Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
Een 7 , je hebt bij jou een paar 30 ers , dat is wel spijtig , bijv. toure , reyes , maar babel is wel goed

ja ik wil mss nog verkope zou ik er nog veel geld voor krijgen??

en gignac is goed bij mij scoort veel word wss topscorer in CL en interlands bij hem 35/35 goals

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 10,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst

een mooi team:thumb: een 8.5. en die Glenn Loovens is in mijn game nu een vaste wissel bij het Nederlands Elftal. ik weet niet of meer mensen dat hebben maar ik vond het wel opvallend. speelt hij veel bij jou?

Geplaatst

Goed team, Leuke aankopen gedaan met Javi Martinez, Marchisio, Guilherme en Luci.

Een 8,6

Geplaatst

sslazli4.jpg

nou dit is dan mijn teampie... lazio Seizoen 4.

cassano met zeg maar een vrije rol vanaf links, waar af en toe ook giovani dos santos speelt

Adriano, huntelaar, cassano, giovani en aimar transfervrij gehaald.

Nog een paar toppers transfervrij gehaald, alleen eerst verhuurt etc.

Geplaatst
een mooi team:thumb: een 8.5. en die Glenn Loovens is in mijn game nu een vaste wissel bij het Nederlands Elftal. ik weet niet of meer mensen dat hebben maar ik vond het wel opvallend. speelt hij veel bij jou?

Loovens is wel goed ja, hij staat in de basis.

Geplaatst
sslazli4.jpg

cassano met zeg maar een vrije rol vanaf links, waar af en toe ook giovani dos santos speelt

Mooi team, echter een nogal vreemde taktiek, op het eerste gezicht. Alleen dat mag niet baten, dus krijg je van mij een 8.00000000000000000000000001 :)

Geplaatst

Je eerste lb op tl?:)

Verder leuke team en tja als t tactiek werkt niks om te zeure toch?. Een 7 aangezeien je wel te weinig Italianen hebt.

Geplaatst

Een 6 , paar leuke spelers, maar marco materazzi is toch al bij jou 37 ofzo...

Geplaatst
Een 6 , paar leuke spelers, maar marco materazzi is toch al bij jou 37 ofzo...

En daarom geef je hem een 6..? :cab:

Geplaatst

Ze zijn wel erg goed , maar de spelers hebben misschien wel goede kwaliteiten ook maar omdat ik italiaanse clus haat , sorry:roll:

Geplaatst

Haha sorry :P maar materazzi is 37 klopt. totaal niet meer nodig eigelijk.. maar hoop dat ik hem straks een baan als trainer of iets dergelijks kan aanbieden.

En inderdaad.. ik had del horno op de tl want ik wou met dat geld chielini kopen.. echter geen goed bod gekomen dus heb hem niet van de tl gehaald

Geplaatst

Voor Ajax een 8 die marchisio is echt een held! alleen jammer van kennedy die vind ik persoonlijk nogal zuigen.

Voor Lazio een 8.5 natuurlijk een geweldig team

Geplaatst

Leuk team nickyyyy alleen is dos santos niet beter als cassano?

Een 7.2

Geplaatst
Leuk team nickyyyy alleen is dos santos niet beter als cassano?

Een 7.2

dat is nou ook eigenlijk net de positie waar ik beetje over aan het twijfellen ben.

Ik zal nog ff me tactiek proberen toe te lichten...

Ik wou dus met 2 spitsen spelen en met 2 van de zijkant komende vleugelspelers zeg maar. Nou was daar navas uiters geschikt voor, aan de andere kant had ik dus cassano. Nou heb ik hem ietsjes meer naar voren geschoven, met de bedoeling een vrije rol( ala ronaldinho :cab:)

Omdat ik aimar had.. en hele goeie stats had wou ik dus ook met hem spelen. Alleen om hem nou op de 10 te zetten, en daar 8er de VM vond ik een beetje te aanvallend, en was er geen goeie balans, daarom had ik het middenveld zo neergezet. Hierdoor is er zeg maar een ruimte vrij op het middenveld voor palombo, waarvoor ik dus een pijltje voor adriano naar achteren heb gezet om daar in te duiken en zo, met z'n 20 voor kracht en afstandschoten, vernietigend uit te halen op het doel van de tegenstander.

Nou in theorie heel leuk bed8 ... alleen in de praktijk wil het echter nog niet echt lukken :cry::m:

Geplaatst

Jij krijgt van mij een 8.5 omdat je Cassano op die manier laat spelen!:thumb: Echt mooi dat je nog iets uit hem probeert te halen, heb je misschien een screenshot van zijn prestaties?

Geplaatst
Jij krijgt van mij een 8.5 omdat je Cassano op die manier laat spelen!:thumb: Echt mooi dat je nog iets uit hem probeert te halen, heb je misschien een screenshot van zijn prestaties?

casog7.jpg

z'n presentaties zijn nog niet echt supergoed

Geplaatst

Hmm idd, Ik kreeg hijm het beste aan het spelen als AMC met veel vrijheid. Maar ik denk dat hij in het echt het beste tot zijn recht komt zoal jij hem hebt staan, misschien iets meer naar de goal trekkend. Daarom vind ik het wel chill dat je het zo speelt.

Geplaatst
AGOVV Apeldoorn op Zondag 14 Maart 2010 22:45

2agt1s8.jpg

Iemand tips?

Een 6,8 , ik ken er weinig van die spelers , alleen tales:cab: