Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Iemand mijn team raten ???

Rood omringe spelers zijn gekcoht en de spelers met een rode punt er achter zijn begin dit seizoen (seizoen 2) gekocht.

734dcnn.png

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Zit nu in het tweede seizoen met Ajax, en zo ziet mijn opstelling eruit:

Stekelenburg

Eduardo Ratinho (bra -20) Heitinga Vermaelen Emanuelson

Rommedahl Maduro Alex (nu Fenerbahce) Mitea

Huntelaar Luque

Op de bank heb ik zitten:

Vermeer

David (VC bra -20)

Gabri

Lulinha (AMC bra -20)

Kennedy

Suarez

Goossens

Ninis 18-jarige rechtsbuiten komt in de winterstop en misschien ga ik nog voor een spits. Verder aardig inkopen gedaan bij het Braziliaanse -20 elftal :-D

Probeer wel zoveel mogelijk het realiteitsgehalte erin te houden door niet het hele team te verkopen.

Geplaatst

Rood omringe spelers zijn gekcoht en de spelers met een rode punt er achter zijn begin dit seizoen (seizoen 2) gekocht.

734dcnn.png

7.5. Opzich goed ingekocht, maar ik mis de balans op het middenveld een beetje.
Geplaatst

Arsenal

-The Gunners-

[spoiler=transfers seizoen 1]6sqemux.png

[spoiler=toelichting transfers seizoen 1] Saivet & Wijnaldum: Talenten, in de toekomst worden ze doorverkocht.

Martins: Razendsnelle spits, goed bruikbaar naast of achter Amauri

Enyeama: De topkeeper die ik zocht

Mtiliga: Veelzijdige speler, bezorgde mij met 2 goals uit vrije trappen tegen Liverpool de titel

Amauri: De speerpunt van mijn selectie

Breno: Defensieve versterking

Young: Het begin van De Grote Verengelsing, de vervanger van van Persie

Richards: Een succesvol vervolg op De Grote Verengelsing, HET talent van Engeland natuurlijk

Lomski: Lekker talentje, gratis is mooi meegenomen

Almunia, Gilberto Silva, Gallas en Flamini: Waardeloze voetballers die ik liever kwijt dan rijk ben

Rosicky: Moest niet weg maar wou vertrekken na de transfer van Gallas

Touré & van Persie: Grooooote bedragen die ik niet kon weigeren :)

De rest: Mag ervaring gaan opdoen.

[spoiler=zomertransfers seizoen 2]6urdyu0.png

[spoiler=toelichting zomertransfers seizoen 2]Pjanic, Alan, Jovetic en Taglialatela: Talenten voor de doorverkoop

Baines: De Engelse vervanger van Clichy

Ashton: Engels breekijzer dat Adebayor vervangt

Taylor: Djourou werd verkocht voor een Engelse verdediger, dit werd hem

Jagielka: Ik wou een doubloure van Richards, een VR/VM en dit is hem geworden, Engels ook

Lennon: Een nieuwe, Engelse, aanwinst op de flanken

Eboue, Song, Clichy, Adebayor en Djourou: Waren allemaal overbodig om vervangbaar door Engelse spelers.

De rest: Oftewel waardeloos en een vrije transfer gekregen, oftewel een groot talent en verhuurd om ervaring op te doen

De selectie:

[spoiler=screen van de selectie]7x32a9h.png

De Formatie:

[spoiler=screen van de formatie]6sge8nd.png

Denny's 4-1-3-1-1, Ashton rouleert met Amauri, Senderos depanneert Breno of Taylor en Richards en Jagielka kunnen van positie wisselen.

Geplaatst

Mitiliga! _O_ ;e

O my god, denk je orgineel te zijn, ben je ook wel, maar dit gaat iets te ver.

Verder wel leuk.

Geplaatst
Mitiliga! _O_ ;e

O my god, denk je orgineel te zijn, ben je ook wel, maar dit gaat iets te ver.

Verder wel leuk.

Ff serieus hoor, hij doet het goed ;) Young is vrij vaak geblesseerd en op linksmidden doet hij het oké.

Geplaatst

Ik vind zelf Gamberini wat beter dan Kroldrup. En Semioli staat op een voor hem niet zo'n gewenste positie volgens mij, ik meen dat hij vooral buitenspeler is. Daar kan je beter Pazienza of nog beter, Kuzmanovic zetten, dat is volgens mij een groot talent.

Geplaatst

Klopt wel wat je zegt maar dit was nog niet de beste basisopstelling;)

Gamberini kwam ook net terug van een blessure.

Ook hebben veel spelers last van een slechte conditie terwijl ik nog maar 5 á 6 wedstrijden onderweg ben.8-)

Geplaatst

Moet je meer friendlies spelen of ze laten meedoen bij de reserves (die geen league hebben (n)) of de u20.

Geplaatst

1e seizoen 7e geworden

2e seizoen sta nu met 2 punten voorsprong aan kop :D

Ik heb het team een stuk verbeterd qua spelers. Met name door de verkoop van Mika Aaritalo aan Udinese voor 7.25 miljoen !!!!!!!

Genoeg Talent voor gekocht

3 van mijn spelers komen uit voor Frankrijk onder 19

1 speler voor Brazilie onder 23

1 speler voor Nederland onder 19

1 18 jarige speler voor het Finse Elftal

http://img141.imageshack.us/img141/4544/fmuv6.jpg

Het loopt op dit moment echt lekker !!

Geplaatst

Ook hebben veel spelers last van een slechte conditie terwijl ik nog maar 5 á 6 wedstrijden onderweg ben.8-)

spelers naar B kern sturen tot ze terug fit zijn, dan spelen ze daar matches en komen autom terug in je A team als ze match fit zijn (ook handig voor langere blessures)

Geplaatst
Hier mijn team, begin 2e seizoen ;)

Start raising your bets gentleman!

http://i16.tinypic.com/6q8fjt2.jpg

Ik ken al die spaanstalige mensen niet... Vranjes heb ik zelf ook wel eens naar Feyenoord gehaald, helaas ging het toen niet zo denderend. Verder vind ik Biseswar beter dan Vincken, maar dat is een detail.
Geplaatst
Hier mijn team, begin 2e seizoen ;)

Start raising your bets gentleman!

http://i16.tinypic.com/6q8fjt2.jpg

Mooi team, maar ik zou als ik jou was cabanas omtrainen zodat hij op de positie kan staan waar vincken bij jou staat en dan makaay in de spits.

Trouwens nog een 7,5

Geplaatst

wat vinden jullie van mijn team man. city seizoen 2

mancityseizoen2sr9.th.png

ik heb nog zowiezo nog 1 linker mid en een aanvaller nodig

daarnaast nog een verdediger

maar met nog 45 miljoen om uit tegeven moet dat lukken.

en die aanvaller word waarschijnlijk de transfer vrije ronaldo

Geplaatst

Kardec ken ik niet zo goed, maar die wil je vervangen. Ninis is een held, maar is hij in het 2e seizoen al goed genoeg voor de basis? Verder heb je gewoon een superploeg bij Man City. Als spits zou ik voor een beweeglijk type kiezen, iemand die om Bianchi spelen. Ronaldo.... ik vind hem fysiek niet zo denderend. Hij gaat waarschijnlijk heel veel geld vragen en of hij dat waard is?

Geplaatst
Kardec ken ik niet zo goed, maar die wil je vervangen. Ninis is een held, maar is hij in het 2e seizoen al goed genoeg voor de basis? Verder heb je gewoon een superploeg bij Man City. Als spits zou ik voor een beweeglijk type kiezen, iemand die om Bianchi spelen. Ronaldo.... ik vind hem fysiek niet zo denderend. Hij gaat waarschijnlijk heel veel geld vragen en of hij dat waard is?

kardec moet nog veel leren, maar heeft vorig seizoen een aantal keer in de basis gestaan/ingevallen en hij scoorde ongeveer 1doelpunt op 2 wedstrijden.

ninis wisselt veel, soms sterren van de hemel soms smechiel van het veld. maar toch goed voor 8 assist en 3 doelpunten in 18 wedstrijden

ronaldo vraagt slecht 225k per maand, en hij is transfervrij dus veel verlies lijden zal ik niet

Geplaatst

Wel leuk team dat City. Geen gekkigheid, leuke talentjes gehaald enzo. 7.5.

Geplaatst

734dcnn.png

Hoe bedoel je ??

Geplaatst

734dcnn.png

Hoe bedoel je ??

Alleen maar aanvallende middenvelders, en de verdedigende middenvelder die je hebt staat wissel, zoals ezra al zei.
Geplaatst
Mijn aa gent op het einde eerste seizoen!

gentje.png

Dat ziet er niet best uit. Als je tegen een ploeg speelt met een sterk middenveld, dat veel door het midden speelt, ben je weg. Je heb één persoon centraal staan!!?? Lijkt me wat karig. Als je per sé met wingbacks wilt spelen, zet dan Cardenas naar het midden en doe Stoica erbij, ipv die linksbuiten. En dan je wingbacks met pijltjes naar voren. Zo spelen als je nu speelt, is in mijn ogen zelfmoord.