Pas na een onnodige fout bijvoorbeeld een rode kaart, en niet komen opdagen op de training. Soms doe ik ook na een slechte prestatie van een goede speler een waarschuwing. Maar ik heb pas 1 keer de echte boete moeten schrijven. Ik ben daar nog redelijk soft in.

Geplaatst

Ik geef alleen boetes bij lekken naar de media. Als een speler openbaar maakt dat hij weg wil bijvoorbeeld.

Voor rode kaarten niet, dat scheelt mij naderhand weer hoofdbrekens bij de opstelling...:*)

Geplaatst

Als ik in de min zit bij mn loonbudget wil ik nog wel 's vaker een straf uitdelen. Als een speler niet op de training komt straf ik hem ook, datzelfde doe ik als ik een belangrijke wedstrijd verlies, ik straf de speler(s) met het laagste cijfer.

Geplaatst
Als ik in de min zit bij mn loonbudget wil ik nog wel 's vaker een straf uitdelen. Als een speler niet op de training komt straf ik hem ook, datzelfde doe ik als ik een belangrijke wedstrijd verlies, ik straf de speler(s) met het laagste cijfer.

Lekker hard. Je moet wel in je achterhoofd houden dat je ze kan laten schrikken. Ook de andere spelers.

Geplaatst

Ik geef haast geen boetes, ik kan het niet over mijn hart krijgen :oops:

Zoals ik lees geven er hier waarschuwingen/boetes voor penaltyfouten, kaarten... dat doe ik nooit! Behalve als er een basisspeler echt slecht bezig is

over een lange periode durf ik wel eens een waarschuwing geven.

Speler niet komen opdagen voor training = eerst kijken in notities of dat al eens

is gebeurd, zoniet blijft het waarschuwing. Anders 1 week boete, nog een keer 2 weken boete,... Dat is volgens mij het eerlijkst.

Geplaatst

Bij clubs zonder geld probeer ik zo sloeberig mogelijk te doen en probeer ik overal zoveel mogelijk geld uit te halen, dus ook door het toepassen van boetes... Bij een rijke club doe ik niet aan boetes want dat vind ik sloeberig en haal ik niet overal geld uit

Geplaatst
@Pacino: elke fout? :p Dan betaal je ook niet veel aan loon :D

Lekker hoge financien toch? :whistle:

Geplaatst

Een nuttige rode kaart, bijvoorbeeld in de laatste minuut doorgebroken speler neerhalen zodat we winnen, laat ik voor wat het is. Slaan of iets dergelijks pak ik gelijk aan met een week salaris. Niet komen opdagen op training is één keer een waarschuwing, daarna één week salaris. Dingen in de media gooien hetzelfde. Eerst waarschuwen.

Geplaatst

Als ik dit zo hoor dan kan ik best wel wat vaker waarschuwingen uidelen. Ik dacht dat het moraal van de ploeg dan meteen omlaag ging.

Geplaatst

Pas als een speler tijdje slecht speelt en als hij niet komt opdagen op de training geef ik boete. Ik begin dan met waarschuwing en daarna 2 weken gaan geld. Heb nog nooit boete gegeven voor rode kaart, aangezien ik altijd rode kaart eb gekregen tijdens een wedstrijd die ik toch win:-D

Geplaatst

Het is bij mij twee weken salaris inleveren voor stomme rode kaarten (slaan, elleboog ed) en niet komen opdagen voor training. Bij mij werd het niet gepikt als ik na media uitingen boetes ging uitdelen dus dat doe ik eigenlijk nooit meer.

Geplaatst

Ik eigenlijk alleen maar als ze een training missen, dan geef ik gewoon een waarschuwing voor onproffesioneel gedrag, met boetes heb ik in het verleden slechte ervaringen, dan zakte het moraal als een baksteen, waren ze het er weer eens niet mee eens.

Geplaatst

Ik ben ook soft voor mijn team, ik geef alleen een waarschuwing als een speler een training mist, mocht hij het daarna nog een keer doen, dan is het natuurlijk gewoon een boete.

Geplaatst
  • Auteur
Ik eigenlijk alleen maar als ze een training missen, dan geef ik gewoon een waarschuwing voor onproffesioneel gedrag, met boetes heb ik in het verleden slechte ervaringen, dan zakte het moraal als een baksteen, waren ze het er weer eens niet mee eens.

De enige spelers die bij mij niet op de training komen opdagen zijn spelers die op de TL staan (gewild of niet) en ik eigenlijk niet meer wil/moet hebben.

Dus dan maakt het me ook geen zak uit of hun moraal daar van daalt :) Van de rest van mijn team heb ik niks gehoord dat ze het niet leuk vinden dat een medeploegmaat onrechtvaardig behandelt werd, dus blijf ik gewoon direct 2 weken loon boete geven :)

Heb ik toch al een miljoentje mee uitgespaard denk ik :D

Geplaatst

Ik geef mijn spelers alleen een boete van 2 weken bij een domme rode kaart, bijvoorbeeld slaan, of als ze niet komen opdagen op de training.

Waarschuwingen geef ik als ze iets doorlekken naar de media.

Geplaatst

Ik geef voor een rode kaart vaag gewoon één of soms zelfs twee weken salaris boete ligt eraan wat het gevolg van de kaart was. Maar natuurlijk ook als ze niet komen opdagen op de training.

Geplaatst

Zit nu in 2014 met ajax, heb nog geen een keer gehad dat een belangrijke speler een training miste...Met andere woorden, de enige spelers (stuk of 3) die tot dusver een training hebben gemist, waren sowieso overbodige spelers. Reden dat ze een training missen is meestal namelijk omdat ze ontevreden zijn vanwege te weinig speeltijd. Aangezien ik in een roulatiesysteem speel waarbij ik zo'n 18s pelers gebruik (waarvan zeg 13 basisspelers, 5 die altijd wisselen), heb ik vrij weinig klachten.

Die spelers die wel hebben geklaagd, waren toch overbodig dus heb ik een boete van 1 week gegeven.

Als het eens voorkomt dat iemand een rode kaart krijgt, geef ik hemg ewoon een waarschuwing, verder niks...het is nameljik niet goed voor de sfeer in je team om spelers vaak te beboeten

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]