Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Arsenal, begin seizoen 2008/2009

28gyuxl.jpg

In seizoen 1 de CL en de competitie gewonnen.

Tactiek werkt ook goed bij dit team. Op het middenveld trekt vaak Silva de aandacht met zijn vrije rol achter de spits , waardoor Fabregas die best aanvallend is ingesteld ook vaak zijn doelpuntje mee pikt.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Dan moet je voor Frey gaan, wat een held.(H)

Ja, daar dacht ik ook net weer aan... Zijn stats zijn echt ineens bijna net zo goed als buffon :cab:. Maak ik een scoutingsverslag, zecht ie tussen de 10,5 en 14 miljoen ;e

Geplaatst

Raar dat je in 2008 al een heel nieuw team hebt gekocht terwijl PSV niet heel slecht is. Ook leuk dat je Tieme Klompe hebt gekocht. Heb je tenminste nog 1 Nederlander :cab:

Maar goed, negatief dus. Een 7 omdat je Marcellis, Aissati iig nog wel hebt.

Geplaatst
Raar dat je in 2008 al een heel nieuw team hebt gekocht terwijl PSV niet heel slecht is. Ook leuk dat je Tieme Klompe hebt gekocht. Heb je tenminste nog 1 Nederlander :cab:

Maar goed, negatief dus. Een 7 omdat je Marcellis, Aissati iig nog wel hebt.

28gyuxl.jpg

Tactiek werkt ook goed bij dit team. Op het middenveld trekt vaak Silva de aandacht met zijn vrije rol achter de spits , waardoor Fabregas die best aanvallend is ingesteld ook vaak zijn doelpuntje mee pikt.

ik zou silva met fenandez wisselen en met 2 spitsen spelen want je hebt nu carlos vela op de tribune maar dat is egt een held met fm

Geplaatst

28gyuxl.jpg

Waarom koop je in godsnaam Aguero en Silva, terwijl je zelf (Hleb/Eduardo/Adebayor/Van Persie) gelijkwaardige en misschien betere spelers op die positie hebt?

een 6 krijg je, omdat het Arsenal is.

Geplaatst
Waarom koop je in godsnaam Aguero en Silva, terwijl je zelf (Hleb/Eduardo/Adebayor/Van Persie) gelijkwaardige en misschien betere spelers op die positie hebt?

Bij mijn tactiek paste het beste een snelle en technische spits. Daarom heb ik Aguero gekocht. Met Adebayor heb ik in eerdere games niet zo goede ervaring mee gehad. Hleb heeft heel het 1ste seizoen in de basis gestaan maar vanwegens de erg goede prestaties van Barnes heeft Barnes hem uit de basis gespeeld. Eduardo is heel seizoen 1 geblesseerd en ik vind Silva beter op de posite achter de spits dan Eduardo. Van Persie speelde heel seizoen 1 als linker middenvelder omdat Aguero het beter deed in de spits met 55 goals. Van Persie vond ik niet echt goed aan de linker kant daarom staat Fernandez daar nu. Heb van Persie net verkocht voor 47 mil aan Inter. Daarom kies ik voor die spelers die er nu staan ;)

Geplaatst

van mij krijg je ook een 6. Arsenal heeft inderdaad gelijkwaardige spelers op veel positie's. Volgens mij moet de taktiek aangepast worden aan de spelers en niet andersom.

Geplaatst

Ook van mij een 6, met precies de zelfde redenen.

Geplaatst
van mij krijg je ook een 6. Arsenal heeft inderdaad gelijkwaardige spelers op veel positie's. Volgens mij moet de taktiek aangepast worden aan de spelers en niet andersom.

Ik heb voor deze tactiek gekozen omdat ik deze tactiek een keer wilde proberen bij een topclub. Deze tactiek werkte namelijk best goed bij subtoppers maar of de tactiek ook bij een topclub werkte wist ik nog niet. Daarom probeer de juiste spelers voor deze tactiek te kopen als die er niet zijn.

Geplaatst

Altidore Tiendalli en Bakkal lekker hoor, een 9!

Geplaatst

Silva = beste AMC&AML in het spel??

Aguero wordt beste in t spel. En als je t geld toch al hebt?? Matias Fernandez vind k wel overbodig.;)