Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

AS Roma aug, 2010

Mijn selectie is compleet, zit alleen nog te puzzelen met de MC. iemand suggesties?

romaeo9.jpg

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Leuk team alleen ik zal Suarez en Silva omdraaien. En als MC kan je Aquealani toch gebruiken en anders misschien Nocerino.

Geplaatst

Gyan ipv Silva, Suarez spits, Silva AML. MC kan je idd Nocerino of Aquilani laten spelen. Maar kan ook Marchisio, Cigarini.

Geplaatst

Mijn HSV Screentje komt nog wel een keertje:) :

----------------------Ochoa

--------Demel (tijdelyk)- Breno - Mathijsen

Rafinha ------------------------------------- Bale

--------------Montolivo-------Vd Vaart

--------------------- M Fernandez

-----------------Pandev ------- KJ Huntelaar

@ Kloen Netjes Team jonge:) 8.5

Geplaatst
AS Roma aug, 2010

Mijn selectie is compleet, zit alleen nog te puzzelen met de MC. iemand suggesties?

romaeo9.jpg

Aquilani is overduidelijk de MC die je nodig hebt! Maar ik vind het een beetje merkwaardig dat Antonio Cassano in jouw selectie zit. Meestal heeft ie het niet op Roma:cry:. En ik zou hem altijd boven suarez verkiezen! Zit je trouwens niet wat krap met vervangers voor De Rossi en veloso?

Geplaatst

Een mooi team met adriano en silva , het verbaasd mij dat je ze hebt kunnen halen :) een 9

Geplaatst
waarom totti op de bank, en suarez zou ik er ook niet inzetten. voor de spelers een 9, de opstelling een 7

In 2010 is hij al ongeveer 33 a 34 jaar oud volgens mij;) En misschien stelt hij nu wel zijn b-team op voor een beker wedstrijd oid;)..

Goed team, hopelijk kun je een vervanger voor L. Suarez en A. Gyan vinden, dan is je team ECHT gruwelijk! :clap:

Trecarichi en Capel zijn wel goede linksbuitens;) En in de spits tjah, keuze te over:D F. Torres bv;)

Ik geef je een 8.7

Geplaatst

Mijn AS Roma team: Alles posities dubbel bezet met goede spelers en ook een aantal jongen talenten.

Heb ook nog de beschikking over Hamsik en Okaka(wonderkind) maar die zijn verhuurt...

Heb veel spelers van de transferlijst kunnen kopen zoals Diego voor 17 mil en ook een aantal toppers gratis zoals dos santos..

teamrp9.th.jpg

Geplaatst

Totti op de transferlijst ?!? Zo'n clubicoon doe je toch niet weg :cab:

Verder prima team. 8

Geplaatst
Totti op de transferlijst ?!? Zo'n clubicoon doe je toch niet weg :cab:

Verder prima team. 8

Ja hij is ongelukkig omdat hij niet speelt en wil weg maarja ik heb op zijn posities al Diego lopen en eventueel kunnen daar ook fernandez en aquilani spelen en die zijn gewoon beter!:shhh:

Geplaatst
Ja hij is ongelukkig omdat hij niet speelt en wil weg maarja ik heb op zijn posities al Diego lopen en eventueel kunnen daar ook fernandez en aquilani spelen en die zijn gewoon beter!:shhh:

Dan verhuur je hem toch een seizoen en bied je hem later een contract als trainer of assistent-trainer aan. Toch schitterend een clubicoon in je staf

Geplaatst
Dan verhuur je hem toch een seizoen en bied je hem later een contract als trainer of assistent-trainer aan. Toch schitterend een clubicoon in je staf

Nog niet aan gedach! bedankt voor de tip.. Gelijk ff doen:D