Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

ok wat vinden jullie hier van:

fc groningen seizoen 2 2008/2009 31 augustus:

groningen08-09.jpg

oww de ene laatste die rus das nikita andrejev

Geplaatst
hwkdh1.png

Heb je misschien een screentje van hoe hij bij jou is ?

Zo dat is ook erg goed.. Zie hier mijn Nocerino;)

nocerinojc8.png

Groetjes, Cris

Geplaatst

Omg top team vooral Elano (ik ben echt fan van hem super goede AMC die ook nog kan scooren vooral met penalties :p) Ik ben echt benieuws wat heb je allemaal gehaald met die club? Zit je al in de championleague ??? En hoe heb je Elano eigenlyk kunnen kapen van Manchester city?:mrgy:

Geplaatst
ok wat vinden jullie hier van:

fc groningen seizoen 2 2008/2009 31 augustus:

groningen08-09.jpg

oww de ene laatste die rus das nikita andrejev

Geplaatst

ook erg veel nederlands..:cab: wat moet je met die gasten uit china en saudi arabië? een 5 en dat is ook gebasseerd op de kwaliteit

Geplaatst

Mijn São Paulo team begin seizoen 2 (begin 2009):

saopauloan7.png

Martial Yao heeft bij mij de Brazilaanse nationaliteit gekregen

En heb ook nog Sérgio Mota en Jonathan Reis

Geplaatst
Omg top team vooral Elano (ik ben echt fan van hem super goede AMC die ook nog kan scooren vooral met penalties :p) Ik ben echt benieuws wat heb je allemaal gehaald met die club? Zit je al in de championleague ??? En hoe heb je Elano eigenlyk kunnen kapen van Manchester city?:mrgy:

Ik ben kampioen geworden en heb de Uefa cup gewonnen. Nu speel ik in de champions league.

Je moet gewoon de hele tijd op Elano bieden, en zeggen dat je hem wilt contracteren. Ik heb hem eigenlijk voor te veel gehaald, maar had dringend een AMC nodig.

Geplaatst
Ik ben kampioen geworden en heb de Uefa cup gewonnen. Nu speel ik in de champions league.

Je moet gewoon de hele tijd op Elano bieden, en zeggen dat je hem wilt contracteren. Ik heb hem eigenlijk voor te veel gehaald, maar had dringend een AMC nodig.

Nou ik ben trots op je:clap: Persoonlijk hou ik meer van Bologna want die is echt moeilijk duurde me 3 seizoene om eindelijk 5e te worden in de eredivisie van Italie en mee te kunnen doen met de UEFA CUP:moop: Maar echt de meeste spelen meteen bij de topclubs (arsenal, liverpool, valencia, ac milan) van de wereld of bij de subtoppers (ajax, olympique marseille) niet veel meer werken vanuit een kleine club en probere hogerop te komen:checkit::mrgy:

Geplaatst

leuk team rick haast 013

ben zelf ook juve heb bodmer naar juve gehaald.

hem bij de 1e paal en hij scoord erg veel;)

Geplaatst
aardig team, tenminste de spelers die ik kan zijn goed. een 7,68

Ik vraag me altijd af hoe jullie aan zo'n precieze berekening komen, dat is niet lullig bedoeld hoor maar zou het wel weten hoe je dat berekend..;sm;

Geplaatst
Daar is een formule voor, als je meer dan 1000 posts hebt kan je die zien, maar sommigen krijgen hem via via.

:m:

Wil je dat ze nog meer gaan spammen ofzo? Niet iedereen maar sommige...

Geplaatst

nieuweafbeelding3kc6.png

Als je screentjes wil vraag maar. Ik weet het dat ik niet veel Nederlanders heb maar dat komt omdat ze geen kwaliteit hebben of onhaalbaar.

Geplaatst
Daar is een formule voor, als je meer dan 1000 posts hebt kan je die zien, maar sommigen krijgen hem via via.

Ik snap er nog geen snars van, maar het zal wel ;e