Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
Het is verder niet zo orgineel. Dus peroonlijk vind ik het eigenlijk niet zo'n heel boeiend team.
Is meestal als je topspelers binnen haald
Geplaatst

West Ham United (2013-2014)

westhamunitedks8.png

westhamunited3gb6.png

westhamunited2uv3.png

ONDERKA IS OOK EEN REGEN TROUWENS

IK WIL NOG VERENGELSEN ALLEEN ALLE GOEDE SPELERS UIT ENGELAND (EN DAT ZIJN ER MAAR HEEL WEINIG NOG) ZITTEN BIJ MANCHESTER UNITED xD

ROOD = Gratis aankopen

BLAUW = Andere aankopen

GROEN = Regen

Eerste drie seizoenen Ajax, toen twee en een kwart seizoen Manchester United, nu een kwart seizoen West Ham United. Ik kwam binnen en toen stonden ze 17e, uiteindelijk 7e geworden en UEFA Cup gehaald.

Geplaatst

waarom vind trouwens iedereen het zo belangrijk hoeveel binnen- en buitenlanders er in je team zitten? ik begrijp niet echt wat dat uit zou maken..

Geplaatst

Zeker Ajaxieden die iets afwillen doen aan het succes van psv ofzo

8 voor dat Westham team.

Geplaatst
waarom vind trouwens iedereen het zo belangrijk hoeveel binnen- en buitenlanders er in je team zitten? ik begrijp niet echt wat dat uit zou maken..

Maak opzig niet veel uit, maar het is wel leuk al ben b.v een Nederlandse club dat er ook een groot gedeelte nederlanders in meespeeld..tenminste dat vind ik. En het is ook voor vele een uitdaging om met zo veel mogelijk dezelfde nationaliteit een topteam te bouwen ;)

Geplaatst

Is een uitdaging...is toch leuker, ook voor het realisme. Je kan wel een team vol Faeroer Eilanders, Cyprioten en Madagascaranen hebben als je in Tsjechië speelt, maar realistisch is het niet.

Geplaatst

Het is toch mooi dat je een aantal spelers uit eigen land in je team hebt. Met die spelers kun je je meer indentificeren.

Zeker Ajaxieden die iets afwillen doen aan het succes van psv ofzo

Waar slaat dit nu weer op? :cab:

Geplaatst

Denk eigenlijk dat het weldegelijk in de strekking van dit topic ligt. Gezien het feit dat sommigen hun beoordeling beargumenteren met het discussieonderwerp :)

Geplaatst
Denk eigenlijk dat het weldegelijk in de strekking van dit topic ligt. Gezien het feit dat sommigen hun beoordeling beargumenteren met het discussieonderwerp :)
Ja, dat zeker. Maar om daar nou een paginalange discussie over te gaan voeren. Maar je hebt wel een punt ;)
Geplaatst

Ok ik vroeg het me gewoon af aangezien ik in mijn liverpoolselectie nog maar 2 engelsen heb spelen XD... als ik die selectie hier zou posten zou ik wel erg laag uitkomen dan :p

Ok ontopic dan maar weer

Geplaatst
Omdat ik die andere op dit moment beter vind?

En hij heeft trouwens tot nu toe bijna alles gespeeld:m:

Ook nog wat positiefs te melden aan mijn team?

Ja, het is een heel sterk team, het is alleen zonde dat zo veel talent waarschijnlijk onbenut blijft. Bovendien is het een vrij saai team.
Geplaatst

Barcelona begin seizoen 1.

dvn9e9.png

Je ziet dat er wat spelers weg zijn, met name omdat ik ze te oud vond.

Verder zitten er dus wat jongeren talentvolle spelers in deze selectie.

Geplaatst

Waarom heb je in godsnaam Jenas gehaalt?

Verder gewoon goed team, een 7.5

Geplaatst

Hij is goed hoor, neemt de rechterkant over van Messi(geblesseerd) en scoord en geeft een assist in zijn 1e wedstrijd. Hij kan zich nog heel goed gaan ontwikkelen.

Geplaatst

Vindt het meer verbazend dat je Kompany heb gehaald, kon je beter iemand anders halen.

Geplaatst

eerste ploeg:

immaginekm8.png

reserven:

immagine1oa8.png

U-18

immagine3pm1.png

immagine4xn7.png

immagine5je2.png

deze moeten nog komen:

immagine6dd3.png

Geplaatst

En wat is hier het nut van... Je zult straks weer 80% van al je spelers moeten lozen omdat ze ongelukkig worden doordat ze niet aan spelen toekomen. En met Arsenal kan iedereen zo'n team neerzetten...