Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Als je hem erin zet, zou ik het doen ipv Bojinov. Ik neem aan dat Bianchi topscorer is?

idd, maar ik speel op het moment maar met 1 spitsen Bojinov speelt rechts in als aanvallend mid velder.

Bianchi is nu ook idd topscoorder, schoot in zijn Man City carriere al 100 competitie goals erin en in zijn hele carriere (competitie, beker, CL, friendly;s) meer dan 200

Wedstrijd tegen Aston Villa is afgelopen.

Zeefuik speelde de hele wedstrijd. We stonden 1-1 tot de 89e minuut. Zeefuik stond opde juiste plek op het juiste tijdstip en met een mooie lobje schoot hij de winnende binnen.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Bij mijn Manchester City was hij ook fantastisch, dus hem moet je er sowieso in laten staan. Kan je Zeefuik anders niet omtrainen tot AMC?

Geplaatst
Bij mijn Manchester City was hij ook fantastisch, dus hem moet je er sowieso in laten staan. Kan je Zeefuik anders niet omtrainen tot AMC?

Dat zou ik kunnen doen. Thnx voor de tip. Maar zeefuik heb ik ook gekocht voor de toekomst omdat ik krap zit met Echte spitsen: Bianchi, Bojinov, Ruudje en Kezman en Zeefuik. Maar het word zo wie zo lastig om hem teb ehouden, ondanks de basisplaats. Net bodafgewezen van 25 milj van Chelsea, en nu is hij boos op me

Ik heb BDW nog vergeten te melden dat ik ook nog Alex Texiera Santos heb rond lopen. 18 jaar en nu al 5 milj

Geplaatst

Je probleem met verengelsen zou je kunnen oplossen door jeugdspelers op jonge leeftijd in de -19 teams te scouten... kom je heel vaak leuke spelers tegen hoor. Maar dat verengelsen is nergens voor nodig. leuk team. 7,5

Geplaatst
Je probleem met verengelsen zou je kunnen oplossen door jeugdspelers op jonge leeftijd in de -19 teams te scouten... kom je heel vaak leuke spelers tegen hoor. Maar dat verengelsen is nergens voor nodig. leuk team. 7,5

jaa, maar mijn scout vind ze niet goed genoeg en ga geen 5 milj uitgeven aan spelers die volgens mijn scout niet aan mijn eisen voldoen dusa, laat ik het ook maar. Ik ver Europees wel

Geplaatst

jaa, maar mijn scout vind ze niet goed genoeg en ga geen 5 milj uitgeven aan spelers die volgens mijn scout niet aan mijn eisen voldoen dusa, laat ik het ook maar. Ik ver Europees wel

Ik vind altijd spelers voor hoogstens 30k van 16/17 jaar die dan uit kunnen groeien tot een superieure speler in de PL. Kan je of doorverkopen voor miljoenen op hun 20ste of uit laten groeien tot clubhelden.

Geplaatst

Je moet je scouts ook niet al te serieus nemen.

Één scout van mij (met beoordeling potentieel 16) zei dat een 16 jarige speler maar een redelijke speler in de Liga BBVA kan worden. Nu nog geen 2 jaar laten kan dezelfde speler volgens dezelfde scout een goede speler in de PRIMERA DIVISION worden.

Dus je moet vooral zelf oordelen.

Geplaatst

Mijn Milan 2de seizoen, vorig jaar CL en Kampioenschap gewonnen, dit jaar weer autoritair leider.

Mil.jpg.358a3cbf5658ffd562eeab45f8fba5d3.jpg

Geplaatst

Wel een lekkere selectie. Zou ieder team jalours op zijn. 8

Geplaatst

I love KieBling! Scoort veel alleen koppen snap ik niks van:sorry: Ben je 1.96 kan je voor geen meter koppen?

Geplaatst

@ jj1 : Waarom heb je Rodrigo Taddei (AMRLC) op de AC positie staan en niet Totti?

Verder een heerlijke selectie! Kiebling is inderdaad een topper, staat garant voor vele goals

Geplaatst
Krc Genk seizoen 1

*Helden*

Spelers met een rode kader zijn door mij aangekocht

+1 voor Belgische aankopen

+2 De Sutter

+1 Ljubojevic weg

-1 Haroun

+5 Krc Genk

Ervanuitgaand dat ik altijd begin met 6/10 en dan optel/aftrek word dit dus 14/10. Daar zullen we voor het gemak 9/10 van maken.

Geplaatst

2n04g7d.jpg

Real madrid eind 2009 :)

Heb geprobeert om wat spanjaarden aan te trekken, was echt rampzalig toen ik er anderhalf seizoen geleden kwam :oops:

Let niet op mijn opstelling, klopt niet ivm blessures :)

Rate maar raak (y)

Geplaatst
I love KieBling! Scoort veel alleen koppen snap ik niks van:sorry: Ben je 1.96 kan je voor geen meter koppen?
't Gaat er niet alleen om of je de bal kunt raken, maar ook of je de bal zo kunt raken dat je opkomende middenvelder de bal zo in de voet aangespeeld krijgt enz. :)

Edit: Kan iemand deze twee posts samenvoegen? :whistle:

Geplaatst

10fyslv.png

Dit is mijn Ajax team. Ik heb een grote schoonmaak gehouden en vele spelers transfervrij laten vertrekken. Verder heb ik bijna alleen Nederlanders gehaald en gekeken bij de jeugd van Brazilie en Argentinie.

Geplaatst
@Jordy: wat heb je tegen Haroun?:D Hij zit trouwens amper in de kern van 18

Ik mag hem, om een obscure reden, niet.

Geplaatst

FC Amstelbier, eind seizoen 1.

Met deze selectie ben ik zeer gemakkelijk kampioen geworden in de Jupiler League (het is een eigen-gemaakt team).

t8su93.png

Corradini, Polak, Piossek, Assaidi, Sosnin en Necid zijn in de loop van het seizoen gekocht. De rest had ik al mijn team ;). Ik weet niet of de aankopen bekend zijn bij jullie, maar in mijn ogen zijn het toptalenten! Ik geef zonnodig een screen van ze ;).