Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Tenzij je 3-5-2 of 3-4-3 ofzo speelt heb je echt geen balans in je team. Wel heb je helden als Leo, Prudnikov en Stancu. Alleen Aisatti, Farfan en Gomes zijn best losers.

7.54444 ofzo

Geplaatst
Tenzij je 3-5-2 of 3-4-3 ofzo speelt heb je echt geen balans in je team. Wel heb je helden als Leo, Prudnikov en Stancu. Alleen Aisatti, Farfan en Gomes zijn best losers.

7.54444 ofzo

hoezoo zijn hun losers??

Geplaatst

Als ik van een iemand zijn uitspraken me niets aantrek, dan zijn het wel die van jou ;e maarja; boeie

Geplaatst
Als ik van een iemand zijn uitspraken me niets aantrek, dan zijn het wel die van jou ;e maarja; boeie

das goed jongee geen probleem ik ook nie van jou en vooral nie als je een loser bent:checkit:

piertollie boempote

Geplaatst
da is de stomste reden die ik heb gehoord je bent zelf gewoon een loser als je zoon stomme reden hebt marjaa

Jonge wat zwam je nou, waarom wind je je zo op?

Geplaatst
blablabla

Lillestrom, Augustus 2008; voor de challenge

2e2pm3n.png

Edit: Omdat het om een team gaat waar het vrij lastig is om aan originaliteit te doen, zal ik slechts op kwaliteit beoordelen. Een 8 dus

Geplaatst
Jonge wat zwam je nou, waarom wind je je zo op?

Omdat iemand Farfan enzo Losers vind, zoals je 3 berichten boven je kan lezen.

Geplaatst

fmscreenshotjz2.jpg

Loopt echt ontzettend goed nu met dit team...Ben al 35 wedstrijden ongeslagen, ben nu dus al kampioen in het 2de seizoen, zit in halve finale beker, halve finale Uefa Cup :) En heb nog een hoop talenten in mn 2de team :D

Geplaatst
1 ding weet ik wel zkr. Geen 1 keeper buiten Buffon kan Frey vervangen. Maja blijft natuurlijk wel een goede team, ben net als jouw aan t Italianieseren. Maar heb geen haast met Frey en Kuzmanovic.

Nou nou nou of jij nou gelijk hebt dat weet ik nog zomaar niet.

wat dacht je van

Casillas, Cech, V. Valdés.

Geplaatst

Leuk teampje, een 7.3

Geplaatst
@ Jordy .. Mooi team .. Jammer van de 'standaard'aankopen.. Is dat die Dugary van Genk?

7.9

Standaard aankopen omdat het voor de Challenge is, en ik wil proberen UEFA cup toch te winnen. En ja, dat is Dugary van Genk

Geplaatst
7,3 maar...Tssssssss ;)

Beetje veel eigendunk he

van mijn kant een 7.5 leuk team met toch wel wat standaard aankopen.

En Ogaragu in de basis?

Geplaatst
7,3 maar...Tssssssss ;)

pff, wees blij met een cijfer boven de 7. Je hebt gewoon erg veel standaard aankopen en dat is jammer. Wel leuk dat het zo goed gaat!:thumb:

Van mij een 7,5

Geplaatst

Ja ok, ben hier maar ook pas sinds afgelopen week... Maar Dat PSV team hierboven aan vind ik dan ook behoorlijke standaard aankopen hebben! Moet dan maar ff wat spelers uit mn 2de team in het 1ste zetten, want spelers die hij heeft, heb ik nog in mn 2de team zitten ;) Ja Ogararu is bij mij hartstikke goed, sta er zelf ook van te kijken :) Train hem goed denk ik...