Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Frey is toch een Fransman en Fazio is een Argentijn met Italiaans paspoort.

Geplaatst
Ik snap er nog geen snars van, maar het zal wel ;e

hehe doe normaal man:p het is toch gewoon de mening van diegene heeft voor de rest niks mee te maken. 7,56 is gewoon meer "voor de grap" gedaan.

Geplaatst
Het is de Steklo Vista skin, te downloaden op dit forum!

Ja inderdaad, had me vergist. Het is dus deze maar met een andere achtergrond ;)

Geplaatst

Geen Gomes = een 1.

Gomes=HELD

Geplaatst

gomes ging in het spel waar ik nu mee speel voor 30 miljoen naar villareal dus als je dat voor gomes kan krijgen zou ik dat ook gewoon accepteren. piet velthuizen is een waardig vervanger!

voor je team geef ik 7,3. goed kampioenselftal maar weet niet of je er de cl mee kan winnen.

heb je nog goede regens?

Geplaatst
gomes ging in het spel waar ik nu mee speel voor 30 miljoen naar villareal dus als je dat voor gomes kan krijgen zou ik dat ook gewoon accepteren. piet velthuizen is een waardig vervanger!

voor je team geef ik 7,3. goed kampioenselftal maar weet niet of je er de cl mee kan winnen.

Jij geeft ten minste een fatsoenlijke reactie ;). Ik ben er in het 1ste seizoen in de finale mee gekomen in de Champions League, verloren van Arsenal met 3-0. In het tweede seizoen uitgeschakeld door Chelsea in de kwartfinale(helaas). Gomes ging voor € 19,25 miljoen naar Real Zaragoza. Anders check mijn novelle 'PSV Eindhoven, The way to European success' eens hier :thumb:

Geplaatst

ik vind velthuizen trouwens wel vies tegenvallen met die screen. je speelt zeker niet met update? als ik die screen zie neem ik me worden terug want velthuizen vind ik maar bagger :oops:

Geplaatst
Seizoen 2009/2010

1ste team:

24eurs3.png

Jong PSV:

9bby41.png

PSV -19:

316uj5d.png

ik vind het een erg leuk team met goede aankopen een 8:D

Geplaatst

Valencia:

15 Januari 2011

valencia15januari2011gy9.jpg

Heb er zelf een doelstelling aan vast gemaakt namelijk geen buitenlanders te halen. Oftewel alleen maar Spanjaarden. Tot nu toe is dat ook goed gelukt. Hildebrand en Banega zijn mijn enigste buitelanders nog. Hildebrand, 31 jaar, maakt het jaar nog af als eerste doelman. Volgend seizoen is voor de jonge Spanjaard Juan Manuel Begona (regen). Banega mag eventueel ook vertrekken aan het einde van het seizoen, of bij een goed bod nu in de winterstop al. Ik heb al een vervanger op het oog. Sunny mag terugkeren, die inmiddels een spaans paspoort heeft gekregen en ook al voor Spanje heeft gespeeld.

Rate my team!

Geplaatst

Veel spanjaarden, maar netzoveel kwaliteit ingeleverd, alleen Pique en Miguel Torres zijn versterkingen. Navas is natuurlijk ook een monster maar Joaquin heb je al en dan wissel Cazorla. Een 6.5 voor de nationalisering.

Geplaatst

een 7: het is een goede en brede selectie en ook nog bijna allemaal spaans