Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Silva = beste AMC&AML in het spel??

Aguero wordt beste in t spel. En als je t geld toch al hebt?? Matias Fernandez vind k wel overbodig.;)

Fernandez kwam als vervanger van Rosicky die voor 52 mil naar Real Madrid ging. ;)

Geplaatst

Leuke spelers gehaald (Alan, Tales, Lehtovaara) waar je later veel geld mee kan verdienen! Van mij krijg je een 8,4

Geplaatst

haha, Michels speelt bijna nooit meer hoor. alleen als het echt noodzakelijk is, maar hij kan nog best voetballen.

Geplaatst

Dankje, ik kon Kalou halen omdat Villareal hem had gekocht en een ontsnappingsclausule van 14M had

Geplaatst

Dat is inderdaad de keerzijde van de medaille ;) Balotelli en Kardec presteren beter dan het duo Klose - Toni. Dus achteraf goede keuze geweest.

Geplaatst
welk jaar??

Ik zit nu in het 4e seizoen. Aan het begin van het 3e seizoen kwam ik bij Fulham.

Waar blijven de ratings? :p

Geplaatst
screenbmunchensp2.jpg

Mijn Bayern Munchen team in 2009. Rate it ! :)

Kroos en Balotelli zijn wonderkinderen :).

EDIT: Agnelli is een regen.

naa 3 jaar al een heel nieuw team is wel jmmr en verder lkkere aankopen

8,5/10

Geplaatst

Sommige teams mogen niet ge-rate worden ofzo. Niemand heeft ook mijn Fulham nog ge-rate :p

Ik geef je een 8. Je hebt nog niet veel spelers aangetrokken, maar degenen die je hebt gehaald zijn leuke spelers en een toevoeging aan je selectie.

Geplaatst
Sommige teams mogen niet ge-rate worden ofzo. Niemand heeft ook mijn Fulham nog ge-rate :p

Ik geef je een 8. Je hebt nog niet veel spelers aangetrokken, maar degenen die je hebt gehaald zijn leuke spelers en een toevoeging aan je selectie.

Je zet ook zo lekker duidelijk neer welk team dat was en in welk jaar je zit, vind je het gek dat je niet gerate wordt..

Verder vind ik je team veel te Nederlanders en dus te weinig Engelsen. Verder zijn het niet de Nederlandse spelers waar ik een hele hoge pet van op heb, dus een 5.7