Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Rate mijn fiorentina in het begin van 2012.Deze spelers Bojan,Bueno,Ballotelli,Breno,Hamsik en Maxi Rodriquez heb ik gratis overgenomen.

fiorentina2012sc8.th.jpg

Tot nu toe elk seizoen kampioen geworden 1 keer uefa cup en nu 2 keer championscup. 2 keer wereldbeker en 3 keer de supercup.

Dit is trouwens niet mijn basisopstelling.

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Heerlijk team hoor. Alleen heb je niet te veel spitsen :) Een 8.3

Geplaatst

ja heb wel te veel spitsen maar ik weet niet wat het is. Maar spitsen aankopen blijf ik het leukst vinden. Ook al zijn er veel van gratis en talenten als balloteli laat je niet liggen. Net als Bojan

Geplaatst

Zeer goed team, alleen zonde dat spelers van niveau Aguero en Chiellini op de bank beginnen. Een 8

Geplaatst
Zeer goed team, alleen zonde dat spelers van niveau Aguero en Chiellini op de bank beginnen. Een 8

Ik citeer:

"Dit is trouwens niet mijn basisopstelling."

Geplaatst

Semioli is in mijn game behoorlijk goed. Heb hem ook voor de breedte. Hij is snel en heeft een goede voorzet. Verdedigend maakt het niet uit aangezien ik dat volledig overlaat aan de 5 mensen daarachter.

@aat, deze game is wel behoorlijk groot en heb geen idee waar ik dat kan doen. Dus als je mij even uit kan leggen hoe dan wil ik het wel proberen.

Geplaatst
Semioli is in mijn game behoorlijk goed. Heb hem ook voor de breedte. Hij is snel en heeft een goede voorzet. Verdedigend maakt het niet uit aangezien ik dat volledig overlaat aan de 5 mensen daarachter.

@aat, deze game is wel behoorlijk groot en heb geen idee waar ik dat kan doen. Dus als je mij even uit kan leggen hoe dan wil ik het wel proberen.

die savegame is staat in de map: mijn documenten/sports interactive/football manager 2008/games.

Als je dan je savegame upload op http://www.rapidshare.com en die lnik hier plaatst komt het goed:thumb:

Geplaatst

4 punten voor kruisje nummer 1, en 5 punten voor kruisje nummer 2. een 9 dus.:p

Geplaatst
Heel mooi elftal! 9 Alleen wel jammer dat je Leonardo erbij hebt ;(

haha ik weet niet had hem alleen maar er bij gehaald voor zijn truccendoos :P

naja ik vind hem in zijn invalbeurten het wel goed doen

Geplaatst
4 punten voor kruisje nummer 1, en 5 punten voor kruisje nummer 2. een 9 dus.:p

?????????????/

Geplaatst

Heel goed elftal 8.4

Leonardo is idd beetje overbodig met C. Roanldo, Ronaldinho en Cardozo

Geplaatst

Wel jammer van de relatief aantal Spanjaarden. Ipv Ronaldo zou k bv Silva halen. Ronaldo is ook bovendien een super held op rechts.

Geplaatst
Wel jammer van de relatief aantal Spanjaarden. Ipv Ronaldo zou k bv Silva halen. Ronaldo is ook bovendien een super held op rechts.

Ja ik weet het, daar kan ik ook Ronaldinho neerzetten, maar hij is ook niet meer de oude

Geplaatst

Palermo Begin Seizoen 3

2a7tpno.jpg

Rode stipjes zijn vooral back-ups.

Carlos Tevéz heb ik gratis gehaald.

Geplaatst

FCbart Lekker team hoor! ik geef je een 8,5. is rigione een goede geworden bij jouw?

1907sk je team ziet er goed uit! voor jou ook een 8,5

Geplaatst

Werder Bremen 2008-2009

DM: Wiese

VR: Fritz

VC: Mertesacker

VC: Naldo

VL: Villagra

MR: Sotiris Ninis

MC: Frings

ML: Borowski

AMC: Diego

AC: Falcao

AC: Klasnic

Ik heb in het eerste seizoen een paar goedkope aankopen gedaan, waar vooral Ninis echt een superspeler aan het worden is. weinig aankopen, maar ik ben blij dat ik niet één van mijn topspelers als Diego, Mertesacker, Naldo, Frings en Borowski ben kwijtgeraakt.

Ben kampioen geworden en ben in kwartfinale CL gekomen door Arsenal te verslaan, maar dat lukte niet tegen Barca.

heb nu 22 miljoen maar weet niet wat ik moet versterken, denk aan een topspits maar daar heb ik nog iets meer geld voor nodig dus wacht ik.

Geplaatst

Wel leuk elftal. Een 7.2

Alleen waarom geen Almeida in de spits?

Geplaatst

@Head$hot, je hebt Cavani weggedaan :( En Capuano was bij mij een held op linkshalf.