Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Mijn Brescia team aan het begin van het derde seizoen:

brescia1yz9.jpg

Eerste seizoen met twee aankopen 3e geworden in de Serie B, gepromoveerd via de playoffs. 2008/2009 in de Serie A van de board een te hoog budget gekregen, waardoor ik het hele seizoen een saldo van -10,000,000 had. Belangrijkste aankopen waren Ferrari (Roma), Motta (Atletico), Jimenez (Ternana) en Miccoli (Palermo). Uiteindelijk 14e geworden dat jaar.

Net begonnen aan het derde seizoen, kreeg geen geld vanwege de schulden en moest het dus doen met transfervrije spelers. Gelukkig zag ik dit halverwege seizoen twee wel aankomen en heb ik wat spelers een contract aangeboden.

brescia2fm4.jpg

Daarnaast zijn een aantal bejaarden waarmee ik promotie had weten te halen gestopt. Helaas niet veel van het originele team over, en ook niet veel italianen, maar ik kan het me gezien de financiële situatie van de club ook niet veroorloven daar naar te kijken.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

8! Demi de Zeeuw naar zo'n bescheiden club halen vindt ik al een top prestatie!

Geplaatst

Voor hoeveel had je Jarolim? Arshavin koste mij 10 miljoen.

Leuk team, vooral met Zuiverloon > Aaritalo maakt het minder, 7,5.

Geplaatst
Voor hoeveel had je Jarolim? Arshavin koste mij 10 miljoen.

Leuk team, vooral met Zuiverloon > Aaritalo maakt het minder, 7,5.

15 miljoen heeft jarolim mij gekost, ik kreeg midden het seizoen opeens 30 miljoen. waarom maar aaritalo het minder? wie zou ik er dan neer moeten zetten

Geplaatst

Aaritalo heeft iedereen, dat is niet leuk meer. Zet Emaunelson linkshalf en iemand anders linksback, Emanuelson heeft net zo min als in RL de kwaliteiten om als linksback te fungeren.

Geplaatst
Aaritalo heeft iedereen, dat is niet leuk meer. Zet Emaunelson linkshalf en iemand anders linksback, Emanuelson heeft net zo min als in RL de kwaliteiten om als linksback te fungeren.

Idd, wordt scheitziek van die naam al:wall:

Geplaatst

Idd, wordt scheitziek van die naam al:wall:

dat is inderdaad waar, ik heb ook dzsudzak op links is ook wel goed, en jong

Geplaatst
PSV Selectie seizoen 2

psvselectiedo0.png

7, Omdat ik het altijd zo vervelend vind staan als iemand van Ajax, Feyenoord of PSV bij de directe concurrent speelt.
Geplaatst

Heerenveen begin seizoen 2008-2009

rechts: centraal: links:

--------------Vandenbussche------------

--Villagra--Dinsdag--Nielsen--Obrodavic--

----------------------------------------

--Beerens----Theo Janssen--Pranjic------

----------------Aissati------------------

-----------Matusiak--Alves--------------

Goede talenten buiten basis:

David de Gea, Mikhail Sivakov, Patrik Lomski, Francisco Duran, Genero Zeefuik, Anton Sosnin, Paulo Henrique.

Andere spelers: loohuis, drost, hanssen, Jong-A-Pin

Geplaatst

Arsenal, voor het begin van seizoen 2. Eerste seizoen in de laaste speeldag kampioen geworden.

Selectie:

2irkkuc.png

Transfers vorig seizoen + net nieuwe aankopen:

160yoba.png

2mpizbr.png

Ik heb nog 75 miljoen transferbudget over.. Ben aan het onderhandelen met Hatem Ben Arfa [23M], Alex Silva [6M], Obafemi Martins [26M] en Richards [42M]. Alexander Hleb vertrekt trouwens per direct richting Villarreal voor 9M, dus dan heb ik nog 84M te besteden. Verder was ik nog navraag aan het doen over Ciprian Marica [stuttgart] en De Guzman.

Rate my team :)

EDIT: Martins en Richards zijn ondertussen binnen, Eduardo vertrekt riching Fiorentina voor 25 miljoen en Ben Arfa heb ik uitgesteld. Komt wss ook nog!

EDIT2: 8wbm84.png

Alle Afrikaanse spelers hebben nog interlands dus die ontbreken nog in de opstelling.

Geplaatst

Super team egt goede spelers...

lekker veel talenten egt nice :)

een 9/10

Geplaatst

Als ik eerlijk ben vind het het een kl*te team

je heb weliswaar een superteam, maar naar mijn mening veel te veel nieuwe spelers. in niet realistisch meer.

maarja tog een 5.5 omdat je VDV heb.

Geplaatst

Hij heeft jah 5 spelers in de basis die bij Arsenal horen,,

maarja iedereen zn mening he ;)

Geplaatst

Mijn Arsenal begin seizoen 1

GK: Lehmann

VR: Eboue

VL: Glichy

DC: Barzagli

DC: Gallas

VMC: Gilberto Silva

ML: Hleb

MR: Rosicky

AMC: Fabregas

AC: Mutu

AC: Van Persie

SUBS:

S1: Fabianski

S2: Senderos

S3: Sagna

S4: Diarra

S5: Bendtner

S6: Adabayor

S7: Ben Afra

S8: Nasri

S9: Denilson

S10: Diaby

S11: Walcott

Zijn nog niet veel aankopen omdat ik pas in het 1e seizoen ben maar toch een redelijke selectie.

Moet er wel bij zeggen dat er veel word gerouteerd met spelers en wissels,iedereen speelt evenveel ongeveer op een paar uitzonderingen.

De resultaten zijn ook buitegewoon goed voor zon jonge selectie.

screens op aanvraag!

Geplaatst
Mijn Arsenal begin seizoen 1

GK: Lehmann

VR: Eboue

VL: Glichy

DC: Barzagli

DC: Gallas

VMC: Gilberto Silva

ML: Hleb

MR: Rosicky

AMC: Fabregas

AC: Mutu

AC: Van Persie

SUBS:

S1: Fabianski

S2: Senderos

S3: Sagna

S4: Diarra

S5: Bendtner

S6: Adabayor

S7: Ben Afra

S8: Nasri

S9: Denilson

S10: Diaby

S11: Walcott

Zijn nog niet veel aankopen omdat ik pas in het 1e seizoen ben maar toch een redelijke selectie.

Moet er wel bij zeggen dat er veel word gerouteerd met spelers en wissels,iedereen speelt evenveel ongeveer op een paar uitzonderingen.

De resultaten zijn ook buitegewoon goed voor zon jonge selectie.

screens op aanvraag!

Je vergeet barzagli dikgedrukt maar zeker lekker teampie een 8, omdat het ook weer niet zo moeilijk is om al die aankopen te doen.

Geplaatst

Neej klopt is idd niet moeilijk om dit bij Arsenal bij elkaar te krijgen,toch ben ik nog wel tevreden :D

Geplaatst

Lehmann

Richards Touré Gallas Clichy

Hleb Veloso Fabregas Fernandez

Owen Van Persie

Arsenal seizoen 1

Geplaatst

Ajax 1e seizoen

Ik heb gekozen om alleen Nederlanders in m'n team te hebben. Daar op een uitzondering of 2/3 na. Waarom Jan Arie van der Heijden en Siem de Jong.. Simpel : Jan Arie wordt niet voor niets liefkozend "Jari" genoemd. En Siem de Jong omdat hij gewoon moet doorbreken. Ik ben erg gecharmeerd van deze 2 jeugdproductjes. Verder wil ik ook gewoon zoveel mogelijk jeugd in m'n 1e team hebben spelen.

afcajaxamsterdamajaxtacxn3.png

Geplaatst

Je opstelling slaat op kaas, ik weet ook niet zoo goed hoe ik dit moet raten, aangezien als ik nu een game met Ajax start praktisch hetzelfde heb.