Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

Geen nee zeggen tegen 58M? Ik had m nog niet voor 200M laten gaan want je kunt namelijk geen betere Spaanse speler terughalen voor die posities want Silva is de beste! Valencia is bij t starten vd game al een dikke 9 waard, ondanks je goede aankopen maar slecht verkopen heb je imo het team er niet beter opgemaakt.. 7.5/10

Geplaatst

De verdediging is sowieso gigantisch versterkt dan aan het begin van het spel. Middenveld is ook versterkt met martinez en veloso, alleen de linksbuiten positie is verzwakt.

Geplaatst
Palermo Begin Seizoen 3

2a7tpno.jpg

Rode stipjes zijn back-ups.

Carlos Tevéz heb ik gratis gehaald.

Nog iemand?

Geplaatst

Een 9 , in het feit dat je bodmer alleen al maar hebt , hij maakte bij mij met bayeren muchen het spel , ik was zo goed bezig bij bayeren , maar men pc was kapot , en ik kon er nooit meer op:cry:

Geplaatst

Ik had een pure aanvalende tactiek , en hij moest altijd bij mij amc staan , altijd afstandschot goalen , mooie assist en altijd met hoekschoppen scoorde hij met de kop , ik zedde hem aan de eerste paal , moet je ook eens proberen ;)

Geplaatst

Een 7 , je hebt bij jou een paar 30 ers , dat is wel spijtig , bijv. toure , reyes , maar babel is wel goed

Geplaatst

Mooi team , alleen spijtig dat toure en reyes 30 zijn , een 7

Sorry voor dubbelpost , ik zag eerst men post niet , en hij bleef maar laden , en ineens zie ik dat.

Geplaatst
Een 7 , je hebt bij jou een paar 30 ers , dat is wel spijtig , bijv. toure , reyes , maar babel is wel goed

Mooi team , alleen spijtig dat toure en reyes 30 zijn , een 7

Wtf? Waarom post je 2x ongeveer hetzelfde?

ON: Mooi team een 8,5

Geplaatst

Ik kan echt nooit een paar goede spelers aan trekken , ik krijg altijd weinig transferbudget :(

Een 8 voor je team van willem II , wijnaldum _O_

Geplaatst

Mooi team voor Willem II, desondanks geef ik maximaal een 7...Waarom? Ik denk dat je toch iets 'progressiever' moet denken en inspelen op kansen,

je hebt een aantal fantastische spelers aangetrokken (SAIVET!!, de zeeuw, mota, wijnaldum), maar ik neem aan dat het toch je ambitie is (en zeker tot de mogelijkheden behoort vanwege het feit dat je via deze topics veel goedkope goede spelers kan vinden), om binnen een aantal jaar in de uefa cup voor verrassingen kan zorgen...

Ik denk namelijk niet dat je met dit team iets kan uitmaken in de uefa cup..

Stel dat dit het jaar 2009 was, dan had ik je team wellicht zelfs een 9 gegeven ,maar aangezien je al 4 jaar gevorderd bent, vind ik het niks speciaals (op de zeeuw en saivet na)

Geplaatst

Je vergeet Prudnikov, Aquino, Wijnaldum, Zeefuik en Mota ;) Ik denk dat je met die team best ver kan komen in de Uefa Cup.

Geplaatst
Mooi team voor Willem II, desondanks geef ik maximaal een 7...Waarom? Ik denk dat je toch iets 'progressiever' moet denken en inspelen op kansen,

je hebt een aantal fantastische spelers aangetrokken (SAIVET!!, de zeeuw, mota, wijnaldum), maar ik neem aan dat het toch je ambitie is (en zeker tot de mogelijkheden behoort vanwege het feit dat je via deze topics veel goedkope goede spelers kan vinden), om binnen een aantal jaar in de uefa cup voor verrassingen kan zorgen...

Ik denk namelijk niet dat je met dit team iets kan uitmaken in de uefa cup..

Stel dat dit het jaar 2009 was, dan had ik je team wellicht zelfs een 9 gegeven ,maar aangezien je al 4 jaar gevorderd bent, vind ik het niks speciaals (op de zeeuw en saivet na)

Misschien vergeet je dat Willem II een degradatiekandidaat is met een redelijk klein stadion. Elk jaar krijg ik weer dat gezeik met zeurende omwonende en daarom kan ik niet elke maand winst maken. Met clubs als Vitesse en Groningen kun je wel winst maken. En ondanks dat ik 2x op rij CL heb gehaald willen er nog niet echt goede spelers komen.

EDIT En ik hoop dat je begrijpt dat spelers als Gilissen en Jong a Pin gratis zijn gehaald en puur als back-up dienen.