Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 6,1k
  • Weergaven 11k
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
ik heb silva aan inter kunnen verkopen voor 75mil... daar ronaldo van gehaald

de rest, idd door te winnen, ook door mijn sattelietclubs in china en japan..

en uitgaande spelers he en door spelers als saviola, van real aangeboden voor 5mil, naar ac milan voor 25mil... dus 20mil zuivere winst

Je zult maar beste AMC/AML van het spel verkopen om een AMR te halen. :cab:

Geplaatst

1 tip voor je: Pato of Rooney halen, je zit namelijk erg schaars in de aanvallers en die 2 zijn wel waardevolle spitsen voor je;).. Voor de rest een mooi team hoor! 8.3

Geplaatst
Waar heb je Adebayor en Bendtner? Scoren super makkelijk.

trui, en dan heb je nog een vela die ze vanaf middenlijn ofzo erin schiet... en rhys murphy wordt ook wel een knaller...

Geplaatst
[spoiler=Hoffenheim, seizoen 3]r2w31j.png

Voor screens van regens/talenten; vragen!

Iemand nog ratings? Ik heb nog maar 1 rating gehad.

Geplaatst

@M1scha: Best goed team leuke aankopen gedaan. Als versterkingen kan je misschien kijken naar wat jongere spelers/regens. Een 7.9

@Wubje: Heerlijk team jammer dat Lulinha vertrekt. Vooral ook erg goede transfers gedaan. Een 8.5

Geplaatst
@M1scha: Best goed team leuke aankopen gedaan. Als versterkingen kan je misschien kijken naar wat jongere spelers/regens. Een 7.9

thx ben al bezig met onder andere fabregas te halen, en benzema is net afgerond maar denk dat dit laatste seizoen is voor zambrotta en henry.

Geplaatst
trui, en dan heb je nog een vela die ze vanaf middenlijn ofzo erin schiet... en rhys murphy wordt ook wel een knaller...

Adebayor en Bendtler verkocht. Bendtler was bij mij heel slecht.

Geplaatst

Mijn selectie met Ajax, seizoen 1..

M'n basis 11 + Wissels..

ajaxamsterdamajaxtactieco7.png

Arshavin/Frei/Huntelaar word gerouleerd. Arshavin speelt meerendeels rechtsbuiten of achter de spits.

Gabri en Flamini wisselen elkaar ook af

Kroos, Pjanic, Cardenas en Goossens krijgen hun speelkansen als we kwa score goed zitten, of tegen minder goede tegenstanders.

Geplaatst

De Ceulaer is nou niet echt van het niveau Ajax... Frei en Arshavin zijn wel goed, van mij krijg je een 6,8

Geplaatst

Arshavin/Frei/Huntelaar word gerouleerd"

Je rouleert dus twee van je beste spelers dat is niet slim Huntelaar moet sowieso ALTIJD spelen.

Geplaatst
De Ceulaer is nou niet echt van het niveau Ajax... Frei en Arshavin zijn wel goed, van mij krijg je een 6,8

De Ceulaer ? Waarschijnlijk omdat hij een held is op FM ? 7.0 ;)

De Cuelaer, speelt heerlijk.. Geeft veel goede voorzetten bij de vleet. En pikt ook regelmatig een doelpuntje mee. Hij presteert in elk geval erg goed. Ook internationaal :)

(11 wedstrijden, 3 doelpunten, 4 assists)

Heb hem laten spelen tegen : Real Madrid ( 7 ), Schalke 04 ( 7 ) en Spartak Moskou ( 8 ). (Vorm)

Mag dus niet klagen over hem :)

Arshavin/Frei/Huntelaar word gerouleerd"

Je rouleert dus twee van je beste spelers dat is niet slim Huntelaar moet sowieso ALTIJD spelen.

Hoezo is het niet slim om je 2 beste spelers te rouleren? Op die manier hou je ze tevreden door ze allebij speeltijd te geven.

Meestal wissel ik de 1 voor de ander. En dat pakt prima uit. In de wedstrijd die ik zojuist gespeeld heb, raakte Huntelaar geen bal.. Ik wissel hem voor Frei, en hij legt er 3 in. Ik gooi Frei vervolgens in de basis voor de volgende wedstrijd, hij prikt er 2 in, wissel hem de 2e helft voor Huntelaar en hij legt er ook 2 in..

Iedereen heeft z'n eigen stijl voor managen ;)

Geplaatst

@Goodfella Je hebt er weer een heerlijk team van gemaakt! Ook leuk dat je Olazabal weer naar zijn clubbie terug hebt gehaald! Van mij krijg je een 9

Geplaatst

Goed team goodfella, diego capel is egt een held en roberto ook, mag ik screentje van hun beide:thumb:

8,5

Geplaatst

Ik ben Arsenal:

28bws4x.jpg

In mijn B-Team zitten dan nog Sakho, Barazite, Merida, De Gea, Ashley Young en Nordtveit