Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Leuke reacties, kan ik veel mee.. :) Zoals ik al aangaf, het is puur even uitproberen hoe FM '08 in elkaar zit. Persoonlijk hecht ik weinig waarde aan het aantal Italianen in m'n elftal, zolang ik de punten weet te bemachtigen (met Downing in de basis als dé grote man ;)) gaat het imo wel lekker. Schroom vooral niet om alsnog je punten van kritiek te geven, des te beter voor mij.. :)

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Leuke reacties, kan ik veel mee.. :) Zoals ik al aangaf, het is puur even uitproberen hoe FM '08 in elkaar zit. Persoonlijk hecht ik weinig waarde aan het aantal Italianen in m'n elftal, zolang ik de punten weet te bemachtigen (met Downing in de basis als dé grote man ;)) gaat het imo wel lekker. Schroom vooral niet om alsnog je punten van kritiek te geven, des te beter voor mij.. :)

Ik vraag me alleen af waarom chivu wissel staat voor zanetti

Geplaatst

Omdat Zanetti opvallend sterk presteerd als rechter-centrale verdediger, en nog een punt wat je niet kon weten is dat Chivu nu niet bepaald in vorm is..

Geplaatst

Lucarelli zelfs bij Arsenal een ongelooflijke killer zo te zien.

Wel leuk team met talentvolle inkopen en natuurlijk doelpunten machine Lucarelli.

7,5

Geplaatst

McGeady niet goed genoeg voor basis (ken hem niet in FM2008 )

ik vind hem in het echt wel super goed.

leuke aankopen en huren verder,

veel talent daardoor binnen gehaald

8

Geplaatst
Lucarelli zelfs bij Arsenal een ongelooflijke killer zo te zien.

Wel leuk team met talentvolle inkopen en natuurlijk doelpunten machine Lucarelli.

7,5

ja hij doet het wel lekker :D hij knalde er net weer 1 binnen tegen AEK :D en hij is tevens mijn captain :thumb:

Geplaatst

Kan helaas geen screen posten, zit op stage...

GK: Stekelenburg

DR: Heitinga

DL: Emanuelson

DC: Maduro

DC: Kompany

MR: De Zeeuw

ML: Affelay

MC: Riquelme

MC: Van der Vaart

AC: Huntelaar

AC: Alves

Subs:

Biglia

Bojan

Stam

Biglia

Zuiverloon

Guilherme (AMC)

Geplaatst

nee screen hiervan zul je ook vast niet hebben, denk niet dat dit mogelijk is. ben zelf ajax en spelers al de zeeuw, affelay, zuiverloon en alves kosten je minstens al 30 miljoen want die willen ze echt niet laten gaan ik heb me best ook gedaan. vd vaart koste voor mij 19mil. en riquelme was onhaalbar. en dan heb je ook nog biglia, guilherme en bojan misschien als je thuis bent van stage een screentje?

@MBS: 6 ik vind het geen arsenal waardige aankopen, boussoufa, farfan...

en lucarelli in drie oefenwedstrijden 5x laten scoren is ook niet een groot wonder.

@Manuel: 7.5 leuke aankopen

Geplaatst

Zal ik doen als ik nog tijd heb vanavond...

De zeeuw: 9 mln

Zuiverloon: 6.7 mln

Alves: 7 miln + manucharyan

Vd vaart: 20 mln

Riquelme: 26 mln

Biglia: 4.5 miln

Guilherme: 6 mln

Bojan: gratis (ivm jeugdcontract, kun je hem gratis benaderen)

Overigens zaten bij alle transfers hoge doorkoopclausules inbegrepen (gemiddeld zo'n 30%)

Totaal 79 mln

Transferbudget op begin: 41 mln

Verkocht:

Vermaelen 6 mln

Delorge: 4 mln

Suarez: 6 mln

Rommedahl: 2 mln

Suarez: 11 mln

Gabri: 6 mln

Komt dus neer op totaal 35 mln+41 = 76 miljoen

Dit allemaal uit mijn hoofd, gekocht voor 79 miljoen en 76 miljoen, deze bedragen zijn uit mijn hoofd dus klopt niet helemaal...het komt er op neer dat ik nu minder dan een miljoen transferbudget over heb

ps. Al was het wel valsspelen geweest, dat heeft toch niks te maken met de aard van dit topic?

Geplaatst
Zal ik doen als ik nog tijd heb vanavond...

De zeeuw: 9 mln

Zuiverloon: 6.7 mln

Alves: 7 miln + manucharyan

Vd vaart: 20 mln

Riquelme: 26 mln

Biglia: 4.5 miln

Guilherme: 6 mln

Bojan: gratis (ivm jeugdcontract, kun je hem gratis benaderen)

Overigens zaten bij alle transfers hoge doorkoopclausules inbegrepen (gemiddeld zo'n 30%)

Totaal 79 mln

Transferbudget op begin: 41 mln

Verkocht:

Vermaelen 6 mln

Delorge: 4 mln

Suarez: 6 mln

Rommedahl: 2 mln

Suarez: 11 mln

Gabri: 6 mln

Komt dus neer op totaal 35 mln+41 = 76 miljoen

Dit allemaal uit mijn hoofd, gekocht voor 79 miljoen en 76 miljoen, deze bedragen zijn uit mijn hoofd dus klopt niet helemaal...het komt er op neer dat ik nu minder dan een miljoen transferbudget over heb

ps. Al was het wel valsspelen geweest, dat heeft toch niks te maken met de aard van dit topic?

suarez twee keer verkopen vind ik knap, en in de aankopen heb je affelay niet mee gerekend dus dat word het gat 20miljoen ofzo, want affelay kreeg ik met ajax niet voor 9.5mil.

en transferbudget op het begin 41 is volgens mij ook niet helemaal rieeel als je volgens mij normaal maar 9 krijgt als je voor kampieon schap gaat kan je de lonen nog veranderen maarja met aankopen als vdv en riquelme zal je dat ook wel nodig hebben

en nee vind het alleen jammer als mensen hier een opstelling gaan verzinnen vandaar, maar ik ben benieuwd naar je screentje en als het dan klopt neem ik alles terug ;)

trouwens lekkere stage waar je de hele tijd kan interneten :P

Geplaatst

Ook ik vind dit heel apart. Ten eerste lijkt het me onwaarschijnlijk dat je riquelme en bojan kan halen. Bojan kan je idd benaderen, maar die gaat dus nooit naar ajax (bij mij voor geen goud). Kompany vertrok bij mij voor 18,5 miljoen naar Real Madrid...

Ten tweede vind ik ook de verkopen raar. Ik kon Delorge en Rommedahl bijvoorbeeld niet aan de straatstenen slijten, laat staan dat je gewoon 6 miljoen voor de heren vangt! En Suarez voor 6 en daarna voor 11 neerzetten is natuurlijk ook uiterst verdacht. Maargoed, als je dit team heb geef ik je een 8,5.

Enige reden kan volgens mij zijn dat dit seizoen 3 is ofzo, dan moet het misschien wel lukken... EN als er een screen komt met 'bewijs' neem ik, net als MickvdLey' mijn woorden natuurlijk terug ;)

Geplaatst
Ook ik vind dit heel apart. Ten eerste lijkt het me onwaarschijnlijk dat je riquelme en bojan kan halen. Bojan kan je idd benaderen, maar die gaat dus nooit naar ajax (bij mij voor geen goud). Kompany vertrok bij mij voor 18,5 miljoen naar Real Madrid...

Ten tweede vind ik ook de verkopen raar. Ik kon Delorge en Rommedahl bijvoorbeeld niet aan de straatstenen slijten, laat staan dat je gewoon 6 miljoen voor de heren vangt! En Suarez voor 6 en daarna voor 11 neerzetten is natuurlijk ook uiterst verdacht. Maargoed, als je dit team heb geef ik je een 8,5.

Enige reden kan volgens mij zijn dat dit seizoen 3 is ofzo, dan moet het misschien wel lukken... EN als er een screen komt met 'bewijs' neem ik, net als MickvdLey' mijn woorden natuurlijk terug ;)

Seizoen 2, in eerste seizoen de titel gepakt met originele spelers + kwartfinale CL gehaald, ik wilde mijn 1e seizoen kijken wat de originele selectie van ajax kon bereiken.

Geplaatst

@ Jeroen Boer

haha sorry dat ik het moet zeggen, maar ik (en ik denk 9 van de 10 mensen hier) kunnen je geen fatsoenlijke rating geven, aangezien je met vrijwel allemaal onbekende spelers speelt.

Wel vet da je een spel speelt met zenith

Geplaatst

Seizoen 2, in eerste seizoen de titel gepakt met originele spelers + kwartfinale CL gehaald, ik wilde mijn 1e seizoen kijken wat de originele selectie van ajax kon bereiken.

Ok dat maakt het een heel ander verhaal natuurlijk :clap: Aangezien je bij Ajax halverwege het eerste seizoen alweer 20 miljoen extra krijg. Daarnaast heb jij dan natuurlijk bonussen van de CL en competitie. Leuke selectie samengesteld daarmee met al het verzamelde geld, chapeau!

Geplaatst
Opstelling Feyenoord seizoen 1

2000986248397577854_rs.jpg

Transfers:

2005636782777095495_rs.jpg

Luigi Bruins moet je in de basis zetten ! Wat een held is dat _O_

Geplaatst
Mooie selectie met veel talenten! Alleen, wat moet je met quansah?

Een: 7

quansah was gratis en aangezien ik mols te slecht vind en slory nogal vaak geblesseerd is moest ik wel iemand daar achter hebben met quansah heb je een redelijk goede snelle speler dus meer iets voor in de breedte